Mám nový zub – snad vydrží. V původní ordinaci se mi líbil přístup lékařů i milé sestřičky.
Byla jsem docela zaskočená, když mi před dokončením celé práce (před nasazením korunky) zatelefonovali, že ORDINACE BYLA ZRUŠENA, ale prý se „rozhodli dotáhnout moji záležitost do konce“ (bodejť by ne, za mých 15 tisíc! říkala jsem si); konečná fáze se dnes odehrála v jiném zařízení, kde se mi po příjemném personálu z původní ordinace dost stýskalo… cítila jsem se tam nevítaná, nikdo se se mnou moc nebavil, vzali mě – bez omluvy – později, než bylo domluveno… měla jsem z toho zkrátka dojem, že mi dávají „sežrat“, že mě v podstatě od předchozí ordinace podědili a že vlastně můžu být ráda, že mi tu hotovou korunku přicementují… Pro příště: předem takovou částku už nezaplatím – jak je vidět, stát se může všechno.
daleko od centra, panoramatický rentgen mi nebyl nabídnut, ačkoli byl ve voucheru uveden. Nebyla jsem předem upozorněna, že procedura není vhodná pro osoby s retainerem po rovnátkách (což je dnes běžný stav 30% populace), a proto mi část čištění neprovedli, aniž by mi byla nabídnuta náhrad či sleva z ceny. Věk personálu odhaduji na 80 let.