Ukončené nabídky
Recenze a hodnocení
Krásný hotel, krásný pokoj. Vířivá vana. Podsvícení v pokoji. Na okně do koupelny je naštěstí žaluzie :)
Recepční velmi milé.
Blízko do centra i na vlakové nádraží. Zastávka na tramvaj také blízko hotelu. Pokud byste se chtěli vydat do Zoo. Tak č. 3.
Katastrofa při večeři.
Úvodní slova servírky: Omlouváme se, ale kuchaři to nedávají. ???
Jo Vy máte polopenzi? Tak pojďte já Vám prostřu.
Na welcome drink servírka zapomněla, museli jsme se připomenout jinému číšníkovi. Po dlouhé době.
Pár, který přišel po nás měl pití i jídlo dřív než my. Celkem jsme tam seděli skoro dvě hodiny s welcome drinkem, který když jsem dopila, tak jsem byla na suchu, protože nikdo nepřišel a nezeptal se, zda máme vše, přitom servírka chodila ke stolu přímo vedle nás! 50 cm od nás zády a nenapadne ji se otočit a zeptat se.
Hlavní jídlo špagety. Carbonara naprosto rozvařené.
Boloňské nedochucené. Takže jsme to nedojedli a žádali jsme tedy dezert, protože už jsme chtěli odsud prostě odejít. V tu ránu nám na stole přistály buchtičky se šódo. Ikdyž jsme si objednali Tiramisu..
Působí to dojmem, že jakmile máte polopenzi. Nic to pro ně neznamená a nemusí se starat, protože z Vás asi nic víc nekápne. Stoly od kterých odešli ostatní hosté (cca 3 stoly) nebyli sklizeny ani přibližně po půl hodině co už jsme tam nebyli a šli jsme zvenku okolo restaurace. Na zemi za námi kus žvance, který číšníci překračovali a samozřejmě to nikdo neuklidil.
Původně jsme si chtěli noc prodloužit, ale po tomto zážitku, jsme se ubytovali jinde.
Když jsme to druhý den řekli recepční, moc jí to mrzelo, že poslední dva měsíce slýchá neustále nějaké negativní komentáře. Jiní hosté prý měli problém s vodou.. netekla teplá.
Ptala se, zda nám může zavolat pan ředitel. Souhlasili jsme. Avšak nikdo nezavolal.
Hotel doporučuji, ale rozhodně bez polopenze.
Doplnění:
Pan ředitel zavolal, omluvil se a nabídl kompenzaci.
Příjemný pán. Jsem ráda, že reaguje na recenze.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Měli jsme pokoj typu Deluxe, odpovídá fotkám a v pokoji bylo čisto. Na snídani byl velký výběr jídla i pití. Hotel je blízko centra i nádraží a poblíž je několik možností parkování. I když byl náš pokoj v prvním patře, hluk z ulice jsme při zavřených oknech neslyšeli.
Večeře trvala strašně dlouho – měli jsme jen pizzu a dezert a seděli v restauraci skoro 2 hodiny, stejně jako ostatní hosté. Tříchodové menu znamenalo, že jako předkrm jsme si mohli dát jen polévku, nikoliv ostatní předkrmy z lístku, a dezert byl taky jen jeden.
Nejhorší ale bylo, že celý večer netekla teplá voda, takže z vířiví vany jsme nic neměli. Když jsme to při odjezdu řekli na recepci, recepční se nám akorát omluvila, že mají problémy s kotlem a že teplá voda netekla ani ve čtvrtek.
Dopláceli jsme ještě 80 Kč místní poplatek a 200 Kč za parkování. Navíc při příjezdu chtějí 2.000 jako zálohu, což jsem v žádném jiném hotelu nezažila.
Obecně je to pěkný hotel, ale žádný luxusní zážitek nečekejte.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Prostředí, ochotný personál
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Lokalita. Výborná pizza (pokud ji vůbec donesli a pokud nebyla studená, protože nevěděli pro koho je).
Poměrně dobře vybavený pokoj.
Průměrná snídaně na hotel tohoto typu.
Snaha obsluhujícího personálu kompenzovat fatální chyby.
Poučení se už nikdy nevracet a radši si prodlužit cestu až do Polska.
Večeře byla absolutní organizační propadák (obsluhující nevěděli komu patří objednávky, nosili druhé jídlo před polévkou, nepřinesli dezert, na druhé jídlo se čekalo hodinu a muselo se připomínat). Lidé odcházeli nebo si objednávali přímo z restaurace Wolt, který do restaurace dorazil dřív než měli na stole jídlo.
Dlouhé nehty číšnice zasahující při nošení do polévky rovněž moc nepřidaly.
Blokovaná platba 2000 provedená při registraci v hotelu se ani po 5 dnech, které hotel uváděl jako limitní, neuvolnila. V reakci na ostatní recenze v hotelu argumentují problémem banky – dle banky je prý doba uvolnění minimálně 7 dní, protože příjemce platbu na účtu sám neuvolňuje, prý mám čekat že se platba uvolní až expirací (cca 14dní).
To že prostory jídelny byly malé, kuchyně je součástí restaurace (takže cítíte úplně vše), výpary jdou do vzduchotechniky (takže cítíte vše i na chodbě a pokoji) bych překousl kdyby ostatní věci fungovaly, výše uvedené mi vadí více.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
spokojenost
při rezervaci on-line poplatek, vratná záloha 2 000,– Kč.
Při nákupu přes Slevomat bylo vyžadováno poprvé
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Líbilo se nám naprosto všechno.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Krásný hotel s příjemnou obsluhou…
Pokoj byl nádherný, zajímavě řešený pokoj a koupelna. Možnost vidět do koupelny…
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Souhrn:
Modernější prostředí, obsluha milá a vstřícná, jídlo skvěle dochucené, výběr spíše italských jídel vč. dětského menu. Doporučuji si připlatit za větší pokoj pro pohodlnější užití obzvlášť když nejedete sami. Možnost dětské postýlky za 200Kč/den. Možnost masáží na hotelu či nedalekého wellnessu. Parkování za 200Kč/den na protějším parkovišti se závorou. Pěší dostupnost výborná.
Jídlo:
Rozhodně bych vyzdvihla jídlo. Do restaurace se dostanete bezbariérově z venku nebo pár schodů musíte zdolat z haly hotelu.
Snídaně formou bufetů, klasický výběr slaná, sladká a studená či teplá kuchyně. Nic obrovského, ale každý si tam najde své a dobře dochucené. Při větším množství lidí trochu méně prostoru, ale jinak super. Dětská židlička či kočárek lze umístit i k okrajovým stolům, takže nevadíte v průchodu.
