nelíbilo se mi vůbec nic
Voucher byl k uplatnění do 31. 12. 2022. Jídlo jsem objednával mailem 20. 12. 2022. Domluva byla na 28. 12. 2022. 27. 12. 2022 jsem obdržel SMS, kde jsem byl upozorněn, že dotyčná paní / jméno neznám, protože jej neuvedla / je nemocná a musíme to nechat na konec týdne a že se ozve. Paní se neozvala, a tak jsem ji zavolal já 30. 12. 2022. Slíbila mi, že 31. 12. 2022 v 10 hod. si mohu pro zboží přijít. Před prodejnou jsem byl v určený čas, ale nikdo nepřišel, tak jsem paní volal 5 x a vždy mi vypnula telefon. Cca ve 10:15 přišla nějaká dívka a otevřela a vešla do obchodu, aniž by něco řekla, když šla okolo mne. Tak jsem si dovolil do obchodu vstoupit a zeptat se, jak je vlastně je. Bylo mi řečeno, že paní zanedlouho přijde. Dotyčná přišla v 10,25 a aniž by se nějak omluvila, podala mi zboží a na můj dotaz, proč nedodržela určený čas, mi odpověděla že to není taková ztráta a když se mi to nelíbí, ať jejich služby nevyužívám, což také již neudělám. Nevím , jak mám uvést, s kým jsem byl v restauraci, neboť to byla zakázka na odnos domů