I&K FIT RAZ DVA s.r.o.
Brno - Jih a další 3 pobočky„Byla jsem na cisteni pleti v Ostrave u pani Haliny a vse v naprostem poradku 😍 pekne ciste prostredi, pani mila a ochotna. Hned bych sla znovu“ — Tumlirovam, Před rokem
„Byla jsem na cisteni pleti v Ostrave u pani Haliny a vse v naprostem poradku 😍 pekne ciste prostredi, pani mila a ochotna. Hned bych sla znovu“ — Tumlirovam, Před rokem

Právě teď nabízíme
Ukončené nabídky
ESTETICKÉ CENTRUM FIT RAZ DVA – Brno
Kovářská 720/12, Brno - Jih
Pondělí | 8:00–18:00 | |
---|---|---|
Úterý | 8:00–18:00 | |
Středa | 8:00–18:00 | |
Čtvrtek | 8:00–18:00 | |
Pátek | 8:00–18:00 | |
Sobota | 8:00–18:00 | |
Neděle | Zavřeno |
ESTETICKÉ CENTRUM FIT RAZ DVA – Karlovy Vary
Široká 240/2, Dalovice
Pondělí | 8:00–20:00 | |
---|---|---|
Úterý | 8:00–20:00 | |
Středa | 8:00–20:00 | |
Čtvrtek | 8:00–20:00 | |
Pátek | 8:00–20:00 | |
Sobota | 8:00–20:00 | |
Neděle | Zavřeno |
Estetické centrum Fit Raz Dva – Ostrava
Špálova 145/20, Ostrava
Pondělí | 8:00–18:00 | |
---|---|---|
Úterý | 8:00–18:00 | |
Středa | 8:00–18:00 | |
Čtvrtek | 8:00–18:00 | |
Pátek | 8:00–18:00 | |
Sobota | 8:00–18:00 | |
Neděle | Zavřeno |
Estetické centrum Fit Raz Dva – Praha
Chlumova 223/25, Praha - Žižkov
Pondělí | 8:00–20:00 | |
---|---|---|
Úterý | 8:00–20:00 | |
Středa | 8:00–20:00 | |
Čtvrtek | 8:00–20:00 | |
Pátek | 8:00–20:00 | |
Sobota | 8:00–20:00 | |
Neděle | Zavřeno |
Hodnocení podniku
Kosmetička byla příjemná.
Vyžadují podepsat několikastránkový formulář a následně si celou masáž nahrávají na kameru. Vícekrát už tam nepůjdu. Nepůsobilo to na mě dobře.
Přístup paní kosmetičky.
Koupeno jako dárek pro tchyni. V den objednání bohužel musela se svojí 12 letou dcerou na pohotovost do nemocnice. I přes omluvu a vysvětlení paní sdělila že nový termín dostat nemůže že uz na ní čekají. Takže voucher propadnul, peníze v háji a služba nevyužita. Jednání opravdu neprofesionální 😔
Hodnocení podniku I&K FIT RAZ DVA s.r.o.
Hodnocení podniku I&K FIT RAZ DVA s.r.o.
Kosmetička byla příjemná.
Vyžadují podepsat několikastránkový formulář a následně si celou masáž nahrávají na kameru. Vícekrát už tam nepůjdu. Nepůsobilo to na mě dobře.
Dobrý den,
děkujeme velice za zaslaný komentář. Velice nás mrzí vaše nespokojenost. Online služba je dobrovolná a slouží pouze pro dohled profesního garanta kosmetických ošetření nad jejich průběhem pro zachování kvality prováděných služeb, nikdo jiný nemá oprávněný přístup a není pořizován záznam. Online služba se provádí pouze s písemným souhlasem klienta. Podmíněna je pouze u bonusového programu garance spokojenosti, které přináší klientovi rozšířené výhody. Pro příště se nebojte zeptat a nesouhlasit, pokud je vám to nepříjemné, naši pracovníci jsou připraveni vám vyhovět.
Přístup paní kosmetičky.
Děkujeme moc za pěkné hodnocení, spokojenost našich klientů je pro nás radostí :) Budeme se těšit na další návštěvu ....
Koupeno jako dárek pro tchyni. V den objednání bohužel musela se svojí 12 letou dcerou na pohotovost do nemocnice. I přes omluvu a vysvětlení paní sdělila že nový termín dostat nemůže že uz na ní čekají. Takže voucher propadnul, peníze v háji a služba nevyužita. Jednání opravdu neprofesionální 😔
Velice děkujeme za váš komentář. Trvale pracujeme na zlepšování našich služeb, veškeré komentáře jsou pro nás důležité.
Nastalá situace nás mrzí, ale musíme upozornit, že dle oficiálních storno podmínek voucherů, které jsou výslovně ve voucheru uvedeny, není možné rezervaci zrušit později než 24 hodin před plánovaným ošetřením, jinak propadá bez nároku na refundaci. Ve vašem konkrétním případě se jednalo o pouhých 45min před ošetřením (hovor uskutečněný 7:15, rezervace na 8:00).