Večeře jsme měli na klasické objednávání (nebylo tolik lidí), takže jsme měli polévku, hlavní jídlo a zákusek. Skvělá volba italské kuchyně vždy skvěle dochucené. Můžete využít i pizzerii s pecí, kterou mají součástí hotelu. Obsluha za mě velice usměvavá, na děti reagovala příjemně a dokonce hned přinesli pastelky a omalovánky. Vždy se starala, abychom měli všechno v pořádku.
Pokoje:
Připlatili jsme si za větší pokoj kvůli dětské postýlce a vyplatilo se. Pokoje jsou opravdu malinké, takže se vyplatí si vybrat trochu prostornější. Při zavřeném okně není nic slyšet. Ale jakmile otevřete, je slyšet ruch města (hlavně auta a tramvaje).
Uvítala bych výtah do prostoru s restaurací.
Trošičku větší prostor v restauraci (nebo méně stolů) – při snídaních, kdy bylo více lidí najednou, se člověk nemohl skoro odsunout od stolu, aby nezavadil o židli hned za ním. I když se řešilo posunutím stolu do prostoru, tak se pomalu nedalo projít ani k bufetu, natož servírky, které dělaly debaras. Ale dalo se to. Jen si to neumím představit v hlavní sezóně.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Výborná pizza přímo v hotelu.
Designový hotel krásný na fotografiích, realita malinko jiná. Nebylo naplněno moje očekávání. Na pokoji spousta chyb, nejspíš rychlou rekonstrukcí. Jídlo na snídani průměrné, neurazí, nenadchne.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Lokalita
Pěkná koupelna
Výborné snídaně
Výborná pizzerie uvnitř hotelu
Na google mapách bylo parkovaní zdarma, bohužel parkování je 200kč na den
Hodně využité pokoje
Nefunkční elektronicky zatahovací záclony
Na některých místech nefunkční barevné led osvětlení
Poměrně tvrdé postele
Docela hlučná tramvaj v blízkosti hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Krásné postele i koupelna, výborná snídaně.
Tramvaj od brzkého rána pod oknem a úklid pokoje až v 15 hodin.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Kdo nezkusi neví mne osobně se to moc líbilo ale jak vím našlo by se par typu lidi co by to okomentovali jinak
Není nic co by se mi tam nelíbilo vse super čisté nic co bych vytknul
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Na hotelu jsme měli zaplacený Deluxe pokoj na víkend. Po příjezdu nás uvítalo prostorné a pěkné foyer. Při check-in také žádný problém. Jeli jsme tedy výtahem do pokoje č. 404 Vypadal parádně, ovšem ve chvíli kdy jsme začali zkoumat pokoj jsme zjistili, že nefunguje ovládání závěsů a ani půlka RGB podsvícení. Upozornil jsem na toto recepci. Dostavil se údržbář, který vyměnil baterie v ovladači pro závěsy a k RGB konstatoval, že to nyní nespraví max zítra a to nemůže ani zaručit. Byli jsme poněkud rozladěni, protože tento hotel jsem volil právě pro jeho technické vybavení. Následně nám z recepce byl nabídnut náhradní pokoj Lavande (420). Po zjištění, že RGB podsvícení v novém pokoji je vlastně pouze pod garnyží jinak nic, elektronické ovládání závěsů vůbec nebylo instalováno, pokoj byl bez telefonu. Všechny tyto věci jsou ovšem inzerované na oficiálních stránkách hotelu, nechápu tedy jak může toto vybavení na pokoji chybět. O desce kolem umyvadla, která byla v koupelně a vypadala jak kdyby zažila druhou světovou válku asi škoda mluvit. Ulámané stolečky u postele také nepůsobili dobře. No ačkoli pokoj o něco větší a s balkonem, tak jsme poprosili recepční, že chceme zpět na 404. Bez jakéhokoli dotazu nám přehrála kartu a šli jsme zpět. Touto nepřipraveností hotelu a jejich pokojů v naprosto neodpovídajícím stavu jsme ztratili 2 hodiny. Druhý den ráno jsme zjistili naprosto nechutně špinavou záclonu (vypadalo jak kdyby si do toho někdo utřel pusu od špaget), zablokovaný trezor. No už jsem neměl sílu toto řešit. Hotel se také vychloubá nadstandardními službami, například Tapas v odpoledních hodinách tuším od 14–18, počítejte, že kolem 16 se můžete již pouze vyfotit s prázdnými tácy, ale tak dá se to čekat, když je to občerstvení zdarma. Dále jsme chtěli vyzkoušet donášku pizzy na pokoj, ano součástí hotelu je i vlastní pizzerie. Bohužel v 8 večer jsme se z pokoje do restaurace nedovolali, do pizzerie také ne, tak jsme zkusili recepci. Recepční mi oznámil, že u něj se to objednat nedá, ale musím v restauraci. Odvětil jsem mu, že tam se nemohu dovolat. Odpověděl mi dobře, děkuji, nashledanou. Na to nebylo co říci. Zašel jsem si tedy pro ni osobně, recepční, kterého jsem míjel neuměl ani pozdravit. Pizzerie také super, obsluhy se ptám, zda ta pizza pálí hodně, že to budeme jíst se synem. Ne opravdu jen jemně. Pálila jak čert a to si se synem občas dáme KFC, kdo někdy zkusil, tak ví, že je to vcelku pikantní, ale na tuhle pizzu to nemělo zdaleka, nemluvě o hořkém sýru, který obsluha pizzerie omlouvala zralostí. Fajn zatím se nám na hotelu moc nedařilo, zkusil jsem tedy v 11 večer (dle návodu je čas do 2 do rána) objednat snídani na pokoj. Na výběr je z několika typů snídaní. Samozřejmě bufet to není, ale upřímně po první snídani bych asi nelitoval, protože jsem zažil mnohem lepší bufetové snídaně. Zde mi chyběl větší výběr pomazánek, lívance, celkově nějaké sladké. Na snídani pouze k dostání jedna buchta, jedna pomazánka. O zelené paprice, která se nedalal pro nezralost jíst, raději nemluvím. Také bych měl zmínit velmi malý prostor k sezení vzhledem k tomu, že je na hotelu cca 105 pokojů. Takže snídaně na pokoji zněla fajn, především proto, že to není stadnardní nabídka hotelů a chtěli jsme si trochu vynahradit to co se nepovedlo. Ale to co přišlo se dalo nejspíše očekávat. Ráno čekáme na snídani a po 30 minutách po objednaném čase jsem usoudil, že se nic konat nebude. Nekonalo, obsluze restaurace se objednávka nepropsala do systému, více mi k tomu nikdo neřekl. Při odjezdu nám za tohle všechno byla nabídnuta kompenzace ve výši útraty