
Termín
V období do 17. 9. 2021 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Superior pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Spropitné
- Příplatky za stravu:
- polopenze: 390 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 3. 9. 2021 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Superior pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Spropitné
- Příplatky za stravu:
- polopenze: 390 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 13. 8. 2021 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Superior pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Spropitné
- Příplatky za stravu:
- polopenze: 390 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Prožijte letní lásku – zamilujte se do Chorvatska!
Léto, slunce, pláže, bazén, stín borovic, šumění moře a vůně grilovaných ryb… Sníte o dovolené? Pojeďte svůj sen prožít! V chorvatském letovisku Brela, asi 200 metrů od jeho centra, vás přivítá 3* hotel Maestral Brela, který stojí hned u oblázkové pláže a ke kterému patří také venkovní bazén.
Dobré vědět: Brela se nachází 7 km od města Baška Voda, 13 km od Makarské a 25 km od Omiše.
Hotel uprostřed borovicového háje
Moderní hotelový resort obklopují borovice. Pláže jsou od něj oddělená příjemnou promenádou, která lemuje celé pobřeží. Na tu nejbližší, menší oblázkovou pláž s pozvolným vstupem do moře to budete mít jen 50 metrů. Vybavená je sprchami a toaletami, za poplatek si můžete půjčit lehátka a slunečníky, a pokud máte rádi adrenalin, určitě neváhejte a vyzkoušejte vodní sporty.
Příjemné chvíle strávíte také u venkovního bazénu s opalovací terasou, drink a občerstvení vám připraví ve snack baru.
Vybavení a služby hotelu
- Vstupní hala s recepcí, směnárnou a lobby barem
- Hlavní restaurace, restaurace à la carte (tradiční i mezinárodní kuchyně), letní terasa, aperitiv bar, taverna
- Úschovna zavazadel, společenská místnost
- Venkovní bazén s dětskou částí, snack bar u bazénu, opalovací terasa
- Hlídané parkoviště (za poplatek)
Ubytování se snídaní
V hotelu je celkem 281 pokojů, vaším dovolenkovým královstvím se stane dvoulůžkový pokoj typu Superior. Pokoje jsou klimatizované, každý má vlastní koupelnu a patří k nim balkon s výhledem do parku nebo na moře.
Vybavení pokoje
- Sociální zařízení (koupelna s vanou, fén, WC)
- Klimatizace
- Satelitní TV
- Minibar (konzumace za poplatek)
- Trezor
- Balkon (výhled do parku nebo na moře)
Každé ráno pro vás budou připravené snídaně, které se podávají formou bufetu. Přiobjednat si můžete i polopenzi (cca 350 Kč/os./noc), ve zdejší à la carte restauraci vaří tradiční i mezinárodní speciality.
