Hodnocení podniku  Centrum digitálních služeb Mino

4,6/5 (18 236 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Beáta

Rychlost dodání.

Vysoké poštovné, nekvalitní fotky, JPG nefunguje a pak je výsledek že fotky nejsou kvalitní. Jiné internetové obchody fotky upravují ke spokojenosti zákazníka, také nechápu že na prostíraní je fotka kvalitní a v kalendáři stejná fotka nekvalitní.

4. 11. 2020
Sabina

kalendář

komunikace

3. 9. 2020
Ludvík

co dodat? nic moc

27. 8. 2020
Lucie

Kvalita nic moc. Fotky jsou rozmazané..

30. 12. 2019
Anonym

Rychlost dodání

Fotky ve velmi špatné kvalitě, mohl obchod upozornit na to, že v daném formátu nebudou kvalitně vytištěné.

27. 12. 2019
Blanka

ne prilis dobre uvadene informace o produktu

28. 10. 2019
Dana

Nekvalitni tisk fotografii

18. 12. 2018
Lucie

Rychlost zhotovení, ale zase to bylo na úkor kvality.

Nekvalitně udělané. Fotky jsou rozmazané, i kvalitní fotky od profesionála. Při tvorbě kalendáře byla uvedena kvalita fotek normální. Nejsem spokojená.

7. 12. 2018
Stanislava

tentokrát se to nepovedlo:(

kalendář je zprohýbaný – byl to dárek o to víc to mrzí, stejný problém byl i loni – tehdy poměrně bez problémů vyrobili kalendář nový, letos nikoli

19. 3. 2018
Bára

- komunikace
– kalendář je kvalitní, i velké fotografie mají dobré rozlišení

- aplikace pro tvorbu kalendáře není uživatelsky ani trochu příjemná (nemůžete si udělat šablonu, takže vypisujete jména u 52 týdnů ručně s přednastavenou anglickou klávesnicí) a je dost náročná na paměť
– při objednávání přes aplikaci je sice v nabídce platba kartou, ale sleva se připočítává ručně, takže v podstatě musíte využít dobírku
– kalendář byl vytištěn dvakrát – sice omylem (a byl mi nabídnut k dokoupení se slevou), ale k takovým omylům by myslím nemělo docházet

27. 12. 2016
Kamila

Nekvalitní foto rozmazane při tom naše vložení kvalitní. Nekontaktuji zákazníka o tom.

22. 10. 2016
Markéta

pěkné zpracování

Komunikace dost vázla, při reklamaci objednávky (nekompletní dodávka, přestožoe si vouchery uplatnili) se ozvali až po 2 týdnech, a to jsem je několikrát uháněla telefonicky. Taky objednávkový systém není úplně dokonalý, takže přestože jsem vše objednala v jeden den z jedné e‑mailové adresy, poštovné jsem platila 2×, protože objednávka jim nedošla kompletní.

22. 12. 2015
Pavla

Fotky nebyly moc kvalitně vytištěny

22. 12. 2015
Jana

Nekvalitní grafické zpracování fotografií. Fotografie byly rozmazané a při reklamaci mi bylo sděleno, že je to způsobeno „přílišným šumem“ dodaných fotografií. Dané fotografie byly již předtím ale použity do jiného fotokalendáře, jehož zpracování bylo moc hezké

11. 2. 2015
Alena

Tisk není moc kvalitní.

9. 2. 2015
Grafovam

Neodpovídaly barvy. Jeden měsíc byl špatně vytištěn, neobsahoval kalendářní dny.

9. 2. 2015
Lucie

Rozoostřené fotky. V porovnání s jinou firmou, co dělala ten samý kalendář, fotky zaslány také mailem, skutečně horší kvalita…

27. 12. 2014
Petra

Nedodani kompletni zasilky

23. 12. 2014
Bubub

Doručení více jak po měsíci

19. 12. 2014
Eva

V šabloně byl přehozen měsíc srpen a září. I když jsem na problém předem upozornila , dostala jsem kalendáře vyrobené s touto chybou.

12. 12. 2014
Lenka

nesmírně složitá výroba kalendáře – stahování programu, šablon…

11. 12. 2014
Iwet

Kvality tisku slabá. Takhle bych si ho vytiskla i doma.

11. 12. 2014
David

Nejhorší zkušenost! Po koupi zde na slevomat.cz jsem vytvořil Online objednávku která po odeslání záhadně neodešla! Do hodiny a půl jsem všech 37 fotek nahrál znova, tentokrát to odešlo ale po 3 dnech když jsem nedostal odezvu o přijetí objednávky jsem napsal mail zdali ji dostali. Nedostali, ale dostal jsem návod jak udělat další objednávku. Stáhl jsem si tedy jejich program, udělal vše podle návodu, po 2 dnech opět nic. Tak jsem postupoval podle návodu č. 3. (mezi tím mi došli na mail 2 potvrzené objednávky) tak jsem nepokračoval. To všechno se událo během 14 dní, kdy jsem musel čekat takřka 24h-48h na každou odpověď. Nicméně povedlo se. Jelikož jsem v zahraničí tak sem udával kontakt na rodinu doma. Paní Surá volala v sobotu odpoledne že vytiskli omylem 4 místo 3 kalendářů, jestli by jsme nechtěli o ten jeden víc. Tak jsme to akceptovali. Další problém nastal že po telefonické domluvě jsme se domluvili na dobírce ale poštu musíme platit na účet (v tom bych problém neviděl). Další problém nastal po odeslání, paní mi zaslala mail s číslem balíku který se doručoval někde na druhé straně republiky, tak jsem nevěděl jestli balík vůbec přijde. Ale přišel, pouze se třemi kalendáři ne čtyřmi. Kalendáře jsou velmi pěkné to musím pochválit ale to všechno okolo, jaký chaos u toho panuje. Nepřeji nikomu nic zlého ale opravdu to stálo zato. Závěrem bych řekl že systém zpracovávání objednávek je velmi špatný! Každého kdo to absolvoval to jisto jistě odradí! Chaos v managementu jsem totálně nepochopil, naštěstí to dopadlo všechno dobře. Díky
Děkuji za pěkný zážitek

28. 11. 2014
Ego80

objednávali jsme tři kalendáře – práce s programem není úplně nejlepší, v programu jsou chyby, kalendář se někdy načítá špatně (na všech stránkách kalendáře byl uvedený měsíc leden), při odesílání kalendáře ke zpracování dochází k chybám a je nutné poslat na několikrát, nedojde vždy potvrzení o přijetí objednávky – nakonec kalendáře vytvořeny a čekáme, jak dojdou. Ale proces výroby mi přijde velmi složitý, proto nedoporučuji.

5. 11. 2014
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.