Hotel Rezidence Golf ****

Mariánské Lázně, Zádub - Závišín 588

„Vše. Ochotný a milý personál, služby na úrovni, výtečná kuchyně, hezké pokoje.
Hotel je umístěn v nádherném prostředí, zcela o samotě.“
— Miia, Před 3 roky

„Vše. Ochotný a milý personál, služby na úrovni, výtečná kuchyně, hezké pokoje.
Hotel je umístěn v nádherném prostředí, zcela o samotě.“
— Miia, Před 3 roky

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Hotel Rezidence Golf ****
Zádub - Závišín 588, Mariánské Lázně, 35301 (zobrazit na mapě)

Hotel Rezidence Golf ****

Zádub - Závišín 588, Mariánské Lázně

Zobrazit na mapě
Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness
Fitness
Vlastní restaurace
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Lucie

Krásný hotel na krásném místě.

Evidentně se na hostech slevomatu snažili co nejvíce ušetřit.

- 3 chodové menu neodpovídá fotkám a běžnému menu restaurace
- hned na začátku nám autorizivali peníze na kartě na 4000 Kč přestože byl pobyt hrazen již z voucheru
- inzerují snídaně od 7, ale pustili nás až v 8 hodín
- veganské menu byl celkem problém

Václav

Hotel je krásný, velice moderně vybavený. Je umístěn uprostřed lesa, od Mariánských Lázní cca 8 km. Jídlo na polopenzi bylo výborné, velké porce.

Personál v restauraci je naprosto katastrofální!!! Byl téměř plný hotel a v restauraci obsluhovala jedna paní a jeden pán, absolutně nestíhají obsluhovat ani roznášet jídlo. Většinu času obsluha věnuje lidem, kteří nepřijeli na voucher. Stoly ráno byly prostřené pouze pro první příchozí, jakmile přijdete později, nemáte šanci mít stůl prostřený a připravený, vše si musíte shánět (např. příbory, kávu, skleničky…). Večer se restaurace zavírá velice brzy a obsluha k Vám ani nepřijde. Pro pití si musíte na bar, jinak si Vás nikdo ani nevšimne!

Tereza1cervena

Dobré jídlo.

V některých bodech hotel nesplňoval kritéria 4* hotelu, např. nedostatek ručníků (pouze 1 ručník na osobu). Hotel jsme navštívili před 2 roky a teď, při první návštěve byl k dispozici i župan a pantofle, teď nic. Masáž nešlo domluvit dopředu – na email nikdo z hotelu nereagoval, problém byl i dovolat se. Když konečně bylo spojení navázáno, termín a čas masáže nešlo domluvit. Čas pro využití sauny byl krátký, kapacitně sauna nestačila náporu hostů.

Hodnocení podniku Hotel Rezidence Golf ****

Hodnocení podniku Hotel Rezidence Golf ****

4,5/5 (338 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lucie

Krásný hotel na krásném místě.

Evidentně se na hostech slevomatu snažili co nejvíce ušetřit.

- 3 chodové menu neodpovídá fotkám a běžnému menu restaurace
- hned na začátku nám autorizivali peníze na kartě na 4000 Kč přestože byl pobyt hrazen již z voucheru
- inzerují snídaně od 7, ale pustili nás až v 8 hodín
- veganské menu byl celkem problém

11. 4. 2016
Václav

Hotel je krásný, velice moderně vybavený. Je umístěn uprostřed lesa, od Mariánských Lázní cca 8 km. Jídlo na polopenzi bylo výborné, velké porce.

Personál v restauraci je naprosto katastrofální!!! Byl téměř plný hotel a v restauraci obsluhovala jedna paní a jeden pán, absolutně nestíhají obsluhovat ani roznášet jídlo. Většinu času obsluha věnuje lidem, kteří nepřijeli na voucher. Stoly ráno byly prostřené pouze pro první příchozí, jakmile přijdete později, nemáte šanci mít stůl prostřený a připravený, vše si musíte shánět (např. příbory, kávu, skleničky…). Večer se restaurace zavírá velice brzy a obsluha k Vám ani nepřijde. Pro pití si musíte na bar, jinak si Vás nikdo ani nevšimne!

14. 2. 2016
Tereza1cervena

Dobré jídlo.

