Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Kompletní výcvik pro získání pilotního průkazu na ultralehké letadlo
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Středisko pilotního výcviku UBeruškyAir
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Středisko pilotního výcviku UBeruškyAir
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Pro muže
Dobrý den, voucher pořízen jako dárek. Letoun krásný, instruktor velmi vstřícný a zážitek skvělý.…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
Platnost do 31. 8. 2024.
V ceně
Výcvik pro získání pilotního průkazu na ultralehké letadlo pro 1 osobu
- Teoretická výuka: 45 hod.
- Praktický výcvik: 20 hod. (čas se počítá vždy od vzletu do přistání)
- Služby zkušených a profesionálních instruktorů
- Výcvik probíhá na moderním sportovním ultralehkém letadle CH 601 Zenair
- Výcvik probíhá na letišti v Hradci Králové s celoročním provozem, přistání probíhají na letišti v Hradci Králové nebo v Novém Městě nad Metují
- Po úspěšných závěrečných zkouškách můžete ultralehké letadlo pilotovat sami
Omezení
- Cena nezahrnuje získání Osvědčení zdravotní způsobilosti od pověřeného lékaře, Průkaz radiotelefonisty letecké pohyblivé služby, letištní přistávací poplatky a závěrečné přezkoušení inspektorem LAA (vše za příplatek)
- V ceně je 20 hod. praktického výcviku. Pokud po 20 hod. instruktor shledá, že žák není připravený, je nutné absolvovat další praktické hodiny, aby mohl být připuštěn ke zkouškám. Tyto hodiny jsou za příplatek.
- Výcvik je vhodný pro osoby bez zásadních zdravotních nebo pohybových omezení. Žák musí být schopen sám nastoupit a vystoupit z letadla.
- Rezervace: Termín si zamluvte s dostatečným předstihem na e‑mailu info@uberuskyair.cz nebo na tel. 605 728 328 – uveďte kód voucheru, jméno a příjmení, telefon a požadovaný termín zahájení výcviku.
- Voucher mějte s sebou i v první den výcviku.
- Osvědčení zdravotní způsobilosti od pověřeného lékaře se doporučuje získat ještě před zakoupením voucheru (bez osvědčení nelze výcvik absolvovat). Kontakty na letecké lékaře obdržíte od poskytovatele na výše zmíněném telefonu nebo e‑mailu.
- Výcvik mohou absolvovat osoby s min. věkem 15 let, u osob mladších 18 let je nutný souhlas zákonného zástupce. Na samostatný let mohou být puštěny pouze osoby starší 16 let.
- Osvědčení zdravotní způsobilosti od pověřeného lékaře: do 1000 Kč
- Průkaz radiotelefonisty letecké pohyblivé služby (dle ceníku Českého telekomunikačního
úřadu ČTÚ): 600 Kč (k 1. 1. 2022) - Letištní přistávací poplatky (dle aktuálního ceníku daného letiště, kde bude probíhat výcvik v přistání):
- Hradec Králové: 145 Kč
- Nové Město nad Metují: 50 Kč
- Je nutné absolvovat min. 112 přistání
- Závěrečné přezkoušení inspektorem LAA: do 3 000 Kč
- Hodiny praktického výcviku nad rámec 20 hod.: 3 000 Kč/1 hod. + přistávací poplatky
- Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
- Po první hodině nelze již voucher stornovat, ani refundovat, dojde k jeho uplatnění.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín letu v závislosti na počasí. V takovém případě vás personál bude o změně termínu letu informovat, voucher není možné stornovat ani refundovat.
- Pokud žák nezíská Osvědčení zdravotní způsobilosti od pověřeného lékaře, nelze výcvik absolvovat a pouze v tomto případě je možné voucher stornovat. Proto je doporučeno navštívit lékaře ještě před zakoupením voucheru.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
„Tak kam to bude?“ „Přímou linkou do oblak!“
Chcete se bezpečně naučit létat, a splnit si tak svůj sen vznést se do oblak? Tak to jste správně u skvěle hodnoceného Střediska pilotního výcviku UBeruškyAir. Naučíte se létat na moderním sportovním ultralehkém letadle CH 601 Zenair. K dispozici vám budou zkušení a profesionální instruktoři, kteří se postarají o to, že se během výcviku naučíte vše důležité a užijete si každou vteřinu v kokpitu.
Tip: Nejste si jisti, zda se hned chcete pustit do celého výcviku? Mrkněte na další akci a absolvujte let Pilotem na zkoušku, kde si vše nejprve osaháte a vyzkoušíte.
Výcvik probíhá na letišti v Hradci Králové s celoročním provozem (přistávat je příp. možné i na letišti v Novém Městě nad Metují). Absolvujete 45 hod. teoretické výuky a 20 hod. praktických letů. A když už budete mít splněné všechny povinnosti a vše budete mít v ruce? Pak se můžete přihlásit na zkoušky (za příplatek), po jejichž absolvování se z vás stane letecké eso.