pokoje, což bylo 455 Kč. Upozorňuji, že jsem recepční oznámil, že jsme nebyli s pobytem spokojeni, ptala se zda chci zavolat manažerku, která seděla cca 2 metry od recepce. Řekl jsem, že není třeba neboť jsem vše napsal již řediteli hotelu panu Mašindovi. Přesto recepční za manažerkou šla aby domluvila kompenzaci popsanou výše. Překvapilo mě, že manažerka ačkoli jsem si ji vysloveně nevyžádal, nevstala a neřešila to s námi. Při odjezdu jsme tedy nic neplatili, ale při příjezdu domů, jsem útratu hotelu uhradil, neboť mi došlo, že se nenechám umlčet touto směšnou kompenzací, kde jen pizza, kterou jsme prakticky nechali na pokoji stála 225 Kč, takže za to vše kompenzace něco přes 200 Kč? Výsměch. V pondělí mi pan Mašinda odpověděl na moje e‑maily, kde se omlouval za stav pokojů, poděkoval za zpětnou vazbu a nabídl voucher v hodnotě 1500 Kč. Jako vážně? Chybějící aspekty na pokoji omlouvat špatným technickým stavem? Jak je možné že 4* hotel má v jeden den, dva pokoje v takovém stavu. Nemluvě o tom, že design room, kterým náhradní pokoj Lavande byl, má být chloubou hotelu. A ve finále je to jen přehlídka vybydlenosti a neodpovídajícího vybavení Upozorňuji, že dle oficiálních stránek zaplatíte za pokoj a noc od 3300 – 3600. Takže víkend se snídaní vás vyjde okolo 7000 Kč. Nám se podařilo sehnat nabídku přes slevomat za cca 4500 Kč. Pokud bych kupoval pokoj přes oficiální stránky, myslím, že již v pátek bychom se sbalili, jeli domů a po hotelu nárokovali plnou kompenzaci. Nabídku pana Mašindy jsem odmítl, upřímně pokoje a služby v takovém stavu a já abych s voucherem 1500 nechal v této síti „hotelů“ dalších 5–10 tisíc? Myslím, že to nehrozí a rozhodně to nedoporučuji ani svým známým, což jsem panu Mašindovi také napsal. Vám doporučuji poohlédnout se po jiných hotelech v Liberci. Pytloun hotels má hotely také v Praze, ty samozřejmě hodnotit nemohu, neboť je to třeba jen o přístupu manažera a ředitele hotelu, ale pokud to takto vedou ve všech svých hotelech, tak se vyhnout obloukem. Já určitě již žádný jejich hotel nemám v plánu navštívit.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Vyrazily jsme s dcerou na prázdniny do Liberce. Musím říct, že milejší a vstřícnější personál hotelu jsem nikde nezažila. A ty snídaně 😍😍😍. Moc děkujeme za příjemné tři dny. 100 % se ještě vrátíme.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Personal byl velmi příjemný a ochotný :) nikdy nebyl problem, nám něco sdělit, poradit nebo ukázat :)
Velká výhoda byla, ze je vidět z restaurace do herny ( ne do cele, ale stačilo nám to) :)
Při snidanich velký vyber! :)
Pokud jedete s dětmi, doporučuji si připlatit za větší pokoj :) my chodili na pokoj jen spat, ale trávit tam více času, určitě bysme uvítali víc prostoru :)
Za nás velké minus, co se týče jidelniho lístku. Měli jsme polopenzi a mohli si vybrat jen z 5 jídel.. pokud nemáte rádi čočku, cizrnu nebo dýni, nevyberete si jinak než z dětského menu.. to je za nás velké minus..
jinak kuchař varil ale výborně :)
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Krásný hotel, krásný pokoj. Vířivá vana. Podsvícení v pokoji. Na okně do koupelny je naštěstí žaluzie :)
Recepční velmi milé.
Blízko do centra i na vlakové nádraží. Zastávka na tramvaj také blízko hotelu. Pokud byste se chtěli vydat do Zoo. Tak č. 3.
Katastrofa při večeři.
Úvodní slova servírky: Omlouváme se, ale kuchaři to nedávají. ???
Jo Vy máte polopenzi? Tak pojďte já Vám prostřu.
Na welcome drink servírka zapomněla, museli jsme se připomenout jinému číšníkovi. Po dlouhé době.
Pár, který přišel po nás měl pití i jídlo dřív než my. Celkem jsme tam seděli skoro dvě hodiny s welcome drinkem, který když jsem dopila, tak jsem byla na suchu, protože nikdo nepřišel a nezeptal se, zda máme vše, přitom servírka chodila ke stolu přímo vedle nás! 50 cm od nás zády a nenapadne ji se otočit a zeptat se.
Hlavní jídlo špagety. Carbonara naprosto rozvařené.
Boloňské nedochucené. Takže jsme to nedojedli a žádali jsme tedy dezert, protože už jsme chtěli odsud prostě odejít. V tu ránu nám na stole přistály buchtičky se šódo. Ikdyž jsme si objednali Tiramisu..
Působí to dojmem, že jakmile máte polopenzi. Nic to pro ně neznamená a nemusí se starat, protože z Vás asi nic víc nekápne. Stoly od kterých odešli ostatní hosté (cca 3 stoly) nebyli sklizeny ani přibližně po půl hodině co už jsme tam nebyli a šli jsme zvenku okolo restaurace. Na zemi za námi kus žvance, který číšníci překračovali a samozřejmě to nikdo neuklidil.
Původně jsme si chtěli noc prodloužit, ale po tomto zážitku, jsme se ubytovali jinde.
Když jsme to druhý den řekli recepční, moc jí to mrzelo, že poslední dva měsíce slýchá neustále nějaké negativní komentáře. Jiní hosté prý měli problém s vodou.. netekla teplá.
Ptala se, zda nám může zavolat pan ředitel. Souhlasili jsme. Avšak nikdo nezavolal.
Hotel doporučuji, ale rozhodně bez polopenze.
Doplnění:
Pan ředitel zavolal, omluvil se a nabídl kompenzaci.
Příjemný pán. Jsem ráda, že reaguje na recenze.
Měli jsme pokoj typu Deluxe, odpovídá fotkám a v pokoji bylo čisto. Na snídani byl velký výběr jídla i pití. Hotel je blízko centra i nádraží a poblíž je několik možností parkování. I když byl náš pokoj v prvním patře, hluk z ulice jsme při zavřených oknech neslyšeli.
Večeře trvala strašně dlouho – měli jsme jen pizzu a dezert a seděli v restauraci skoro 2 hodiny, stejně jako ostatní hosté. Tříchodové menu znamenalo, že jako předkrm jsme si mohli dát jen polévku, nikoliv ostatní předkrmy z lístku, a dezert byl taky jen jeden.
Nejhorší ale bylo, že celý večer netekla teplá voda, takže z vířiví vany jsme nic neměli. Když jsme to při odjezdu řekli na recepci, recepční se nám akorát omluvila, že mají problémy s kotlem a že teplá voda netekla ani ve čtvrtek.
