Vybavené apartmány se dvěma ložnicemi na Istrii: bez stravy i polopenze

Přehled nabídky
Platba z FKSPVoucher do 23. 9. 2023
Jsem pro vás na telefonu po–pá od 8:00 do 18:00
Chcete přijít osobně?
Máme otevřeno po–pá od 8:00 do 18:00.
Kde nás najdete?
Termín
V obdobích 21. 4. – 28. 5. 2023 a 9. 9. – 23. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybaveném apartmánu s dvěma ložnicemi a terasou
- všechna lůžka mají max. délku 180 cm
- uvedená cena je za celý apartmán, tj. další osoby mají pobyt zdarma (musí být zadány do rezervace)
Wellness
- Neomezený vstup do venkovního bazénu v rezortu Zelená Laguna (cca 300 m)
Ostatní služby
- Pobytová taxa a závěrečný úklid jsou v ceně
- Výměna ložního prádla každých 7 dní a výměna označených ručníků každý 3. den
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma (pouze v lobby)
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Až 2 děti do 17,9 let mají ubytování zdarma (ve variantě s polopenzí je započítán příplatek za stravu pro děti od 5 do 17,9 let).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
- Za příplatek na místě:
- Úklid během pobytu na vyžádání
- Pronájem tenisových kurtů a dalších sportovních zařízení
- Domácí zvířata: 16 €/den
- Wi-Fi zdarma (pouze v lobby)
- Parkování: 1 €/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V obdobích 21. 4. – 28. 5. 2023 a 9. 9. – 23. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybaveném apartmánu s dvěma ložnicemi a terasou
- všechna lůžka mají max. délku 180 cm
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu pro všechny ve vedlejším hotelu Delfin (cca 100 m)
Wellness
- Neomezený vstup do venkovního bazénu v rezortu Zelená Laguna (cca 300 m)
Ostatní služby
- Pobytová taxa a závěrečný úklid jsou v ceně
- Výměna ložního prádla každých 7 dní a výměna označených ručníků každý 3. den
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma (pouze v lobby)
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Až 2 děti do 17,9 let mají ubytování zdarma (ve variantě s polopenzí je započítán příplatek za stravu pro děti od 5 do 17,9 let).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
- Za příplatek na místě:
- Úklid během pobytu na vyžádání
- Pronájem tenisových kurtů a dalších sportovních zařízení
- Domácí zvířata: 16 €/den
- Wi-Fi zdarma (pouze v lobby)
- Parkování: 1 €/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Stejně jako musí každý muslim vykonat alespoň jednou za život pouť do Mekky, by měl každý Čech jet alespoň jednou na dovolenou do Chorvatska.
Takže pokud jste tak ještě nikdy neučinili, letos je ten správný čas. A jestli už jste v téhle zemi byli, není žádný důvod si to nezopakovat. Vydejte se s CK Zanzo do apartmánů Astra, které jsou součástí resortu Zelena Laguna na Istrii. Dorazit můžete na týden až dva, přičemž termíny jsou k mání v hlavní i vedlejší sezoně či mimo ni.
Doprava je vlastní. Podívejte se, jak se na místo dostanete.
Autem
Autobusem
Vlakem
|

Apartmány se dvěma ložnicemi
Ve stínů cedrů a dubů vás čeká jednoduché, ale velmi příjemné ubytování. Apartmány mají hned dvě ložnice, takže není problém se do nich vejít s celou rodinou. Jenom pozor, není to nic pro habány – žádná z postelí není delší než 180 cm. Čas uvnitř vám navíc zpříjemní i televize, na čerstvý vzduch si zase můžete vyjít na terasu či balkón.
Pobyt bez stravy či s polopenzí
Co se týče jídla, o to se můžete postarat dvěma způsoby. Tím prvním je objednat pobyt bez stravy a pro snídaně chodit do obchodu a na večeři vždy vybrat některou z restaurací v okolí. Druhou možností je zajistit si polopenzi ve vedlejším hotelu Delfin (cca 100 m), kde na vás každé ráno i večer čeká bufet plný dobrot.
Na pláž či do města
Jakou pláž máte nejraději? Písečnou, oblázkovou, kamenitou či travnatou? V okolí resortu najdete všechny a nebudete to k nim mít ani 500 metrů. Pochopitelně si na nich můžete pohovět pod slunečníkem na lehátku anebo si v moři kromě plavání zkusit i vodní sporty. Jinak se na místě dá hrát i plážový volejbal, stolní tenis, squash, případně si vyjet na kanoích.
Dobré vědět: Vykoupat se můžete kdykoli i ve venkovním bazénu resortu Zelená Laguna (cca 300 m).
A co takhle vyrazit na obhlídku města? Poreč se chlubí historií psanou už od dob Římanů, tím pádem je tu dost a dost památek k nafocení. Bujarý život tu ale místními ulicemi prýští i po setmění, tak si zajděte do baru či na diskotéku.
