Nic.
Náš pobyt v Penzionu Eden (pod Hotelem Kamzík) byla jedna velká chyba a nejhorším pobytem, na kterém jsme kdy s manželem byli. Celý pobyt by se dal popsat slovy „levný servis za hodně peněz“. Chápu, že každému nevyhovuje vše a vždy si najde nějaké maličkosti, které mu na pobytu vadí, ale ty dobré věci to většinou vymažou. Bohužel na našem pobytu nebylo nic dobře a každou chvíli přibývaly další a další „problémy“. Těch bylo opravdu hodně, proto je pro přehlednost vypisuji v bodech:
– Příjezd – nikde nebylo napsáno, že check-in se musí uskutečnit na Hotelu Kamzík, který je 300 m od Penzionu Eden do kopce. Hned na úvod pobytu zažijete jisté „tak nám ten pobyt začal zajímavě“, když jste těžký kufr vytáhli po dost nestabilním kovovém schodišti ke vchodu do penzionu, abyste zjistili, že je zamčeno. Kdyby poblíž nikdo nebyl, ani nevíme, kde klíče získat.
– Nechutná koupelna a rozpadající se nábytek – rozhodně jsme si neobjednali pokoj s plesnivým sprchovým koutem, kde jste se opravdu štítili sprchovat. Dveře do něj nedovíraly a ani umyvadlo nebylo nejčistší. Mimo jiné jsme dostali flekaté ručníky, našli na zemi cizí ponožky – rozhodně pokoj nepůsobil dojmem, že jej někdo před naším pobytem uklidil. Do toho jsme každou chvílí měli strach, že nám klika od všech dveří v pokoji zůstane v ruce, tak staré dveře tam měli. Nejsme si jisti, jestli to je tím, že jsme měli pobyt přes slevomat, ale když jsme poslední den procházeli kolem otevřených dveří jiných pokojů, náš patřil rozhodně mezi ty nejhorší.
– Polopenze nebyla polopenzí – jak na snídani, tak ani na večeři se nedoplňovalo chybějící jídlo. Obsluha v podstatě nefungovala, a když už si všimla, že něco chybí, stejně to nedoplnila. Horší to ale bylo na večeři, náš výběr ze dvou jídel byl vždy v podstatě výběr jednoho jídla. I když jsme přišli patnáct minut po začátku večeře, již chyběla důležitá část druhého jídla (maso), které nikdo za celou dobu, co jsme na večeři strávili, nedodal. Druhý večer si lidé museli dávat k zelí a knedlíkům kuřecí steaky, protože se vepřové rychle snědlo. A když pak konečně někdo přišel zkontrolovat, co chybí, třešničkou na dortu bylo, že to nedoplnil, ale naopak si naložil dva velké plné talíře knedlíků, zelí a kuřecího steaku a odešel. Takže strávníkům ještě ujídali to málo, co nám zůstalo. Polopenze skutečně byla velmi chudá a horší servis jsem ještě nezažila. Jediný klad na tom všem byl, že jídlo bylo chuťově dobré. Bohužel za ty peníze ho bylo skutečně málo.
– Wellness – Wellness se odehrával na Hotelu Kamzík, což by tak strašné nebylo, kdyby měli na hotelu domyšlené to, že lidé z penzionu se musí zase nějak zpátky vrátit. Když jsme požádali o ručníky, bylo nám řečeno, že dostaneme pouze prostěradla (těmi se opravdu špatně utírá, ale dá se to zvládnout). To jsme ale netušili, že ve sprchách poteče tak ledová voda, že si pod ní stěží umyjete nohu (a teď nepřeháním, jen člověk, který se pravidelně otužuje v zimě by takovou vodu zvládl). Asi na hotelu předpokládali, že lidé se stejně půjdou osprchovat na svůj pokoj, tak proč by nešetřili na teplé vodě, nebo aspoň vlažné! Ale ti, co se museli pak plahočit 300 metrů zpět na penzion, měli o zážitek z wellnes rozhodně postaráno.
– Pokojový servis – na welness jsme mohli místo prostěradel využít vlastních ručníků, které prý pak stačí hodit na pokoji na zem a pokojová služba nám dá nové. Tak jsme to také poté udělali, ale světě div se, ani pokojová služba na penzionu nefungovala. Nikdo k nám za celý den nepřišel, takže jsme si museli po večeři jít ještě žádat o nové ručníky. Na penzionu jednoduše nefungovalo nic.
Celý náš pobyt působil, jako by se majitelé snažili šetřit na všem, co se dá. Byla to nepříjemná zkušenost, kterou bych nikomu nepřála. Penzion Eden nám tak znechutil Jeseníky, že se do nich dlouho nepodíváme.
Vyjádření podniku
Před 2 roky
Dobrý den, Nikol,
jsme překvapeni tak negativní recenzi dlouho neevidujeme.
Jídlo: vždy je všeho dostatek, ba naopak se jídle standardně ještě odváží (to které zůstane), na snídani: uzeniny, sýr, vejce, slanina, párky, ovoce a zelenina, sladké pečivo, pečivo, jogurt, cereálie... Co více dodat? Myslíme si, že snídaně jsou na penzion až nadstandardní. U večeří jsou vždy dva druhy hlavního chodu a je k nám oddáváno min o 30 porcí více než je hostů. Pokud se někdo z hostů choval bezohledně a snědl více než je "normální", tak to naše obsluha nedokáže ovlivnit.
V pokynech, které máte se uvádí, že je nutné provést check-in na centrální recepci.
Pokud Vám nevyhojute turistické ubytování, přijeďte příště přímo na hotel Kamzík, jsme přesvědčeni, že si pobyt u nás užijete.