Dopláceli jsme ještě 80 Kč místní poplatek a 200 Kč za parkování. Navíc při příjezdu chtějí 2.000 jako zálohu, což jsem v žádném jiném hotelu nezažila.
Obecně je to pěkný hotel, ale žádný luxusní zážitek nečekejte.
Prostředí, ochotný personál
Lokalita. Výborná pizza (pokud ji vůbec donesli a pokud nebyla studená, protože nevěděli pro koho je).
Poměrně dobře vybavený pokoj.
Průměrná snídaně na hotel tohoto typu.
Snaha obsluhujícího personálu kompenzovat fatální chyby.
Poučení se už nikdy nevracet a radši si prodlužit cestu až do Polska.
Večeře byla absolutní organizační propadák (obsluhující nevěděli komu patří objednávky, nosili druhé jídlo před polévkou, nepřinesli dezert, na druhé jídlo se čekalo hodinu a muselo se připomínat). Lidé odcházeli nebo si objednávali přímo z restaurace Wolt, který do restaurace dorazil dřív než měli na stole jídlo.
Dlouhé nehty číšnice zasahující při nošení do polévky rovněž moc nepřidaly.
Blokovaná platba 2000 provedená při registraci v hotelu se ani po 5 dnech, které hotel uváděl jako limitní, neuvolnila. V reakci na ostatní recenze v hotelu argumentují problémem banky – dle banky je prý doba uvolnění minimálně 7 dní, protože příjemce platbu na účtu sám neuvolňuje, prý mám čekat že se platba uvolní až expirací (cca 14dní).
To že prostory jídelny byly malé, kuchyně je součástí restaurace (takže cítíte úplně vše), výpary jdou do vzduchotechniky (takže cítíte vše i na chodbě a pokoji) bych překousl kdyby ostatní věci fungovaly, výše uvedené mi vadí více.
spokojenost
při rezervaci on-line poplatek, vratná záloha 2 000,– Kč.
Při nákupu přes Slevomat bylo vyžadováno poprvé
Líbilo se nám naprosto všechno.
Krásný hotel s příjemnou obsluhou…
Pokoj byl nádherný, zajímavě řešený pokoj a koupelna. Možnost vidět do koupelny…
Skvely hotel, vyborne jidlo
Souhrn:
Modernější prostředí, obsluha milá a vstřícná, jídlo skvěle dochucené, výběr spíše italských jídel vč. dětského menu. Doporučuji si připlatit za větší pokoj pro pohodlnější užití obzvlášť když nejedete sami. Možnost dětské postýlky za 200Kč/den. Možnost masáží na hotelu či nedalekého wellnessu. Parkování za 200Kč/den na protějším parkovišti se závorou. Pěší dostupnost výborná.
Jídlo:
Rozhodně bych vyzdvihla jídlo. Do restaurace se dostanete bezbariérově z venku nebo pár schodů musíte zdolat z haly hotelu.
Snídaně formou bufetů, klasický výběr slaná, sladká a studená či teplá kuchyně. Nic obrovského, ale každý si tam najde své a dobře dochucené. Při větším množství lidí trochu méně prostoru, ale jinak super. Dětská židlička či kočárek lze umístit i k okrajovým stolům, takže nevadíte v průchodu.
Večeře jsme měli na klasické objednávání (nebylo tolik lidí), takže jsme měli polévku, hlavní jídlo a zákusek. Skvělá volba italské kuchyně vždy skvěle dochucené. Můžete využít i pizzerii s pecí, kterou mají součástí hotelu. Obsluha za mě velice usměvavá, na děti reagovala příjemně a dokonce hned přinesli pastelky a omalovánky. Vždy se starala, abychom měli všechno v pořádku.
Pokoje:
Připlatili jsme si za větší pokoj kvůli dětské postýlce a vyplatilo se. Pokoje jsou opravdu malinké, takže se vyplatí si vybrat trochu prostornější. Při zavřeném okně není nic slyšet. Ale jakmile otevřete, je slyšet ruch města (hlavně auta a tramvaje).
Uvítala bych výtah do prostoru s restaurací.
Trošičku větší prostor v restauraci (nebo méně stolů) – při snídaních, kdy bylo více lidí najednou, se člověk nemohl skoro odsunout od stolu, aby nezavadil o židli hned za ním. I když se řešilo posunutím stolu do prostoru, tak se pomalu nedalo projít ani k bufetu, natož servírky, které dělaly debaras. Ale dalo se to. Jen si to neumím představit v hlavní sezóně.
Výborná pizza přímo v hotelu.
Designový hotel krásný na fotografiích, realita malinko jiná. Nebylo naplněno moje očekávání. Na pokoji spousta chyb, nejspíš rychlou rekonstrukcí. Jídlo na snídani průměrné, neurazí, nenadchne.
Lokalita
Pěkná koupelna
Výborné snídaně
Výborná pizzerie uvnitř hotelu
Na google mapách bylo parkovaní zdarma, bohužel parkování je 200kč na den
Hodně využité pokoje
Nefunkční elektronicky zatahovací záclony
Na některých místech nefunkční barevné led osvětlení
Poměrně tvrdé postele
Docela hlučná tramvaj v blízkosti hotelu
Krásné postele i koupelna, výborná snídaně.
Tramvaj od brzkého rána pod oknem a úklid pokoje až v 15 hodin.