Věříme, že vás k tomu, že jste se nedostavili, vedly závažné okolnosti. To ovšem platí pro většinu klientů snažících se termín na poslední chvíli stornovat. Není v silách operátora ověřit pravost takového tvrzení. Zároveň nemůžeme takovýmto požadavkům vyjít plošně vstříc, protože takto vzniklá volná místa již nejsme schopni obsadit. Je to samozřejmě nutná daň za možnost využití našich služeb za takto výhodných cenových podmínek, kterých jsme schopni dosáhnout pouze za předpokladu, že držíme stálou obsazenost našich provozoven. Větší množství rušených rezervací na poslední chvíli by tak automaticky vedlo ke zdražení našich služeb. Veškeré vouchery může samozřejmě v rezervovaném termínu absolvovat kdokoliv jiný.
V odůvodněných případech (jako je zjevné akutní onemocnění, potvrzená urgentní návštěva lékaře atp.) jsme schopni poskytnout výjimky z těchto storno podmínek. Ve vašem konkrétním případě však byl hovor ukončen s tím, že "se to pokusíte nějak zvládnout". Následně již následoval pouze tento komentář. Pokud budete mít zájem, můžete kontaktovat naše rezervační oddělení a nastalou situaci se ještě pokusit vyřešit.
Děkujeme za pochopení a přejeme vám i vaší rodině pevné zdraví.
Moc milá a šikovná paní kosmetička.
Děkujeme moc za pěkné hodnocení, spokojenost našich klientů je pro nás radostí :) Budeme se těšit na další návštěvu ....
Příjemné prostředí a paní byla usměvavá. .
Krásný den,
moc děkujeme za milé hodnocení. Těšíme se na další návštěvu!
Příjemný relax
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení a těšíme se na další návštěvu!

Ktásné prostředí, paní kosmetička byla velice milá. Hned bych šla zase.
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení. Těšíme se na další návštěvu!
Paní Kateřina byla moc milá a ochotná, hygiena byla dodržená
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení. Těšíme se na další návštěvu!
Velmi milá paní kosmetická. Příjemné prostředí.
Zakládala mne tedy cena aplikace masky pro stahování pórů za 300,–. To když na mne paní kosmetička při dodatečné platbě vybafla, jsem byla velmi překvapena. Doporučuji se předem na ceny dodatečných služeb zeptat.
Děkujeme za pěkné hodnocení, vaší spokojenosti si vážíme! Nedorozumění s cenou dodatečné služby nás mrzí, nicméně naše pracovnice vždy uvádějí případnou nabídku možných služeb za příplatek včetně ceny, nedokážeme si ani představit, že by si klient objednal cokoliv navíc, bez znalosti ceny. Ve vašem případě se jednalo o 299 Kč. U tohoto konkrétního typu masky navíc zdůrazňujeme, že je sice nákladnější, nicméně velice účinná. Musela jste pravděpodobně přeslechnout či špatně porozumět ceně, příště se nebojte prosím zeptat, či vznést pochybnost, určitě by bylo lepší situaci řešit na místě, než pak odcházet s rozporuplnými pocity. Naše služby jsou pro klienty především relaxací a snažíme se, aby vždy odcházeli z našich provozoven uvolnění a spokojení.
pečlivé ošetření pleti v délce 55minut odpovídalo nabídce na voucheru, nekonala se pouze diagnostika pleti
velmi příjemná masáž obličeje a dekoltu
naprosto příšerná úroveň byrokracie, před oštřením bylo nutno vyplnit a podepsat šest papírů (celkem jedenáct podpisů psacím i hůlkovým písmem)
souhlas se zasíláním obchodních sdělení jsem musela vyplnit přesto, že si jejich zasílání nepřeji, a dopsat na něj, že nesouhlasím – kocourkov
na rozloučenou dvanáctý podpis při odchodu pod spokojenost s ošetřením
Dobrý den,
velice děkujeme za kladné hodnocení kvality ošetření, velice si toho ceníme. Diagnostika pleti je automatickou součástí všech kosmetických procedur, provádí ji kosmetička na základě své odborné praxe, bez ní by nebyla schopna zvolit vhodný typ kosmetiky, popřípadě postup ošetření. Není tedy možné ji neprovést, možná vás zmátl ten termín a představovavala jste si pod slovem diagnostika jinou činnost. Konkrétně ve vašem případě s vámi kosmetička diskutovala problém suché pleti a výskytu milií, toť ona diagnostika. Na základě ní pak byla zvolena vhodná kosmetika a postupy právě pro vaši pleť.
