Téměř každý Čech se někdy účastnil soutěže, motivují Kolotoče štěstí i poklady
Češi milují soutěže. Až 83 % Čechů starších 18 let se někdy účastnilo nějaké soutěže. Vyplývá to z průzkumu společnosti Slevomat. Oblíbené jsou podle společnosti známé a jednoduché hry. Jako například Kolotoč štěstí nebo hledání Pokladu. Krom hmotných cen Češi rádi soutěží o slevy či finanční poukázky.
Podobné programy, které motivují zákazníky k nakupování, patří často mezi nejnavštěvovanější sekce online obchodů nebo jiných prodejních platforem. Upozorňuje na to největší český inspirační portál Slevomat. Ten již několik let dává možnost zákazníkům vytočit si kredity na nákup na stránkách společnosti skrze oblíbený Kolotoč štěstí. Jeden kredit je jako jedna koruna.
Ředitelka firmy Marie Havlíčková k tomu říká: “Z dlouhodobého hlediska je to třetí nejnavštěvovanější stránka Slevomatu. Popularita je tak obrovská, že je pro nás nemyslitelné Kolotoč štěstí ukončit.” Aktuálně na tuto část webu chodí v průměru 30 tisíc lidí denně. Jejich počet se pak vyvíjí v závislosti na sezóně, nejvíce počet uživatelů narůstá před Vánoci.
Kolotoč štěstí může každý zákazník roztočit každý den. Výše výhry je různá, může být nula, nebo také kredit ekvivalentní stokorunám. Obdobně je na tom věrnostní program s názvem Poklady, který Slevomat zprovoznil na konci loňského roku. Funguje podobným způsobem, ale s tím rozdílem, že poklad může každý zákazník otevřít jen jednou za měsíc, respektive vždy v první půlce měsíce.
“Po několika měsících po spuštění chodí na Poklady hned první den v měsíci sedmdesát tisíc zákazníků, ” potvrzuje oblibu těchto her Havlíčková s tím, že: “Soutěže patří mezi oblíbené prokrastinační prostředky. Často vidíme, že to je jedna z věcí, kterou lidé sledují při zapnutí počítače po příchodu do kanceláře.” Podle ní firma v soutěžích rozdá měsíčně i několik desítek miliónů v právě zmíněných kreditech, které pak zákazníci využívají na další nákup.
5. dubna 2018