Kdo nezkusi neví mne osobně se to moc líbilo ale jak vím našlo by se par typu lidi co by to okomentovali jinak
Není nic co by se mi tam nelíbilo vse super čisté nic co bych vytknul
Na hotelu jsme měli zaplacený Deluxe pokoj na víkend. Po příjezdu nás uvítalo prostorné a pěkné foyer. Při check-in také žádný problém. Jeli jsme tedy výtahem do pokoje č. 404 Vypadal parádně, ovšem ve chvíli kdy jsme začali zkoumat pokoj jsme zjistili, že nefunguje ovládání závěsů a ani půlka RGB podsvícení. Upozornil jsem na toto recepci. Dostavil se údržbář, který vyměnil baterie v ovladači pro závěsy a k RGB konstatoval, že to nyní nespraví max zítra a to nemůže ani zaručit. Byli jsme poněkud rozladěni, protože tento hotel jsem volil právě pro jeho technické vybavení. Následně nám z recepce byl nabídnut náhradní pokoj Lavande (420). Po zjištění, že RGB podsvícení v novém pokoji je vlastně pouze pod garnyží jinak nic, elektronické ovládání závěsů vůbec nebylo instalováno, pokoj byl bez telefonu. Všechny tyto věci jsou ovšem inzerované na oficiálních stránkách hotelu, nechápu tedy jak může toto vybavení na pokoji chybět. O desce kolem umyvadla, která byla v koupelně a vypadala jak kdyby zažila druhou světovou válku asi škoda mluvit. Ulámané stolečky u postele také nepůsobili dobře. No ačkoli pokoj o něco větší a s balkonem, tak jsme poprosili recepční, že chceme zpět na 404. Bez jakéhokoli dotazu nám přehrála kartu a šli jsme zpět. Touto nepřipraveností hotelu a jejich pokojů v naprosto neodpovídajícím stavu jsme ztratili 2 hodiny. Druhý den ráno jsme zjistili naprosto nechutně špinavou záclonu (vypadalo jak kdyby si do toho někdo utřel pusu od špaget), zablokovaný trezor. No už jsem neměl sílu toto řešit. Hotel se také vychloubá nadstandardními službami, například Tapas v odpoledních hodinách tuším od 14–18, počítejte, že kolem 16 se můžete již pouze vyfotit s prázdnými tácy, ale tak dá se to čekat, když je to občerstvení zdarma. Dále jsme chtěli vyzkoušet donášku pizzy na pokoj, ano součástí hotelu je i vlastní pizzerie. Bohužel v 8 večer jsme se z pokoje do restaurace nedovolali, do pizzerie také ne, tak jsme zkusili recepci. Recepční mi oznámil, že u něj se to objednat nedá, ale musím v restauraci. Odvětil jsem mu, že tam se nemohu dovolat. Odpověděl mi dobře, děkuji, nashledanou. Na to nebylo co říci. Zašel jsem si tedy pro ni osobně, recepční, kterého jsem míjel neuměl ani pozdravit. Pizzerie také super, obsluhy se ptám, zda ta pizza pálí hodně, že to budeme jíst se synem. Ne opravdu jen jemně. Pálila jak čert a to si se synem občas dáme KFC, kdo někdy zkusil, tak ví, že je to vcelku pikantní, ale na tuhle pizzu to nemělo zdaleka, nemluvě o hořkém sýru, který obsluha pizzerie omlouvala zralostí. Fajn zatím se nám na hotelu moc nedařilo, zkusil jsem tedy v 11 večer (dle návodu je čas do 2 do rána) objednat snídani na pokoj. Na výběr je z několika typů snídaní. Samozřejmě bufet to není, ale upřímně po první snídani bych asi nelitoval, protože jsem zažil mnohem lepší bufetové snídaně. Zde mi chyběl větší výběr pomazánek, lívance, celkově nějaké sladké. Na snídani pouze k dostání jedna buchta, jedna pomazánka. O zelené paprice, která se nedalal pro nezralost jíst, raději nemluvím. Také bych měl zmínit velmi malý prostor k sezení vzhledem k tomu, že je na hotelu cca 105 pokojů. Takže snídaně na pokoji zněla fajn, především proto, že to není stadnardní nabídka hotelů a chtěli jsme si trochu vynahradit to co se nepovedlo. Ale to co přišlo se dalo nejspíše očekávat. Ráno čekáme na snídani a po 30 minutách po objednaném čase jsem usoudil, že se nic konat nebude. Nekonalo, obsluze restaurace se objednávka nepropsala do systému, více mi k tomu nikdo neřekl. Při odjezdu nám za tohle všechno byla nabídnuta kompenzace ve výši útraty pokoje, což bylo 455 Kč. Upozorňuji, že jsem recepční oznámil, že jsme nebyli s pobytem spokojeni, ptala se zda chci zavolat manažerku, která seděla cca 2 metry od recepce. Řekl jsem, že není třeba neboť jsem vše napsal již řediteli hotelu panu Mašindovi. Přesto recepční za manažerkou šla aby domluvila kompenzaci popsanou výše. Překvapilo mě, že manažerka ačkoli jsem si ji vysloveně nevyžádal, nevstala a neřešila to s námi. Při odjezdu jsme tedy nic neplatili, ale při příjezdu domů, jsem útratu hotelu uhradil, neboť mi došlo, že se nenechám umlčet touto směšnou kompenzací, kde jen pizza, kterou jsme prakticky nechali na pokoji stála 225 Kč, takže za to vše kompenzace něco přes 200 Kč? Výsměch. V pondělí mi pan Mašinda odpověděl na moje e‑maily, kde se omlouval za stav pokojů, poděkoval za zpětnou vazbu a nabídl voucher v hodnotě 1500 Kč. Jako vážně? Chybějící aspekty na pokoji omlouvat špatným technickým stavem? Jak je možné že 4* hotel má v jeden den, dva pokoje v takovém stavu. Nemluvě o tom, že design room, kterým náhradní pokoj Lavande byl, má být chloubou hotelu. A ve finále je to jen přehlídka vybydlenosti a neodpovídajícího vybavení Upozorňuji, že dle oficiálních stránek zaplatíte za pokoj a noc od 3300 – 3600. Takže víkend se snídaní vás vyjde okolo 7000 Kč. Nám se podařilo sehnat nabídku přes slevomat za cca 4500 Kč. Pokud bych kupoval pokoj přes oficiální stránky, myslím, že již v pátek bychom se sbalili, jeli domů a po hotelu nárokovali plnou kompenzaci. Nabídku pana Mašindy jsem odmítl, upřímně pokoje a služby v takovém stavu a já abych s voucherem 1500 nechal v této síti „hotelů“ dalších 5–10 tisíc? Myslím, že to nehrozí a rozhodně to nedoporučuji ani svým známým, což jsem panu Mašindovi také napsal. Vám doporučuji poohlédnout se po jiných hotelech v Liberci. Pytloun hotels má hotely také v Praze, ty samozřejmě hodnotit nemohu, neboť je to třeba jen o přístupu manažera a ředitele hotelu, ale pokud to takto vedou ve všech svých hotelech, tak se vyhnout obloukem. Já určitě již žádný jejich hotel nemám v plánu navštívit.
Vyrazily jsme s dcerou na prázdniny do Liberce. Musím říct, že milejší a vstřícnější personál hotelu jsem nikde nezažila. A ty snídaně 😍😍😍. Moc děkujeme za příjemné tři dny. 100 % se ještě vrátíme.
Personal byl velmi příjemný a ochotný :) nikdy nebyl problem, nám něco sdělit, poradit nebo ukázat :)
Velká výhoda byla, ze je vidět z restaurace do herny ( ne do cele, ale stačilo nám to) :)
Při snidanich velký vyber! :)
Pokud jedete s dětmi, doporučuji si připlatit za větší pokoj :) my chodili na pokoj jen spat, ale trávit tam více času, určitě bysme uvítali víc prostoru :)
Za nás velké minus, co se týče jidelniho lístku. Měli jsme polopenzi a mohli si vybrat jen z 5 jídel.. pokud nemáte rádi čočku, cizrnu nebo dýni, nevyberete si jinak než z dětského menu.. to je za nás velké minus..
jinak kuchař varil ale výborně :)
Hodnocení podniku Pytloun Grand Hotel Imperial ****
Hodnocení podniku Pytloun Grand Hotel Imperial ****
Krásný hotel, krásný pokoj. Vířivá vana. Podsvícení v pokoji. Na okně do koupelny je naštěstí žaluzie :)
Recepční velmi milé.
