
Ubytování s polopenzí (max. 2 dospělí)
Termín
V období do 5. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob (z toho max. 2 dospělé)
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu (možná ve 3 hotelech resortu Maslinica: Hedera, Mimosa nebo Narcis)
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 21. 5. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Vstupy
- Bezplatný sportovní a zábavný program v hotelu
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí (max. 3 dospělí)
Termín
V období do 5. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob (z toho max. 3 dospělé)
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu (možná ve 3 hotelech resortu Maslinica: Hedera, Mimosa nebo Narcis)
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí (max. 5 dospělých)
Termín
V období do 5. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob (z toho max. 5 dospělých)
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu (možná ve 3 hotelech resortu Maslinica: Hedera, Mimosa nebo Narcis)
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 24. 9. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Vstupy
- Bezplatný sportovní a zábavný program v hotelu
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 5. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v klimatizovaném mobilním domě Standard s terasou (19–24 m²) až pro 5 osob
- 2 ložnice, koupelna se sprchou, kuchyňka, obývací část a vlastní terasa s venkovním posezením, lehátky a slunečníky
Wellness
- Volný vstup do bazénů hotelů Mimosa, Hedera a Narcis
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Vstupy
- Bezplatný sportovní a zábavný program v hotelu
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Povinná vratná záloha: 50 EUR za domek (platí se na místě)
- První využití ložního prádla je v ceně (ručniky a osušky v ceně nejsou)
- Set osušek a ručníků: 10 EUR (platí se na místě)
- Výměna ložního prádla a osušek: 15 EUR; pouze osušky: 10 EUR (platí se na místě)
- Masáže a sauny ve wellness jsou za příplatek
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Kemp, to je svoboda. Zeleň, mořský vzduch, ve vlasech svěží vánek a nádherné výhledy. Pojeďte si to vše užít!
Máte zálusk na dovolenou v Chorvatsku? Co takhle mobilní domek pár metrů od pláže, s terasou a posezením i s bazény, do kterých máte po celou dobu volný vstup? Právě to vás čeká ve 3* Camping & Residence Oliva v letovisku Rabac, v kempu, který je součástí hotelového resortu Maslinica.
Skvělá zpráva: Cena je konečná za celý domek (dle zvoleného počtu osob), přijet můžete v páru, ale i s celou rodinou. Vejdete se sem až v pěti lidech.
Dobré vědět: Centrum letoviska Rabac s mnoha obchody a restauracemi je asi 1 km odtud.
Vybavený mobilní domek
Kempování v přírodě, to je ráj. Každé ráno poseďte na terase a kochejte se východem slunce a večer zase pozorujte jeho západ třeba se sklenkou vína v ruce a mořským vzduchem ve vlasech. Připravený je pro vás domek Standard (19–24 m²), kam se vejde až 5 osob. Jsou tu 2 ložnice, koupelna a kuchyňka. Připojení budete k elektrice, vodě i plynu a příjemně vám bude díky klimatizaci.
|
Na pláž i do bazénů
Kemp obklopuje zeleň a olivový háj, nejbližší štěrkovito-oblázková pláž s betonovými platy je vzdálená asi 50 metrů. Díky kvalitě služeb a čistotě je oceněná Modrou vlajkou. Pláž lemuje promenáda se stánky, obchůdky, kavárnami, tavernami a pizzeriemi.
Kromě toho můžete lenošit i u bazénů, které jsou u všech tří hotelů v sousedství, tedy Mimosa, Hedera a Narcis. Kolem nich jsou zdarma k dispozici lehátka a slunečníky. A pokud lenošení u vody budete chtít proložit sportem, využijte tenisové kurty, volejbalové hřiště, stolní tenis, minigolf a badminton (za příplatek).