Dobré vědět: Kdo a za jakých okolností může pilotovat ultralehké letadlo? Prostudujte si požadavky k zahájení výcviku pilota ultralightů a nutné příplatky.
|
Jak celý výcvik probíhá:
Než se rozhodnete provádět výcvik pilota utralightů, tak vás nejdříve uvítají v pěkných prostorech střediska a v klidu si u dobré kávy společně pohovoříte o všem, co je potřeba k výcviku znát. Například vás seznámí s tím, jak konkrétně probíhá výcvik, kolik času budete potřebovat, ukážou vám veškeré prostory, letadla apod. Samozřejmě vám odpoví i na veškeré dotazy. |
Před zahájením výcviku se všem doporučuje vyřídit si Osvědčení zdravotní způsobilosti 2. třídy. Toto osvědčení můžete získat v Ústavu leteckého zdravotnictví či u některých praktických doktorů, tzv. leteckých lékařů, kteří mají certifikaci toto vyšetření provádět. Kontakty na tyto letecké lékaře obdržíte na první seznamovací schůzce nebo předem na telefonu nebo e‑mailu. Dále se doporučuje si zvážit, zda máte dostatek času pro studium a rozložení času pro praktický výcvik. Ve středisku se létá po celý rok, takže plánování výcviku závisí jen na konkrétním denním počasí. Létá se tedy i v zimě, a to zpravidla z letiště v Hradci Králové, kde je i betonová dráha, která je udržovaná i v zimě. |
Po získání Osvědčení zdravotní způsobilosti si nejdříve projdete 21 hod. teorie a poté usednete na místo pilota vedle instruktora. Tato část se zpravidla koná dle domluvy, instruktoři mohou o víkendech či po večerech, ale také v průběhu pracovního týdne. Prakticky začnete létat až po absolvování 21 hod. teoretické výuky. Dobré vědět: Samostatně do letadla tu pustí pouze žáky, až když jsou si instruktoři vědomi, že to opravdu zvládnou. To samé je i před provedením praktické zkoušky. Nikoho na praktickou zkoušku nepustí, dokud si nebudou jisti, že uspěje před inspektorem. Někomu stačí dle osnovy pouze 20 hod. praktického výcviku, ale někdo potřebuje i o trochu více (další hodiny nad rámec 20 jsou za příplatek). Vždy opravdu záleží na přístupu žáka a jeho schopnostech. Teoretická výuka před zahájením praktického výcviku obsahuje 6 hod. z předmětu Aerodynamika a mechanika letu, 2 hod. ze Stavby a konstrukce ULL, 6 hod. z Leteckých předpisů a Postupů UL, 2 hod. z Letecké navigace, 2 hod. z Letecké meteorologie, 2 hod. z předmětu Motory, vrtule, přístroje a 1 hod. ze Spojovacího předpisu. Že teoretickým znalostem budete po absolvování výuky rozumět, za to zodpovídá váš instruktor. Jinak v průběhu výcviku absolvujete celkem 45 hod. teoretické výuky, která dále probíhá průběžně mezi cvičnými lety. Je potřeba získat Průkaz radiotelefonisty před prvním sólo letem. Všem žákům se doporučuje získat Průkaz radiotelefonisty na Českém telekomunikačním úřadě, a to buď ve formě omezeného průkazu (postačí vám pro lety v ČR), nebo všeobecného (pokud budete chtít létat do zahraničí). Je to z toho důvodu, že jakmile tento průkaz získáte, tak můžete létat na letištích se službou AFIS (Letištní a letová informační služba) a také později na řízených letištích (ale to až po absolvování výcviku pro létání na řízených letištích). |
Před zahájením prvního letu se všem žákům doporučuje, aby si opravdu na praktický výcvik naplánovali čas tak, aby mezi jednotlivými lety nebyla pauza více jak 8 dní, protože poté ztrácí žák návyky. Je to dáno i předpisem, že po větší pouze jak 8 dní, se provádí kontrolní lety již zvládnuté tématiky. Doporučuje se si tedy naplánovat veškerý praktický výcvik do průběhu max. 2 měsíců. |
Výcvik pilota se provádí na letadle Zenair CH601 (dle leteckého předpisu UL3 se provádí výcvik na jednom typu letadla). Osnova výcviku pilota ULL je stanovena na min. 20 hod. a 112 letů, tedy 112 přistání. Veškerá cvičení se hodnotí známkou od 1 do 4, přičemž při obdržení známky 1 a 2 (tedy, kdy žák zvládne cvičení bez chyb nebo z drobnými nepatrnými chybami, které si opravuje sám) se může přejít do dalšího cvičení. Jestliže instruktor vyhodnotí dané cvičení známkou 3 nebo 4, tak se cvičení musí opakovat až do té doby, než bude výsledná známka min. za 2. Výcvik pilota obsahuje celkem 21 jednotlivých cvičení. V jeden den žák může absolvovat max. 4 hod. praktického výcviku (tedy doby letu). |
V první řadě je potřeba se na zkoušky připravit. Teoretické otázky si můžete procvičovat například na portále Letecké amatérské asociace (zdarma) nebo na stránkách Aerowebu (zpoplatněn, využít můžete kód pro slevu 5 %: TB62PW45). Teoretická a praktická zkouška se obvykle provádí až po skončení výcviku, přičemž teoretickou zkoušku lze absolvovat již v průběhu výcviku, a to po prvním sólo letu. Po splnění teoretické zkoušky budete připuštěni k praktické zkoušce. Praktickou zkoušku s vámi bude provádět inspektor provozu, a to v min. délce 35 min. letu. U této zkoušky inspektor zjistí, jak jste zvládli veškerá předepsaná cvičení, a tedy jak umíte létat. První část praktické zkoušky bude směřovat na techniku pilotáže, druhá a třetí část na létání po okruhu na letišti a přistání, jedno přistání provedete i s vypnutým motorem. Když vše zvládnete, tak se stanete pilotem ultralehkého letadla. |