Blízko do centra i na vlakové nádraží. Zastávka na tramvaj také blízko hotelu. Pokud byste se chtěli vydat do Zoo. Tak č. 3.
Katastrofa při večeři.
Úvodní slova servírky: Omlouváme se, ale kuchaři to nedávají. ???
Jo Vy máte polopenzi? Tak pojďte já Vám prostřu.
Na welcome drink servírka zapomněla, museli jsme se připomenout jinému číšníkovi. Po dlouhé době.
Pár, který přišel po nás měl pití i jídlo dřív než my. Celkem jsme tam seděli skoro dvě hodiny s welcome drinkem, který když jsem dopila, tak jsem byla na suchu, protože nikdo nepřišel a nezeptal se, zda máme vše, přitom servírka chodila ke stolu přímo vedle nás! 50 cm od nás zády a nenapadne ji se otočit a zeptat se.
Hlavní jídlo špagety. Carbonara naprosto rozvařené.
Boloňské nedochucené. Takže jsme to nedojedli a žádali jsme tedy dezert, protože už jsme chtěli odsud prostě odejít. V tu ránu nám na stole přistály buchtičky se šódo. Ikdyž jsme si objednali Tiramisu..
Působí to dojmem, že jakmile máte polopenzi. Nic to pro ně neznamená a nemusí se starat, protože z Vás asi nic víc nekápne. Stoly od kterých odešli ostatní hosté (cca 3 stoly) nebyli sklizeny ani přibližně po půl hodině co už jsme tam nebyli a šli jsme zvenku okolo restaurace. Na zemi za námi kus žvance, který číšníci překračovali a samozřejmě to nikdo neuklidil.
Původně jsme si chtěli noc prodloužit, ale po tomto zážitku, jsme se ubytovali jinde.
Když jsme to druhý den řekli recepční, moc jí to mrzelo, že poslední dva měsíce slýchá neustále nějaké negativní komentáře. Jiní hosté prý měli problém s vodou.. netekla teplá.
Ptala se, zda nám může zavolat pan ředitel. Souhlasili jsme. Avšak nikdo nezavolal.
Hotel doporučuji, ale rozhodně bez polopenze.
Doplnění:
Pan ředitel zavolal, omluvil se a nabídl kompenzaci.
Příjemný pán. Jsem ráda, že reaguje na recenze.
Měli jsme pokoj typu Deluxe, odpovídá fotkám a v pokoji bylo čisto. Na snídani byl velký výběr jídla i pití. Hotel je blízko centra i nádraží a poblíž je několik možností parkování. I když byl náš pokoj v prvním patře, hluk z ulice jsme při zavřených oknech neslyšeli.
Večeře trvala strašně dlouho – měli jsme jen pizzu a dezert a seděli v restauraci skoro 2 hodiny, stejně jako ostatní hosté. Tříchodové menu znamenalo, že jako předkrm jsme si mohli dát jen polévku, nikoliv ostatní předkrmy z lístku, a dezert byl taky jen jeden.
Nejhorší ale bylo, že celý večer netekla teplá voda, takže z vířiví vany jsme nic neměli. Když jsme to při odjezdu řekli na recepci, recepční se nám akorát omluvila, že mají problémy s kotlem a že teplá voda netekla ani ve čtvrtek.
Dopláceli jsme ještě 80 Kč místní poplatek a 200 Kč za parkování. Navíc při příjezdu chtějí 2.000 jako zálohu, což jsem v žádném jiném hotelu nezažila.
Obecně je to pěkný hotel, ale žádný luxusní zážitek nečekejte.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Prostředí, ochotný personál
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Lokalita. Výborná pizza (pokud ji vůbec donesli a pokud nebyla studená, protože nevěděli pro koho je).
Poměrně dobře vybavený pokoj.
Průměrná snídaně na hotel tohoto typu.
Snaha obsluhujícího personálu kompenzovat fatální chyby.
Poučení se už nikdy nevracet a radši si prodlužit cestu až do Polska.
Večeře byla absolutní organizační propadák (obsluhující nevěděli komu patří objednávky, nosili druhé jídlo před polévkou, nepřinesli dezert, na druhé jídlo se čekalo hodinu a muselo se připomínat). Lidé odcházeli nebo si objednávali přímo z restaurace Wolt, který do restaurace dorazil dřív než měli na stole jídlo.
Dlouhé nehty číšnice zasahující při nošení do polévky rovněž moc nepřidaly.
Blokovaná platba 2000 provedená při registraci v hotelu se ani po 5 dnech, které hotel uváděl jako limitní, neuvolnila. V reakci na ostatní recenze v hotelu argumentují problémem banky – dle banky je prý doba uvolnění minimálně 7 dní, protože příjemce platbu na účtu sám neuvolňuje, prý mám čekat že se platba uvolní až expirací (cca 14dní).
To že prostory jídelny byly malé, kuchyně je součástí restaurace (takže cítíte úplně vše), výpary jdou do vzduchotechniky (takže cítíte vše i na chodbě a pokoji) bych překousl kdyby ostatní věci fungovaly, výše uvedené mi vadí více.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
spokojenost
při rezervaci on-line poplatek, vratná záloha 2 000,– Kč.
Při nákupu přes Slevomat bylo vyžadováno poprvé
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Líbilo se nám naprosto všechno.
Krásný hotel s příjemnou obsluhou…
Pokoj byl nádherný, zajímavě řešený pokoj a koupelna. Možnost vidět do koupelny…
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Souhrn:
Modernější prostředí, obsluha milá a vstřícná, jídlo skvěle dochucené, výběr spíše italských jídel vč. dětského menu. Doporučuji si připlatit za větší pokoj pro pohodlnější užití obzvlášť když nejedete sami. Možnost dětské postýlky za 200Kč/den. Možnost masáží na hotelu či nedalekého wellnessu. Parkování za 200Kč/den na protějším parkovišti se závorou. Pěší dostupnost výborná.
Jídlo:
Rozhodně bych vyzdvihla jídlo. Do restaurace se dostanete bezbariérově z venku nebo pár schodů musíte zdolat z haly hotelu.
Snídaně formou bufetů, klasický výběr slaná, sladká a studená či teplá kuchyně. Nic obrovského, ale každý si tam najde své a dobře dochucené. Při větším množství lidí trochu méně prostoru, ale jinak super. Dětská židlička či kočárek lze umístit i k okrajovým stolům, takže nevadíte v průchodu.