V některých bodech hotel nesplňoval kritéria 4* hotelu, např. nedostatek ručníků (pouze 1 ručník na osobu). Hotel jsme navštívili před 2 roky a teď, při první návštěve byl k dispozici i župan a pantofle, teď nic. Masáž nešlo domluvit dopředu – na email nikdo z hotelu nereagoval, problém byl i dovolat se. Když konečně bylo spojení navázáno, termín a čas masáže nešlo domluvit. Čas pro využití sauny byl krátký, kapacitně sauna nestačila náporu hostů.

4. 1. 2016
Jaromír

Špičková kuchyně, příjemný personál, krásné místo.

Hotelová restaurace je drahá, ale kvalita tomu odpovídá.

29. 12. 2015
Hananovotna

Pokoj byl nový, hezký a čistý. Hezké okolí, klid. Celý víkend sněžilo, tak to bylo romantické.

Teplo bylo snad jen v sauně, jinak v pokoji zpočátku a v prosklené jídelně celou dobu strašná zima. Jídlo průměrné, rozhodně žádný gastronomický zážitek. Pouštět mezi hosty během večeře nevychovaného psa nebyl od personálu nejlepší nápad, jakkoli části hostů se to zdálo roztomilé. Neodpustitelné chování pana vrchního, když milý pes nakonec utekl do neznáma – sprosté nadávky, práskání dveřmi. Na to vskutku není nikdo zvědav.

29. 12. 2015
Tomáš

Velmi vstřícný personál

Vyšší ceny v restauraci

27. 12. 2015
Denisa

Prostředí hotelu i jeho okolí, milý a vstřícný personál, čisté a prostorné pokoje. Velmi dobrá strava.

Postrádali jsme u snídaně více ovoce a zelenina. Dát nahnilé hrozno někomu na stůl nám přišlo trochu mimo. Jinak bych neřekla, že se nám něco při pobytu nelíbilo, ale vzhledem k tomu, že jsme jeli s dětmi, tak jsem postrádala vnitřní vyžití dětí (hernička). Na venkovní vyžití byla opravdu zima a je pravdou, že venkovní hračky asi nikdy nikdo neudržoval (skákací zvířátka byla velmi špinavá)

15. 12. 2015
Jaroslava

Ochotný a vstřícný personál, nádherné okolí

15. 12. 2015
Karolína

Krásné prostředí, milý a ochotný pan majitel a vynikající kuchyně. Rozhodně doporučuji…

8. 12. 2015
Blanka

Ubytování, prostředí i personál hodnotím velmi kladně.

Musím podotknout – jídlo! Dobré, ale velmi malé porce, na snídani malý výběr a moc nedoplňovali.

2. 12. 2015
Jirichovanec

Krásná krajina

Velmi drahá kuchyn

1. 12. 2015
Katka

hotel a pokoj velmi pěkný, chutná večeře.
Měli jsme pokoj pro invalidy, aniž bychom to potřebovali, tak to trochu kazilo dojem z pobytu.
Přesto pobyt doporučujeme!

-se snídaní a výběrem jídla to bylo horší, později ráno již nebylo z čeho vybírat, snídaně neodpovídala úrovni hotelu

1. 12. 2015
Miia

Vše. Ochotný a milý personál, služby na úrovni, výtečná kuchyně, hezké pokoje.
Hotel je umístěn v nádherném prostředí, zcela o samotě.

29. 11. 2015
Petra

Vše bylo na jedničku s hvězdičkou. Luxusní ubytování, výborná strava a velmi ochotný personál.

15. 11. 2015
Petra

Klidné okolí hotelu
Výborný a velice milý masér

Nemají k dispozici mapku města (prý zbytečnost, vždyť jsou Mariánky jen jedna ulice).
Večeře z polopenze nic extra na to, že to má být 4*hotel – jedno jídlo bez jakékoliv možnosti změny.
Obsluha v restauraci nemá uniformu, stejnokroj či něco, podle čeho poznáte, kdo tam obsluhuje (obsluhoval pán v riflích a polokošili, servírka měla krátkou sukni a alespoň sako).
Číšník (prý dokonce ředitel hotelu..?) obsluhoval již mírně společensky unavený a nabídl nám večeři z tabule (menu nám nepřinesl s tím, že je to tady na tabuli), ale už nám pořádně nevysvětlil, jak je to s platbou a kolik se tedy bude účtovat apod. Takže večeře byla opravdu výborná, ale účtenka v hodnotě 1300,– tak výborná nebyla a my jen koukali. Servírka se nám za pána jen omluvila, že to tedy špatně vysvětlil…
Ráno jsme přišli na snídani v 9hodin )která se podávala od 8hodin) a už tam téměř nic nebylo a nemohli jsme si vybrat, co jsme chtěli.
Jinak malá recepce. U takového hotelu bychom čekali nějaký pult, jako bývá obvykle v hotelích, zde je jen pidi pultík a když jsme se měli podepsat na papír, měli jsme co dělat, aby jsme se tam vůbec vešli…

