Hotel Studánka

4,6 / 5 (442 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Prostredi, prijemny personal, super kuchyne“

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Cestování, Wellness pobyty, Romantika pro dva, Víkendové pobyty, Pobyty

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Studánka

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Peta

Prostredi, prijemny personal, super kuchyne

9. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zdenka

jídlo mohlo být lepší, ale celkově super…

9. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Příroda okolo hotelu.

Čekali jsme na ubytování až do 19,20!!! Jako kompenzaci jsme dostali od velmi nepříjemného personálu servírovanou večeři chvíli před placenou bufetovou večeří, kterou jsme si už nedali. Na pokoji nebyl doplněný sprchový gel, na koberci bylo velké množství zvířecích chlupů, což je pro mě- alergika velký problém. Nefungovala TV, museli jsme čekat do 21,30, kdy nám byl otevřen jiný pokoj, kde jsme se mohli koukat na TV a řekli nám, že na kompenzaci se domluvíme následující den, prý dostaneme kávu….žádná kompenzace nepřišla a tu slibovanou kávu jsme si museli zaplatit. Co se týká procedur, nebylo možné vše využít. Na recepci nám nevyšly dámy vstříc, protože jsme se ubytovali poslední (ne vlastní vinou), dali nám už jen zbylé poslední termíny a na žádost, zda by perličková koupel pro jednoho a masáž pro druhého mohla být zároveň, byla velmi neochotná odpověď, že by se prý musela zeptat paní, jestli by si to s námi vyměnila, což by určitě nechtěla a že nám to nic neudělá, když na sebe vzájemně počkáme. Nebylo možné ani využít zaplacených 120 minut páry a finské sauny, tak jsme si objednali jen hodinu po večeři. Když jsme přišli do wellness, k našemu velkému překvapení byla pára i sauna bohužel vypnutá, v provozu byla jen sauna na 100°C, která byla plná.

Vyjádření partnera
Hotel Studánka Před 3 měsíci

Dobrý den, musím reagovat na výše uvedený komentář, protože jsem se Vám večer věnoval! Osobně jsem se Vás ráno dotazoval, zda je vše v pořádku, odpověď zněla, ANO. Mrzí mě, že jste se na mě neobrátili před odjezdem z hotelu a neřešili věci přímo. Je pravdou, že jste byli ubytováni v čase který uvádíte, ale byl Vám otevřen hotelový účet pro neomezenou konzumaci v čase 14:00 - 19:00 hod. A lla carte na dobu 5 hodin byla nastavena kompenzace hotelu. K ostatnímu se nebudu s takovýmto odstupem času vyjadřovat. Věřte, že jsem byl tento termín Vašeho pobytu velmi otevřený a ruka byla velice štědrá. Vím, že se penězi nedá vše vyřešit, ale v daném případu byla má nabídka velkorysá. Zaznamenal jsem pouze tuto jednu Vaši zprávu, ostatní hosté si pobyt užili jak se patří. Rádi Vás v budoucnu na hotelu přivítáme a vynasnažíme se o zajištění standardního provozu. Luboš Kalous.

7. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kadale

Krásný hotel a celý komplex, hezké prostředí, vynikající jídlo, rozhodně se vrátíme

5. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hajdukovav

velice slušné a čisté ubytování, dobrá kuchyně, vstřícný a milý personál už při rezervaci termínu

3. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (190)

Podobné podniky