





Triko se narodilo s životním cílem podpořit fungování Klokánků. Ty nabízejí dětem přechodnou rodinnou péči, dokud se nemohou vrátit do své rodiny, nebo dokud pro ně není nalezena trvalá rodinná péče.
(Vladimír 518 & děti z Klokánku)
Triko ví, že jsou Klokánky financovány státem jen ze 70 % a zbylých 30 % je třeba získat jinde. A co se vám na něm bude líbit nejvíc? Jen tak nevisí na ramínku a nečeká, až si ho někdo vezme. Rozhodlo se jít s organickou bavlnou na trh (na Slevomat). Nikde jinde ho nekoupíte, se Slevomatem totiž triko navázalo partnerství přímo exkluzivní.

Projekt KLOK.FAME spojuje Klokánky s inspirativními osobnostmi a motiv vzniká na základě citátu, který vyjadřuje přístup daného člověka k životu. První osobností projektu KLOK.FAME se stala Marie Chytilová, ředitelka Slevomatu. Zvolila citát „If you can´t find a way, create one.“ (Když nemůžeš najít cestu, tak ji sám vytvoř.)

Díky velkorysým podmínkám našich partnerů, činí výnos z prodeje produktů 50 – 80% z prodejní ceny (dle druhu produktu). Zbytek peněz pokryje náklady na výrobu produktů a jejich distribuci. Pro podrobnější informace pište na prodej@fod.cz.
|
|
Velikostní tabulka:
| Velikost | M | L | XL |
| Šířka v pase (cm) | 50 | 53 | 56 |
| Délka (cm) | 69 | 72 | 74 |
Triko to v životě netáhne samo, mezi jeho kamarády patří verze pro dámy, bavlněná taška a maskot Klok.art.


Adresa pro případné vrácení zboží:
Fond ohrožených dětí (KLOKART), Na Poříčí 1038/6, 100 00 Praha 1