Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Odpočinkový pobyt u Baltu: jídlo, neomezený relax ve wellness a spousta zábavy pro děti

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Marena Wellness & Spa
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Marena Wellness & Spa
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Super, rádi se vrátíme 👍
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 22. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít 26.–27. 2., 11.–13. 3., 15.–18. 4., 13.–15. 5., 20.–21. 5., 27.–29. 5., 18.–19. 6. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 1. 10. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít 7.–13. 9. a 16.–18. 9. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 1. 9. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít 18.–19. 6. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 22. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít 26.–27. 2., 11.–13. 3., 15.–18. 4., 13.–15. 5., 20.–21. 5., 27.–29. 5., 18.–19. 6. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 1. 10. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít 7.–13. 9. a 16.–18. 9. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 1. 9. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu pro zvolený počet osob
- Set na přípravu kávy a čaje na pokoji
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness a relaxační zóny (9:00–21:00)
- bazén, sauna, vířivka a aromatická jeskyně
Ostatní služby
- Župany na pokoji
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 91 381 38 93 nebo e‑mailem na recepcja@marenaspa.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel
- Dětská postýlka: 20 PLN/noc
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- V opačném případě je třeba před nákupem voucheru ověřit kapacitu hotelu a za děti doplatíte až na místě.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 25 PLN/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.


- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě): 2 PLN/os./noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Odpočinek, spousta smíchu, žádný stres… Zní vám to jako rajská hudba? Pak je načase vyrazit do ráje!
Ať už plánujete rodinnou dovolenou nebo relaxační pobyt pro dva, v hotelu Marena Wellness & Spa budete spokojení všichni. Každý den vás čeká snídaně či polopenze (dle zvolené varianty) a také neomezený relax ve wellness s bazénem, vířivkou, saunou a aromatickou jeskyní. Raději byste k moři? Žádný problém! Pláž je vzdálená cca 150 m.

Dvoulůžkový pokoj nebo apartmán
Během pobytu budete ubytovaní ve dvoulůžkovém pokoji nebo v apartmánu, kde se pohodlně vyspíte až ve 4 lidech. Všechny pokoje a apartmány mají bezdrátovou Wi‑Fi a jsou vybaveny LCD televizí, pracovním stolem s toaletním stolkem a nechybí ani koupelna s fénem, ručníky, župany a kosmetikou. Příjemným bonusem je také set pro přípravu kávy a čaje.
Super info: Součástí hotelu je také parádní dětský koutek, hřiště a animační programy pro děti, aby se vaše ratolesti na dovolené ani chvíli nenudily.
Jídlo a neomezený relax ve wellness
Dle zvoleného balíčku si během pobytu pochutnáte na snídani nebo polopenzi, která se podává v hotelové restauraci Velifiera. Čeká vás bufet plný polských i mezinárodních dobrot, tak si naberte plné talíře všeho, co máte rádi.
Během pobytu nebudete vědět, kam dřív skočit. Součástí všech variant je totiž neomezený relax ve wellness, kde najdete vířivku, aromatickou jeskyni, prostorný bazén i saunu. Nabízejí tu také spoustu spa procedur: tělový zábal, kavitační peeling, kosmetiku i různé druhy masáží. Procedury jsou za příplatek a zamluvíte si je přímo na místě.
Zábava pro celou rodinu
Hotel je obklopený lesem, a tak je ideálním místem pro dlouhé procházky. Zároveň se nachází 150 m od pláže, takže ani k moři to nebudete mít daleko. Jaké další aktivity tu můžete vyzkoušet? Golf, jízdu na koni či na kole i cvičení ve fitness parku, který se nachází pod širým nebem.
Děti si užijí spoustu legrace na hřišti, kde jsou skluzavky, trampolína, houpačka i pískoviště. Nechybí tu ani hřiště pro volejbal, nohejbal či badminton. A když bude pršet? Stačí zavítat do dětského koutku Rascal Corner, který je skutečným rájem pro nejmenší hosty. Jsou tu hry, hračky, konzole, čtečky i omalovánky. Nuda zkrátka nemá šanci!
