Slevomat chce dominovat trhu cestovního ruchu v ČR
Slevomat se chce stát jedničkou v oblasti cestovní ruchu v České republice. Mělo by se tak stát již v letošním roce. Cílem portálu, kam nejčastěji chodí Češi pro inspiraci nejen na dovolenou a volný čas, je předstihnout rezervační systém Booking.com. Dosavadní milníky Slevomatu to již dokreslují.
“Cestování tvoří přes 50 procent obratu společnosti. Jedná se o segment, který neustále vykazuje meziroční růst, ” popisuje ředitelka portálu Marie Chytilová s tím, že kromě pobytů a zájezdů v České republice a v Evropě se firma chce rozkročit dále do zahraničí. Ambicí je totiž předstihnout rezervační systém Booking.com na tuzemském trhu. K tomu se již připravují nutné úpravy systému přímo na stránkách Slevomat.cz.
Co to v praxi znamená?
Společnost chce upravit svůj rezervační systém natolik, aby si zákazníci mohli ověřit v reálném čase dostupnou kapacitu v daném ubytovacím zařízení. “Tak jako tomu bylo doposud, chceme pomoci hotelům a penzionům usnadnit způsob, jak se k nim zákazníci dostanou. Denně chodí na naše stránky v průměru 300 tisíc zákazníků, kteří se chtějí inspirovat, jak naložit s volným časem. My k tomu navíc jako přidanou hodnotu nabídneme navazující služby. Ať už jde o wellness, kulturní či sportovní program, nebo například tipy na výlet či degustační menu. Chceme nabídnout každému zákazníkovi program šitý na míru. Zkrátka aby všechno našel na jednom místě u nás, ” doplňuje Chytilová. Naopak hoteliéři oproti konkurenci nebudou muset mít za povinnost držet určitý počet míst čistě jen pro nás.
Slevomat chce nabídku pobytů a ubytování navázat i na spolupráci s přepravci, aby cestování i bez vlastní dopravy bylo pro zákazníky co nejjednodušší. Navíc své aktivity na poli cestovního ruchu rozšiřuje portál o celý svět. Nejnověji tak zahrnul do své nabídky i zájezdy do New Yorku či do exotických zemí. Doposud byla jeho specializací spíše Evropa a Česko.
Slevomat proměnil cestování po tuzemsku
O tom, že Slevomat a jeho konkurence výrazně proměnili tuzemský cestovní ruch již dříve upozornil i průzkum Czech Tourism. “Síla Slevomatu je i to, že přicházíme s nápady, které posouvají celé odvětví. Jako tomu bylo v případě adventních zájezdů. Tento fenomén jsme vytvořili my a to jen díky tomu, že jsme v mezisezoně využili volných autobusů, které měly některé cestovky k dispozici. Výsledkem je již 14 tisíc prodaných adventních zájezdů v loňském roce, ” uzavřela Chytilová.
Zajímavým faktem je i to, že průměrná útrata za pobyt na Slevomatu roste. Loni činila v průměru 3600 na osobu, přičemž nejrychleji rostoucí segment byl v cenové kategorii od 4500 Kč na osobu výše.
20. března 2017