Café Mozart

4,6 / 5 (11178 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Nádherné prostředí, vynikající jídlo, profesionální obsluha.“

Dnes otevřeno: 7:00–22:00 Zobrazit všechny dny
Dnes otevřeno: 11:00–0:00 Zobrazit všechny dny

Dnešní nabídky Café Mozart

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Café Mozart

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

Nádherné prostředí, vynikající jídlo, profesionální obsluha.

Není co vytknout.

22. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Adam
18. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Said

Nice and friendly staff. Tge food was good.

17. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Klee

Naprostá, ale naprostá tragédie. Velká chyba, že jsme prve nečetli hodnocení. Známe tento typ restaurací, kde polovina hostů chválí obsluhu a ta druhá si na ni stěžuje. Záleží prostě na tom, na koho narazíte. My měli smůlu na někoho bez špetky vychování, nebo alespoň elementární představy, jak se chovat k hostům. Jeho chování by bylo „přes čáru“ i v restauraci čtvrté cenové skupiny.

Při příchodu u dveří nebyl nikdo, kdo by nás uvedl a usadil. Přišlo nám, že by se tak mělo stát a zeptali jsme se na recepci, která je hned u vstupu do restaurace. Bylo nám řečeno, že máme jít dovnitř a někde si sami sednout. Sotva jsme tak učinili, začal se o nás zajímat číšník, který se do té doby válel po baru, vybavoval s kolegy a prve o nás nejevil zájem.

Okamžitě a bez pozdravu nás začal zvýšeným hlasem karát, že si nemůžeme jen tak sednout, ale musíme se nahlásit. Naše upozornění, že jsme se o to pokusili, vedlo jen k dalšímu vyhrocení a zvýšení hlasitosti komunikace, takže jsme se stali středem zájmu ostatních hostů, což snad byl i účel. Nezapomněl nahlas zdůraznit -- „nejdříve taky potřebuji vidět ten váš voucher“. Ve snaze deeskalovat situaci jsme se přestali bránit a nechali číšníka „vyhrát“ tento spor. Nato bez vysvětlení odešel a nechal nás čekat ve stoje. Za chvilku se vrátil a poslal nás sednout na druhý konec restaurace. Za sloup a prakticky téměř bez výhledu ven. Nedoprovodil nás. Stůl měl na několika místech dost špinavý ubrus.

Objednání proběhlo v předpokládatelné náladě. Jídlo bylo připravené za adekvátní dobu. Hlavní chod bez zbytečné prodlevy následoval předkrm.

Předkrm, 3 ks sýrem plněné jalapeño papričky. Standardní polotovar od McCain s trochou sýru navíc. Pokud umíte smažit, není na tom co pokazit. Hlavní chod, rib eye steak. Podrážka bez chuti připravena správně medium dle našeho přání. Dezert byl chutný. Nejlepší z celého menu. Navíc ho přinesl někdo jiný. Byl velmi zdvořilý a měl uhlazené vystupování.

Od prvního okamžiku bylo zřejmé, že s voucherem jsme pouze klienty druhé kategorie. Ten nám byl hned po příchodu odebrán a tím snížena šance zvednout se a odejít, což jsme reálně zvažovali. Stát se nám to při běžné návštěvě restaurace, odcházíme okamžitě. Což bude zřejmě důvod, proč napřístě již do restaurace se Slevomatem nepůjdeme.

16. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jarka

výhled na orloj, chutná strava

Velmi pomalá obsluha- čekali jsme na hlavní jídlo skoro hodinu ač byla restaurace skoro prázdná

15. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (4677)

Podobné podniky