Také nám velice vadilo, že bylo slyšel ubytovaných hostů z vedlejších pokojů. A zklamaly mě šmouhy na zdi a v koupelně nesvítilo světlo v zrcadlu

Sečteno, podrženo.. hotel pěkný, v přírodě na klidném místě, ale určitě bychom nedali 4* a nemáme v plánu se sem znovu vracet. Víkend jsme si užili, ale byli jsme zklamaní

11. 11. 2015
Josef

- Okolí hotelu
- Perfektní masáž

- Strava v žádném případě neodpovídá úrovni **** hotelu, občas jsme si s přítelem připadali jako v parodii na televizní seriál „Čtvrtá hvězda“
- První večer nám byl předložen hovězí vývar s játrovými knedlíčky – ten bych ze všech večerních chodů hodnotila jako nejlepší, po polévce nám byl cca. v 19,30 předložen hovězí guláš s evidentně kupovanými houskovými knedlíky – pro plánovanou večerní romantiku poměrně zabiják – upřímně nevěřili jsme vlastním očím, že v rámci tříchodového „gurmánského“ menu může být předložen hovězí guláš…, na závěr jsme dostali perník se šlehačkou, který byl k dispozici na snídani ještě o dva dny později… v průběhu večeře probíhalo v jedné části restaurace zřejmě nějaké promo focení, které vyžadovalo speciální osvětlení, tzn. blesk nám blýskal do očí v průběhu celé páteční večeře – nepochopím, proč tato akce nemohla být realizována v jiném čase – velmi špatná organizace hotelu
- Druhý večer nás nejprve nemile překvapila informace, že dnes bude večeře podávána až v osm hodin večer (tento čas jsme nepochopili, už vzhledem k tomu, že v hotelové restauraci byla přítomna kromě hotelových hostů ještě další větší společnost čítající cca. 12 osob v čele s velmi hlučnou a nevybíravým slovníkem vládnoucí pí. Evou Filipovou, známou jako porotkyně z TV pořadu Na nože a „dámou“, která se zabývá prezentací slušného chování před českým národem, avšak rozhodně se tak v daný okamžik nechovala – výrazy, které jsme si při večeři vyslechli, se nedají veřejně publikovat, pakliže se dál chceme chovat a vyjadřovat slušně) Ale zpět k jídlu – bramboračka s houbami – co mají dělat lidé, kteří houby nejedí nebo ve finále i vegetariáni, kteří nejedí maso a nemají možnost dozvědět se menu dopředu? Po páteční zkušenosti jsme se v sobotu ráno dotazovali recepčního/číšníka/provozního v jedné osobě, na co se můžeme „těšit“ k sobotní večeři, dostalo se nám odpovědi „to já ještě nevím“… Jako druhý chod nám asi ve 20,40hod. dorazilo obyčejné pečené kuře s rozvařenými bramborami… na závěr jablkový závin, který byl k dispozici již ke snídani ten samý den… Obsluha v sobotu večer naprosto nestíhala, na pomoc byl přizván pro starost o hotelové hosty starší pán, který ač za to nemůže, na place neměl co dělat…Recepční/číšník/provozní se věnoval společnosti v čele s pí. Evou Filipovou – „lepší“ společnost vyžaduje také „lepší“ servis u večeře…
- Shrnuto podtrženo – nenechte se zmýlit, tak jako my, fotografiemi načančaného svátečního menu na promo fotkách, které doprovází tuto nabídku, pakliže nejste obyčejný český „Venca“ co má rád guláš se šesti a kuřátko od maminky k nedělnímu obědu

9. 11. 2015
Eva

Hezké prostředí, milá obsluha.

3. 11. 2015
Erika

Úžasné místo, milý personál a výborné jídlo!

3. 11. 2015
Zdeněk

Lokalita hotelu, hezká sauna

2. 11. 2015
Jan

Krásná lokace hotelu v přírodě, výborná kuchyně, vysoká kvalita ubytování a milý a vstřícný personál. Rádi přijedeme zas.

25. 10. 2015