Byl to otřesný zážitek, byl jsem objednaný v jejich rezervačním systému, ale pán o tom vůbec nevěděl. Přišel pozdě, čekal jsem cca čtvrt hodiny před zavřeným podnikem. Pořád mě tvrdil, že v jejich systému nemám rezervaci, prý jsem už musel voucher vybrat někdy dříve. Nakonec mě tedy ostříhal, když jsem mu řekl, že mám zaplacený full servis i s holením, zase se díval do rezervačního systému a měl nemístné poznámky. Nakonec mě tedy oholil. Celá procedura trvala cca 20 minut, u nabídky slevomatu bylo uvedeno 100–120 minut. Nikdy více, nejhůře utracené peníze.
Nelíbilo se mi, že po mě chtěl pan kadeřník příplatek za dlouhé vlasy (měl jsem vlasy dlouhé ani ne 10 cm; dlouhé vlasy si představuji po ramena; mám však hustě vlasy). Prý se mu více opotřebuje strojek. Doplácel jsem 190,– Kč. V nabídce Slevomatu a voucheru však nebyla o doplatku zmínka.
Možná se takto chovají k lidem, co mají voucher, protože i při telefonické objednávce byl pán nepříjemný, a že když mám voucher, tak se mám objednat přes formulář na internetu, že to na voucheru mám přece napsané – „Termín si rezervujte pomocí rezervačního systému (kód voucheru uveďte do poznámky) nebo volejte na tel. 601 152 215 a nahlaste kód voucheru. “