Večeře jsme měli na klasické objednávání (nebylo tolik lidí), takže jsme měli polévku, hlavní jídlo a zákusek. Skvělá volba italské kuchyně vždy skvěle dochucené. Můžete využít i pizzerii s pecí, kterou mají součástí hotelu. Obsluha za mě velice usměvavá, na děti reagovala příjemně a dokonce hned přinesli pastelky a omalovánky. Vždy se starala, abychom měli všechno v pořádku.
Pokoje:
Připlatili jsme si za větší pokoj kvůli dětské postýlce a vyplatilo se. Pokoje jsou opravdu malinké, takže se vyplatí si vybrat trochu prostornější. Při zavřeném okně není nic slyšet. Ale jakmile otevřete, je slyšet ruch města (hlavně auta a tramvaje).
Uvítala bych výtah do prostoru s restaurací.
Trošičku větší prostor v restauraci (nebo méně stolů) – při snídaních, kdy bylo více lidí najednou, se člověk nemohl skoro odsunout od stolu, aby nezavadil o židli hned za ním. I když se řešilo posunutím stolu do prostoru, tak se pomalu nedalo projít ani k bufetu, natož servírky, které dělaly debaras. Ale dalo se to. Jen si to neumím představit v hlavní sezóně.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Výborná pizza přímo v hotelu.
Designový hotel krásný na fotografiích, realita malinko jiná. Nebylo naplněno moje očekávání. Na pokoji spousta chyb, nejspíš rychlou rekonstrukcí. Jídlo na snídani průměrné, neurazí, nenadchne.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Lokalita
Pěkná koupelna
Výborné snídaně
Výborná pizzerie uvnitř hotelu
Na google mapách bylo parkovaní zdarma, bohužel parkování je 200kč na den
Hodně využité pokoje
Nefunkční elektronicky zatahovací záclony
Na některých místech nefunkční barevné led osvětlení
Poměrně tvrdé postele
Docela hlučná tramvaj v blízkosti hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Krásné postele i koupelna, výborná snídaně.
Tramvaj od brzkého rána pod oknem a úklid pokoje až v 15 hodin.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Kdo nezkusi neví mne osobně se to moc líbilo ale jak vím našlo by se par typu lidi co by to okomentovali jinak
Není nic co by se mi tam nelíbilo vse super čisté nic co bych vytknul
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Na hotelu jsme měli zaplacený Deluxe pokoj na víkend. Po příjezdu nás uvítalo prostorné a pěkné foyer. Při check-in také žádný problém. Jeli jsme tedy výtahem do pokoje č. 404 Vypadal parádně, ovšem ve chvíli kdy jsme začali zkoumat pokoj jsme zjistili, že nefunguje ovládání závěsů a ani půlka RGB podsvícení. Upozornil jsem na toto recepci. Dostavil se údržbář, který vyměnil baterie v ovladači pro závěsy a k RGB konstatoval, že to nyní nespraví max zítra a to nemůže ani zaručit. Byli jsme poněkud rozladěni, protože tento hotel jsem volil právě pro jeho technické vybavení. Následně nám z recepce byl nabídnut náhradní pokoj Lavande (420). Po zjištění, že RGB podsvícení v novém pokoji je vlastně pouze pod garnyží jinak nic, elektronické ovládání závěsů vůbec nebylo instalováno, pokoj byl bez telefonu. Všechny tyto věci jsou ovšem inzerované na oficiálních stránkách hotelu, nechápu tedy jak může toto vybavení na pokoji chybět. O desce kolem umyvadla, která byla v koupelně a vypadala jak kdyby zažila druhou světovou válku asi škoda mluvit. Ulámané stolečky u postele také nepůsobili dobře. No ačkoli pokoj o něco větší a s balkonem, tak jsme poprosili recepční, že chceme zpět na 404. Bez jakéhokoli dotazu nám přehrála kartu a šli jsme zpět. Touto nepřipraveností hotelu a jejich pokojů v naprosto neodpovídajícím stavu jsme ztratili 2 hodiny. Druhý den ráno jsme zjistili naprosto nechutně špinavou záclonu (vypadalo jak kdyby si do toho někdo utřel pusu od špaget), zablokovaný trezor. No už jsem neměl sílu toto řešit. Hotel se také vychloubá nadstandardními službami, například Tapas v odpoledních hodinách tuším od 14–18, počítejte, že kolem 16 se můžete již pouze vyfotit s prázdnými tácy, ale tak dá se to čekat, když je to občerstvení zdarma. Dále jsme chtěli vyzkoušet donášku pizzy na pokoj, ano součástí hotelu je i vlastní pizzerie. Bohužel v 8 večer jsme se z pokoje do restaurace nedovolali, do pizzerie také ne, tak jsme zkusili recepci. Recepční mi oznámil, že u něj se to objednat nedá, ale musím v restauraci. Odvětil jsem mu, že tam se nemohu dovolat. Odpověděl mi dobře, děkuji, nashledanou. Na to nebylo co říci. Zašel jsem si tedy pro ni osobně, recepční, kterého jsem míjel neuměl ani pozdravit. Pizzerie také super, obsluhy se ptám, zda ta pizza pálí hodně, že to budeme jíst se synem. Ne opravdu jen jemně. Pálila jak čert a to si se synem občas dáme KFC, kdo někdy zkusil, tak ví, že je to vcelku pikantní, ale na tuhle pizzu to nemělo zdaleka, nemluvě o hořkém sýru, který obsluha pizzerie omlouvala zralostí. Fajn zatím se nám na hotelu moc nedařilo, zkusil jsem tedy v 11 večer (dle návodu je čas do 2 do rána) objednat snídani na pokoj. Na výběr je z několika typů snídaní. Samozřejmě bufet to není, ale upřímně po první snídani bych asi nelitoval, protože jsem zažil mnohem lepší bufetové snídaně. Zde mi chyběl větší výběr pomazánek, lívance, celkově nějaké sladké. Na snídani pouze k dostání jedna buchta, jedna pomazánka. O zelené paprice, která se nedalal pro nezralost jíst, raději nemluvím. Také bych měl zmínit velmi malý prostor k sezení vzhledem k tomu, že je na hotelu cca 105 pokojů. Takže snídaně na pokoji zněla fajn, především proto, že to není stadnardní nabídka hotelů a chtěli jsme si trochu vynahradit to co se nepovedlo. Ale to co přišlo se dalo nejspíše očekávat. Ráno čekáme na snídani a po 30 minutách po objednaném čase jsem usoudil, že se nic konat nebude. Nekonalo, obsluze restaurace se objednávka nepropsala do systému, více mi k tomu nikdo neřekl. Při odjezdu nám za tohle všechno byla nabídnuta kompenzace ve výši útraty pokoje, což bylo 455 Kč. Upozorňuji, že jsem recepční oznámil, že jsme nebyli s pobytem spokojeni, ptala se zda chci zavolat