Co se týká byrokracie, máme naprosto stejný názor. Bohužel jsme nuceni plnit poždavky GDPR, požadavky na informovaný souhlas a objektivního seznámení klienta s možným kontraindikacemi, v souvislosti s programem garance kvality služeb atp. Týká se to i různých přístrojových ošetření a jde v tomto ohledu především o zdraví našich klientů. Toto podpisové kolečko u nás klienti ale absolvují pouze napoprvé, jedná o se o vstupní rutinu, pak se již vyjadřují pouze ke kvalitě služeb v kartě zákazníka po ošetření, nic víc.
Máme rádi ve věcech pořádek a stejně pečlivě také pečujeme o vás a vaše zdraví.
Velice sikovna a prijemna kosmeticka, byla jsem velmi spokojena
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbí a těšíme se na další návštěvu!
_
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, bohužel jste neuvedla konkrétní poznatky, abychom věděli na čem případně pracovat.
procedura příjemná, milá paní kosmetička,
nabídka nápoje,
vstřícný personál (možná paní majitelka, nevím) na recepci při objednávání, i když jsem mojí vinou přišla o den později, nabídli mi nový termín a dokonce ještě ten samý týden, děkuji
Moc děkujeme za pěkné hodnocení, velice si vážíme vaší spokojenosti! Budeme se těšit na další návštěvu.

Pristup kosmetičky, velmi milá.
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení a těšíme se na další návštěvu!
personál většinu času kmunikoval nezi sebou a byly velké prostoje. Samotné ošetření bylo tedy kratší.
Dobrý den velice děkujeme za komentář. Zaráží nás ale, že s touto zpětnou vazbou přicházíte až 3 měsíce po provedení služby. Jakékoliv pochybnosti ve smyslu délky či kvality ošetření můžete reklamovat okamžitě po jejím provedení. Navíc písemně vyjadřujete svoji spokojenost s provedením služby v kartě zákazníka včetně podpisu, což jste také učinila. V našich provozovnách klademe důraz na důsledné dodržování délky prováděných ošetření, komunikace mezi personálem je v průběhu ošetření zakázána. Na základě vašeho podnětu jsme provedli důkladné vnitřní šetření. Souběžně s vámi byla ošetřována naše stálá klientka v jiné části provozovny a absolvovala proceduru, která vyžadovala účast ošetřujícího. Kolegyně, které se vám osobně věnovala je přímo ukázkovým příkladem méně mluvné, která více vyhovujeme klientům, kteří preferují službu bez konverzace a velmi si zakládá na pricipech práva klienta na soukromí a klid, což je také jednou z našich hlavních priorit. Musíme tedy poznamenat, že vaše hodnocení považujeme za přinejmenším nadsazené. Přesto velice děkujeme za zpětnou vazbu, neustále pracujeme na zlepšování našich služeb.
Útulné prostředí a moc milá paní. Určitě se zase uvidíme :-)!
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbí a těšíme se na další návštěvu!
Kosmetička byla milá.
Přestože byla kosmetička milá, odcházela jsem s třemi výraznějšími krvavými rankami po hloubkovém čištění pleti, které se mi hojily týden. Přesto se přikláním k doporučení, za měsíc byla na tomtéž ošetření známá a byla velmi spokojená, možná mám jen velmi citlivou pleť (což by ovšem měla zkušená kosmetička poznat).
Dobrý den,
děkujeme moc za komentář, mrzní nás pokud jste měla podobný problém, naši pracovníci mají mnoholetou praxi v oboru a postupují v maximálním souladu s konkrétním typem pokožky. Nejsme ale schopni takto zpětně posoudit tento konkrétní případ. V obecné rovině se jedná ale o první případ podobného problému, alespoň tedy z toho, co jsme schopni posoudit ze zpětné odezvy našich klientů. Každopádně věříme, že nám zachováte věrnost a naše kolegyně budou pro příště pracovat ještě obezřetněji, než obvykle.
…příjemné prostředí, bezproblémová domluva, dobra dostupnost, sikovna a milá paní kosmeticka…
… vyšší cena doplatku za barvení obočí, odliceni není součástí voucheru… 🤭
Dobrý den,
děkujeme velice za pěkné hodnocení. Zaráží nás ale nepravdivá informace kdy uvádíte, že odlíčení není součástí voucheru. Ošetření provádíme samozřejmě po té, co vás řádně odlíčíme, je to standardní součást veškerých kosmetických ošetření a samozřejmě bezplatná!! Cena úpravy a barvení obočí je 125 Kč, což je cena obvyklá vycházející z obdobných nabídek konkurence. Těšíme se na další návštěvu.
dobré služby za slušnou cenu
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení a těšíme se na další návštěvu!

Pěkné prostředí , příjemná pani kosmetička.
Děkujeme moc za pěkné hodnocení, spokojenost našich klientů je pro nás radostí :) Budeme se těšit na další návštěvu ....