Nebojte, nic není ztraceno. Dejte podniku srdíčko a my vám napíšeme, jakmile bude připravena nová nabídka.
A co se zatím podívat tady? Třeba se vám něco zalíbí:
Předchozí nabídky
První kus byl vadný, nefungoval, po reklamaci zaslán nový, zatím v pořádku.
Dobrý den Leni, děkujeme za hodnocení. Vyprodej.online
Vypadá krásně
Děkujeme za zpětnou vazbu. Lukas z Vyprodej.online
Kabelka byla jako dárek. Obdarovana byla velmi spokojena.
Dekujeme, Petra z Vyprodej.online
Kabelka, peněženka i šátek vypadají moc hezky. Jen jedna drobnost. Objednala jsem hnědou kabelku, ale přišla mi černá.
Dobrý den Hedviko, omlouvám se za chybu, nedopatřením jsme to ve skladu prohodili. Ozvěte se nám na e-mail posta@vyprodej.online Zboží vám obratem a zdarma vyměníme. Děkuji, Patrik Novotný z Vyprodej.online
Nefunkční
Dobrý den, díval jsem se do vaší objednávky a hodinky jsme vám obratem vyměnili. Pokud bylo něco v nepořádku, klidně nám to upřesněte na e-mail posta@vyprodej.online Děkuji, Lukas Hasoň z Vyprodej.online
Rychlost dodání.
Nefunguje. Po přečtení recenzí zjišťuji, že to není nic neobvyklého. A chybí český návod.
Dobrý den, bohužel se to může občas stát. Napište nám na posta@vyprodej.online a zboží vám vyměníme. Návod je součástí balení - v krabičce úplně vespod a nebo je ke stažení na našich stránkách. Přeji hezký den, Pavel z Vyprodej.online
Dobrý den, bohužel se to může občas stát. Napište nám na posta@vyprodej.online a zboží vám vyměníme. Přeji hezký den, Pavel z Vyprodej.online
Zboží dorazilo rychle a bylo diskrétně zabaleno
Zboží nefungovalo, volala jsem do obchodu, aby mi poradili, jak zboží (v té době ještě) vyměnit a nikdo se už neozval
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Dovoláte se k nám každý pracovní den v čase od 7:00 do 19:00 Pokud máme obsazeno nebo se nám nedovoláte, klidně napište na online chat nebo na e-mail posta@vyprodej.online Na zprávy reagujeme do 24 hodin. Zboží vám obratem vyměníme za nové. Omlouváme se za komplikace. Přeji hezký den, Petra z Vyprodej.online https://www.vyprodej.online/
Rychlé a bezproblémové vyřešení reklamace
Produkt nefungoval, muselo dojít k reklamaci zboží
Bohužel se to občas může stát. Děkujeme za zpětnou vazbu, Pavel z Vyprodje.online
Zdroj nabíjení po 3 minutách zhořel
Dobrý den, je nám líto, že produkt nefunguje. Napište nám prosím na e-mail posta@vyprodej.online a zašleme vám nový kus. Petr z Vyprodej.online