Po vyzvednutí vozidla služba nebyla provedena tak, jak bylo popisováno v nabídce a interiér našeho auta byl poškozen a nedočištěn. Okna zůstala mastná a špinavá, máme poškozenou a poškrábanou obrazovku virtuálního kokpitu, některé části vozidla vůbec nebyly čištěné, v mezidveřním prostoru zůstala špína a chlupy, taktéž prostor mezi dveřmi a sedačkou. K impregnaci a ošetření plastů vůbec nedošlo a vozidlo nijak nevoní, takže ani parfemace, nebo ošetření vnitřku interiéru nebylo provedeno. Situaci jsme se snažili vysvětlit poskytovateli služby a to ihned po vyzvednutí vozidla, ale poskytovatel řekl, že má čas až v 19:00 hod. Přijeli jsme na místo, chtěli událost řešit, ale dotyčný nám tvrdil, že k čištění samozřejmě došlo a lepší čištění je za příplatky, které ale nebyly nikde uvedeny a ani na jejich webových stránkách o těchto , , příplatkových’’ službách není ani zmínka. U poškozeného kokpitu řekl, že to samozřejmě není jeho vina a jestli máme nějaké důkazy, že to tak nebylo, ale najednou otočil a pokoušel se poškození rozleštit, že prý neví. Obchodní podmínky jsme nikde také nenašli. O kompenzaci se s námi odmítl bavit se slovy, že co bychom čekali za 2200 Kč! Vzali jsme cíleně ten lepší program a půlka věcí nebyla hotová a virtuální kokpit je poškrábaný s vydřenými škrábanci! Fotky máme k dispozici. Argument, že vozidlo nevoní protože prý stálo se staženými okénky už byla konečná. Celé čištění zabralo max. dvě hodiny. Plasty nejsou impregnované a ulpívá na nich voda! Další je škrábanec na kůži u dveří řidiče. Zadních sedaček se tepovačem nikdo nedotkl a byly úplně suché. Poskytovatel byl arogantní, stále se oháněl tím, že takové čištění je za příplatek a jestli si myslíme, že to bude za 2200 Kč udělané pořádně do detailů, tak prý samý příplatek, příplatek atd. ale nikde tuto informaci při kupování vouvheu nikde nenajdete a na svých webových stránkách má uvedené pouze dva programy SOFT a PRO. K dispozici mám i videozáznam jak se dotyčný choval a jaké argumenty používal. Celou zkušenost a službu hodnotíme jako klamavou reklamu, neprofesionálně poskytnutou službu a snahu o oklamání zákazníka s absolutní absencí snahy řešit poškození ve vozidle. Třešničkou na dortu byla odpověď když jsme chtěli přivolat na místo policii – tak si je klidně zavolejte, stejně nic nedokážou. Takže poskytovatel opravdu moc dobře ví co a jak. Že si budeme muset vozidlo fotit před čištěním interiéru by nás vážně nenapadlo.
Vyjádření podniku
Před 11 měsíci
Dobrý den vážená T.S.,
budu jen komentovat to, že pan přítel si auto vyzvednul úplně v pohodě a telefonát od vás jsem dostal o 2 hod. později )
Událost podobného typu se řeší jinak než zřejmě vy jste zvyklá.