S cestovní agenturou KORADO TOUR jsem absolvoval zájezd do Rakouska k jezeru Attersee dne 7. září 2024 a bohužel musím říct, že jsem byl velmi nespokojen, komunikace během zájezdu byla naprosto neadekvátní.
Hlavní problém nastal při zpáteční cestě. Na mikrofonu v autobuse nám průvodkyně sdělila čas srazu pro návrat do Prahy, který jsem jasně pochopil jako 21:40 na stejném místě, kde nás ráno vysadili. Abych se ujistil, ještě jsem tuto informaci s průvodkyní osobně ověřil. Když jsem se však na místo dostavil ve 21:40, autobus ani průvodkyně tam už nebyli.
Po marném pokusu kontaktovat průvodkyni, jsem se později přes textové zprávy dozvěděl, že sraz měl být ve skutečnosti v 19:40 a autobus už odjel. Zůstal jsem tedy bez možnosti návratu do Prahy. Kvůli této špatné komunikaci jsem byl nucen vlastním nákladem cestovat přes noc do Vídně a ráno se vrátit do Prahy, což mi způsobilo nejen velké nepohodlí, ale také nečekané finanční výdaje.
Na základě této zkušenosti nemohu doporučit. Nezodpovědný přístup a nedostatečná komunikace naprosto zkazily celý zájezd.
Vyjádření podniku
Před 8 měsíci
Dobrý den,
stejně jako jsme Vám několikrát psali do emailu, i zde je naše vyjádření. Bohužel to není jediný problém s Vámi, již v minulosti jste měl objednaný u nás zájezd a nedostavil jste se na místo odjezdu v Praze. :
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Nicméně, zájezd jsem jela přímo já - majitelka CA a proto velice dobře vím, jak celá situace proběhla.
3X (!!! ) jsem do mikrofonu řekla, že odjezd je v 20,00 hod, sraz v 19,40 hod u Billy. VŠICHNI (48účastníků) na místě byli. NIKDY neříkám večerní čas- např. v 6 hod, 7,40 apod., ale vždy 18 hod , 19,40 apod.
Poté, co jste se nedostavil na místo, jsem Vám 8x volala, telefon jste měl nedostupný. S řidičem jsme běhali kolem autobusu, k jezeru apod a hledali Vás. V autobusu v tu dobu již sedělo 48 účastníků, mnozí z nich měli v Praze navazující vlak do Poděbrad, Pardubic apod, který díky Vám nestihli, protože jsme odjížděli až v 20,15 hod. - Lze dokázat výpisem z tachografu. Celkově jsme na Vás tedy čekali 35 minut, během toho jsem stále volala a běhala kolem autobusu.
Dále nebylo možné čekat, a jak se ukázalo, už vůbec ne 2 hodiny.
Chápu, že nejste rodilý Čech a máte velký problém s češtinou, stejně tak, když jsem Vám řekla, že Vaše sedadlo je 47 a sedl jste si na číslo 44.
Bohužel však Vaši reklamaci nemůžeme uznat, jelikož se jednalo a jazykové nedorozumění, všichni ostatní čas odjezdu pochopili.
Sám jste psal do sms, že jste se ptal na čas 9.40, zřejmě došlo ke špatné výslovnosti a špatně jsem Vám rozuměla, pokud jsem Vám to potvrdila. Znovu opakuji, že dvanáctihodinový formát času NIKDY nepoužívám. Nicméně, i v pokynech, které jste obdržel ještě před odjezdem, je uvedeno, že odjezd od jezera je předpokládán mezi 19 - 20 hodinou.
V Rakousku se projíždí místy ( dost často) tunely, proto se může stát, že v tu chvíli je můj telefon nedostupný, proto kdykoliv to šlo, jsem Vám napsala sms, navíc při cestě zpět rozdávám klientům firemní materiál, drobné občerstvení atd., takže se pohybuji po autobusu.
Situace nás mrzí, bohužel jsme pro Váš návrat udělali maximum a dále již není v naší kompetenci cokoliv řešit.
Jsem ráda, že jste se dostal v pořádku domů.