Přibývá Čechů, kteří nakupují dárky za zaměstnanecké benefity
Dárky za firemní benefity nakupují desetitisíce Čechů. Jedná se o peníze, které dostávají zaměstnanci nejčastěji formou kreditů či poukázek ke mzdě. Ty mohou pak uplatnit například i za dárky. Jak vyplývá z prodejních dat Slevomatu, v letošním předvánočním období tak učinilo již 56 tisíc Čechů.
Jedná se meziročně o pětiprocentní nárůst. Průměrně si jeden nakupující převedl firemní benefity na nákupní kredit v hodnotě 4050 Kč. Následná průměrná hodnota nákupu činila 3000 korun. To je dokonce o 10 procent více než loni.
„Dříve byly firemní benefity nejčastěji využívány na nákup vitaminů, masáží nebo se využívaly na sportovní vyžití. Postupem času se možnost nákupu značně rozšířila. Letos tak Češi nejvíce nakupují touto formou dárky v podobě poukazů na cestování nebo služby,“ vysvětluje ředitel Slevomatu Ladislav Veselý.
18. prosince 2020