manažerku, která seděla cca 2 metry od recepce. Řekl jsem, že není třeba neboť jsem vše napsal již řediteli hotelu panu Mašindovi. Přesto recepční za manažerkou šla aby domluvila kompenzaci popsanou výše. Překvapilo mě, že manažerka ačkoli jsem si ji vysloveně nevyžádal, nevstala a neřešila to s námi. Při odjezdu jsme tedy nic neplatili, ale při příjezdu domů, jsem útratu hotelu uhradil, neboť mi došlo, že se nenechám umlčet touto směšnou kompenzací, kde jen pizza, kterou jsme prakticky nechali na pokoji stála 225 Kč, takže za to vše kompenzace něco přes 200 Kč? Výsměch. V pondělí mi pan Mašinda odpověděl na moje e‑maily, kde se omlouval za stav pokojů, poděkoval za zpětnou vazbu a nabídl voucher v hodnotě 1500 Kč. Jako vážně? Chybějící aspekty na pokoji omlouvat špatným technickým stavem? Jak je možné že 4* hotel má v jeden den, dva pokoje v takovém stavu. Nemluvě o tom, že design room, kterým náhradní pokoj Lavande byl, má být chloubou hotelu. A ve finále je to jen přehlídka vybydlenosti a neodpovídajícího vybavení Upozorňuji, že dle oficiálních stránek zaplatíte za pokoj a noc od 3300 – 3600. Takže víkend se snídaní vás vyjde okolo 7000 Kč. Nám se podařilo sehnat nabídku přes slevomat za cca 4500 Kč. Pokud bych kupoval pokoj přes oficiální stránky, myslím, že již v pátek bychom se sbalili, jeli domů a po hotelu nárokovali plnou kompenzaci. Nabídku pana Mašindy jsem odmítl, upřímně pokoje a služby v takovém stavu a já abych s voucherem 1500 nechal v této síti „hotelů“ dalších 5–10 tisíc? Myslím, že to nehrozí a rozhodně to nedoporučuji ani svým známým, což jsem panu Mašindovi také napsal. Vám doporučuji poohlédnout se po jiných hotelech v Liberci. Pytloun hotels má hotely také v Praze, ty samozřejmě hodnotit nemohu, neboť je to třeba jen o přístupu manažera a ředitele hotelu, ale pokud to takto vedou ve všech svých hotelech, tak se vyhnout obloukem. Já určitě již žádný jejich hotel nemám v plánu navštívit.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Vyrazily jsme s dcerou na prázdniny do Liberce. Musím říct, že milejší a vstřícnější personál hotelu jsem nikde nezažila. A ty snídaně 😍😍😍. Moc děkujeme za příjemné tři dny. 100 % se ještě vrátíme.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Personal byl velmi příjemný a ochotný :) nikdy nebyl problem, nám něco sdělit, poradit nebo ukázat :)
Velká výhoda byla, ze je vidět z restaurace do herny ( ne do cele, ale stačilo nám to) :)
Při snidanich velký vyber! :)
Pokud jedete s dětmi, doporučuji si připlatit za větší pokoj :) my chodili na pokoj jen spat, ale trávit tam více času, určitě bysme uvítali víc prostoru :)
Za nás velké minus, co se týče jidelniho lístku. Měli jsme polopenzi a mohli si vybrat jen z 5 jídel.. pokud nemáte rádi čočku, cizrnu nebo dýni, nevyberete si jinak než z dětského menu.. to je za nás velké minus..
jinak kuchař varil ale výborně :)
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
I don't recommend anyone to stay here. When checking in online, I had to pay 2000 CZK in addition to the room price. it said it was a refundable deposit and if I didn't use their minibar the deposit would be returned to me at midnight on the day of departure. Several days have passed since my departure, but the money has not been returned. when I wrote to them by email, they promised to return my money within 2–5 days. but considering that the site said one thing, they answer another, I don’t really believe them.
On the website all the rooms look luxurious. in fact, the curtains do not close with the remote control, and the drain in the bathroom does not work well. and for a hotel of this level the breakfast is rather poor
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Lokalita, strava.
Pobyt mi vyloženě zhnusila recepční, která měla potřebu neustále koketovat a natřásat se před mým přítelem a to i za mé přítomnosti. Dále se mi nelíbil fen, který byl opravdu životu nebezpečný a ze starých recenzí jsem zjistila, že už tam je minimálně 7 měsíců.
Další kamen úrazu bylo okno, přes které bylo slyšet všechno z venku.
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Pohodlné lůžko, koupelna, velmi dobrá snídaně, personál velmi slušný
Celou noc bouchání dveřmi na chodbě, hluk po večírku, dle mě nesmyslné vybírání 2.000,– zálohy za možné služby ještě před jejich využitím a zatím ani ještě nepřišli zpět.
Luxusní zní tak trochu nadneseně. Tak trochu navoněná bída. Škoda…
Hodnocená nabídka: Luxusní pobyt v Liberci ve 4* Grand Hotelu Imperial
Pytloun Grand Hotel Imperial ****
Pytloun Grand Hotel Imperial ****
1. máje 757/29, Liberec
Pokoje
Hotel nabízí ubytování v následujících typech pokojů. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi zvoleného termínu a konkrétní akce.
- manželská postel nebo oddělené postele
- klimatizace, topení
- minibar, sejf na laptop, 40'AT TV, rádio
- telefon s mezinárodními hovory zdarma
- WC
- pracovní stůl, posezení
- toaletní potřeby, vana se sparkling systémem, žehlička a žehlící potřeby
- rychlovarná konvice, káva a čaj na pokoji zdarma, Nespresso
- zatemnění, bezhlučné el. ovládání závěsů
- Wi‑Fi 150 Mb/s, RGB LED podsvícení
- zvuková izolace, antialergické matrace
- manželská postel nebo oddělené postele
- klimatizace, topení
- minibar
- sejf na laptop
- WC
- pracovní stůl, posezení
- toaletní potřeby
- vana se sparkling systémem
- TV, rádio, telefon
- žehlička a žehlicí potřeby,
- rychlovarná konvice, káva a čaj na pokoji zdarma
- zatemnění
- bezhlučné el. ovládání závěsů
- zvuková izolace, antialergické matrace
Manželská postel nebo oddělené postele, klimatizace, topení, minibar, sejf na laptop, WC, pracovní stůl, posezení, toaletní potřeby, vana se sparkling systémem, TV , rádio, telefon, žehlička a žehlicí potřeby, rychlovarná konvice, káva a čaj na pokoji zdarma, zatemnění, bezhlučné el. ovládání závěsů, zvuková izolace, antialergické matrace