V TEPfaktoru jsme byli s rodinou potřetí (v rozpětí 5 – 6 let), oceňuji úpravu místností, vždy nás překvapily nové úkoly v místnostech. Některé byly známé, jiné zcela nové. Tentokrát byly místnosti s novými úkoly i zřetelně označeny.
Bohužel, celková úroveň jde strmě dolů. Vstřícnost personálu byla nízká, na jejich obranu nutno dodat, že personál tvořil v pátek večer jeden muž (!), který zajišťoval formality, uváděl do hry a byl „k ruce“, když jsme potřebovali radu. Zahájení hry nebylo šťastné – měli jsme domluven start na 16. hod., připraveni jsme byli v 15:50 hod., a tak jsem požádala, zda můžeme začít dříve. Pán mě odbyl slovy, že čeká ještě na jednu skupinu (teprve měla přijet), přeci úvod do hry nebude říkat dvakrát a 5 min. nás nevytrhne. Náš start se tak po čekání přesunul na 16:20 hod. Razítka na chodbě jsou ve špatném stavu (některá nepoužitelná), hra lanovka nešla dokončit, přestože jsme splnili vše požadované. Při předešlých návštěvách byla funkční čtečka čipu, která okamžitě družstvu prozradí, kolik (koupeného) času ještě zbývá; tentokrát vyřazeno z provozu, stejně jako chyběl monitor nad vchodem se jmény týmů ve hře a dosaženými body. Když jsme skončili hru, personál chyběl zcela více, jak 20 min. (!). Chápu nutné osobní přestávky, ovšem jak si je zajistit (především dostatečný počet personálu) rozhodně nemůže dopadat na hrající týmy. Nakonec nás „vysvobodila“ paní z kanceláře (klepali jsme na dveře, aby vůbec někdo vyšel), která nám vytiskla naše skóre, zaplatili jsme nápoje a rozloučili se. Při ceně Kč 799,– (ve Slevomatu) za jeden tříhodinový voucher (kupovala jsem pro rodinu 4 ks) a celkové výrazně klesající úrovni TEPfaktoru v Chotilsku vím jistě, že tento podnik už nechci nikdy navštívit.