Fotoprodukty se stávají jedním z nejžádanějších dárků
Kalendáře, obrazy, nebo hrnky a polštáře s vytištěnou vlastní fotografií se staly jedním z nejžádanějších trendů letošních Vánoc. Prodeje fotoproduktů vzrostly od listopadu meziročně o 20 %. Vyplývá to z údajů společnosti Slevomat.
“Na jednu stranu je překvapivé, že fotoprodukty jsou zrovna letos tolik oblíbené. Dá se totiž předpokládat, že lidé měli kvůli různým omezením méně zážitků a tudíž méně příležitostí k focení. Na druhou stranu mnoho lidí prochází své archivy a vzpomíná, nebo si prostě chtějí vlivem omezení společenského života připomenout své blízké, ” zamýšlí se nad rostoucími prodeji ředitel Slevomatu Ladislav Veselý.
Fotoproduktů patří mezi stálý sortiment na největším českém zážitkovém portálu. Za deset let fungování Slevomatu se podařilo prodat přes 830 tisíc nejrůznějších fotoproduktů v hodnotě přesahující 220 milionů korun. “Fungují jako univerzální dárek a upomínkový předmět zároveň, ” dodává Veselý s tím, že cílovou skupinou jsou všechny věkové kategorie.
11. prosince 2020