Při příchodu nás uvítala slečna recepční a nabídla nápoj.
Komunikace mezi recepcí a maséry vázne. Paní recepční se ptala na naše preference při masáži, ale nakonec jich nebylo dosaženo.
V místnosti byla zima, pantofle nabídnuty nebyly. Na lehátkách jsou místo osušek či prostěradel deky, které se zdají, že nejsou měněny s každým zákazníkem.
Pan masér měl nejspíš špatně ostříhané nehty a z masáže jsem odešla s poškrábánými zády.
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den paní Kateřino,
rád bych jako majitel a masér zareagoval na vaši recenzi. Co se komunikace mezi recepcí a maséry týče - komunikace nevázne a ani váznout nemůže. Všichni naši maséři mluví perfektně česky, to stejné platí i o recepci a před každou masáží jsou maséři informováni o přáních a preferencích našeho klienta. Ale i přesto se naši maséři během masáže minimálně 2x ptají na intenzitu masáže, a to konkrétně po 10 minutách, po 30 minutách a pak se ještě ptáme, když se přechází na masáž nohou a chodidel.
Nehledě na to, že při uvádění klientů do masérny, recepční vždy bez výjimky upozorňuje, že naše služba je z velké části o vzájemné komunikaci, a tak je třeba případné prosby a potřeby ihned hlásit. S tím jste byli seznámeni při uvádění do masérny. Tento postup provádíme u každého nového klienta, díky tomuto jsme nikdy za celé 3 roky provozování našeho salonu neměli problém s vámi uvedenými body.
Takže jediná komunikace co mohla váznout je bohužel pouze ta z vaší strany, kdy jste asi nepravdivě odpověděla masérovi, zda vám takto intenzita vyhovuje a vy jste řekla, že ano. Zima v místnosti být nemohla, termostat je nastavený na maximální počet stupňů a to je 30 a pro větší komfort a jistotu máme v zimě zaplý speciální přímotop, který fouká horký vzduch po místnosti, takže i s pravidelným větráním po každé masáži teplota neklesne pod 28 stupňů.
Pantofle nenabízíme, protože po celém studiu si můžete nechat své boty na nohách a zouváte se těsně před masáží, je to tak z hygienického hlediska jediná varianta, kterou hygienická stanice hl.m. Prahy schválila. Při opakovatelně používaných pantoflích můžete riskovat přenos nějakého mykotického onemocnění chodidel a při používání jednorázových by náš salon produkoval zbytečné více odpadu než je pro udržitelnost přípustné. Proto po každé masáži vytíráme podlahu masérny dezinfekcí na podlahu, takže nic neriskujeme.
Na lehátkách jsou místo osušek a prostěradel pohodlné deky, což je pravda, ale není pravda, že nejsou měněny po každém klientovi a následně řádně vyprány při vysokých teplotách a za použití pracího přípravku a dezinfekce na prádlo. Za tuto vaši domněnku, kterou jste se rozhodla napsat do veřejné recenze, zvažuji podání trestního oznámení za pomluvu a snahu poškození dobrého jména společnosti, protože neexistuje jediný důkaz, co byste nám zde předložila. Po skončení masáže jste si mohla všimnout, že deka vlivem stékajícího oleje z vašeho těla je velmi viditelně znečištěna olejovými skvrnami, takto znečištěné deky (pokud by byla použita po předchozím klientovi) by si před začátkem masáže nešlo nevšimnout. Používáme super jemné deky z mikroplyše, které se dají prát na vysoké teploty, jsou hypoalergenní a na dotek od běžných prostěradel velmi příjemné a hřejivé. Ručníky během masáže používáme na setření oleje z kůže klienta a po dokončení masáže má klient ručník k dispozici, kdyby se ještě chtěl utřít sám.
S praním všech dek, neustálou dezinfekcí ploch, stálým vytíráním všech prostor po uskutečněné masáži a s celkovou přípravou masérny máme před i po masáži velkou dřinu a tato vaše slova ji velmi zneuctila. Je to naše každodenní starost, aby každý klient obdržel naši hodnotnou službu se vším všudy. A tak se stalo i při poskytování vaší masáže. Tato vaše ničím nepodložená a naprosto směšná slova o ,,zřejmě neměněných dekách” může velmi ublížit našemu malému salonu, který vedou mladí lidi, kteří několik let studovali, aby tuhle službu pro ostatní mohli vykonávat.
Proto není pravda ani, že pan masér měl špatně ostříhané nehty, protože maséři co masírovali vaši masáž, jsou vyučení maséři, co se masáže učili 3 roky na škole. Nejen ostříhané, ale i opilované nehty jsou pro ně absolutním zajetým pravidlem. To, co ukazujete na fotce pod pravou lopatkou je vlivem aplikace většího tlaku v podlopatkovém prostoru při použití palce, kdy se může obtisknout vlivem tlaku do kůže. Toto se děje hlavně při ošetření spoušťových bodů, kdy se 20 sekund aplikuje pomalu se zintezivňující tlak na daný bod. Aneb po masáži velmi běžný úkaz správně prokrveného svalu.
A na závěr bych rád zmínil, že maséři se na konci ptají, jestli bylo vše v pořádku a následně po tom, co vás necháme v masérně ještě 10 minut odpočívat, a nikdo na vás s ničím nepospíchá, jste ještě dotázáni naši recepční, zda bylo vše v pořádku, a tím se dostáváme k prvnímu bodu této odpovědi a tou je komunikace. Kdybyste nám cokoliv z těchto věcí řekli na místě a ne po 2 měsících psát recenzi, tak je můžeme hned řešit nebo je vysvětlit. Klidně bychom vám ukázali, kde skladujeme čisté deky, koše na prádlo s těmi špinavými, jak a na kolik stupňů pere pračka. Masér by vám hned na místě ukázal, že má ostříhané nehty a vysvětlil jednoduchou příčinu vzniklých otlaků. Taktéž bychom vám ukázali teplotu na termostatu. Když se podíváte na ostatní recenze, tak je zcela jasné, že si nikdo na podobné věci nikdy nestěžoval a nám je jasné, že se holt i když děláme maximum pro spokojenost našich klientů, nelze zavděčit všem. Já se jdu poradit s firemním právníkem a vám přeji krásný den.
Majitel a masér My Body Salon