
Všechno bylo super k paní chodím dlouho.
Místo laminace mě paní tetovala bez upozornění. V srpnu 2025 jsem si prostřednictvím portálu Slevomat zakoupila voucher na službu „lash lifting včetně barvení řas a laminace obočí“ . Termín čerpání byl po domluvách a odkladech ze strany paní Míši stanoven na 29. 9. 2025.
Po mém příchodu do salonu mě paní bez řádného poučení, bez vysvětlení prováděla zákrok a bez mého souhlasu provedla tetování obočí, ačkoliv mnou objednanou a zaplacenou službou byla laminace obočí, což je služba zcela odlišná, neinvazivní a výrazně levnější. Jediné, co se mě zeptala, zda tam bylo ve voucheru písmeno C. Ano, bylo, tak jsem jí to potvrdila. Nikdy před tím jsem na laminaci nebyla, takže jsem počítala s tím že to, co se děje, tak má být.
Během zákroku mě ani jednou neinformovala o tom, že provádí tetování. Procedura byla velmi bolestivá, což jsem v dobré víře považovala za součást laminace, kterou jsem nikdy předtím nepodstoupila. Teprve po dokončení zákroku mi řekla, že za měsíc mám přijít na korekci a že doplatek by teď na místě byl 1 200 Kč s tvrzením, že mám „velkou slevu“ a že běžná cena za dodělání je vyšší. Tuto částku jsem ve zjevné tísni zaplatila.
Po návratu ze zahraničí, kam jsem jela druhý den, jsem službu reklamovala. Při osobním jednání dne 19. 11. 2025 mě dokonce naznačila, abych tetování doplatila, neboť by byla jinak „ve ztrátě“. Opakované přísliby řešení, včetně oznámení, že se ozvete dne 26. 11. 2025, zůstaly nesplněny.
Dne 11. 12. 2025 jsem jí písemně vyzvala k vrácení částky 1 200 Kč, na což odpověděla, že je celá situace parafrázuji „mou chybou a reklamaci neakceptuje“. Ale na obhajobu, ano, nabídla mi paní znovu laminaci obočí, ale po této zkušenosti bych možná domů mohla přijít ještě s něčím horším než jen s vytetováným obočím.
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Pro objektivní posouzení celé situace je však nutné uvést i přesné faktické a cenové souvislosti.
Cena tetování obočí činí 3 600 Kč, přičemž se již jedná o sníženou cenu v rámci portálu Slevomat. Standardní cena korekce je 2 000 Kč. Vy jste za celou službu uhradila celkem 1 600 Kč (400 Kč voucher + 1 200 Kč doplatek na místě).
Jinými slovy – za částku 1 600 Kč jste obdržela službu v hodnotě 3 600 Kč, včetně následné péče, což představuje výrazné zvýhodnění oproti běžnému ceníku.
Zákrok probíhal za Vaší plné přítomnosti a součinnosti, bez jakéhokoli projevu nesouhlasu či nepochopení během procedury. Laminace obočí je neinvazivní a nebolestivý úkon, který nelze zaměnit s procedurou pracující s pigmentem.
Přesto jsem Vám – i přes časový odstup od provedení služby – nabídla řešení formou kompenzace jiné služby, kterou jste se rozhodla nevyužít.
Mrzí mě, že celou situaci zpětně prezentujete tímto způsobem. Z mé strany však byla služba provedena korektně, transparentně a v souladu s domluvou, proto reklamaci nemohu uznat.
S pozdravem
Michaela
Ochotný personál, profesionální
Výsledek zákroku
První den byly řasy opravdu krásné
Je to týden, od aplikace řas a mam hrozně moc řas pryč. Bylo mi doporučeno řasy vůbec nečistit, což jssm tedy dodržela a nedopadlo to vůbec dobře. Mám fakt silné bolesti okolo očí- nejedná se o alergii, ale spíše o přetížení řas. Stále cítím lepidlo na řasách. Je to bolestivé. Příští tyden jdu k jiné pani na sundání :(
délka procedury byla asi 50 minut, což odpovídá asi kvalitě
Určitě nedoporučuji. Take se mi nelibilo, že jsem si sama musela se zavřenýma očima foukat řasy větrákem aby uschly…
Dobry den, přeťížení řas?To jste teda prvni, jedná se o speciálně odlehčené řasy.To, že řasy vypadávají je přirizené, a s technikou UV , které jste měla je to divné, klientky chodí po 4-6 týdnech. Ani náznak nespokojenosti jsem od Vás nedostala, stačilo zvednout telefon a zdarma bych Vám pár řas doplnila.
Odcházela jste velmi spokojena, proto nechápu, proč mě nekontaktujete, a píšete rovnou tady
Hezký den kosmetika
Jinak jste měla málo svých přirizených řas a po 14-ti letech praxe, nevím co bych déle na Vašich řasách aplikovala
A neříkala jsem nic o nečištění řas, spíš o mechanickém zasahu kartáčku, který při častém rozčesávání uvolňuje spoje lepidla.
Každodenni myti je samozrejmost!
nic
stálé rušení termínu a ve finále nabídnuto vrácení peněz , co jsem nakonec souhlasila ale nebyla vrácená celá částka ale jen 500 kč
Paní jsem se omluvila, ze jsem před operací, tak nebudu schopna pracovat, i přesto jsem chtěla vyhovět, ale ráno jsem musela odjet na kapačky, takze určite jsem nebyla schopna pracovat, pani jsem se omluvila a vše vysvětlila.
Špatně odvedena prace
Paní byla super, moc milá, vše mi vysvětlila, prostředí příjemné. Doporučuji
Byla jsem poprvé na takovémto ošetření , takže mi paní každou část procedury vysvětlila … jsem velmi spokojená, celou proceduru jsem si užila a určitě bych doporučila přátelům
Práce odflaknuta a neprovedená odborne
Koupila jsem dceři jako dárek a přišla zklamaná. Paní byla zbrkla, řasy nebyly nalepené kvalitně, bylo vidět volné mezery, nebo zase trs více řas na jednom místě. Velké zklamání.
Dcera po práci byla spokojena určitě měla prostor mi říct svůj názor na místě a vše bylo v poradku.
Dokonce jsem ji udelala daleko lepší techniku a to uv lampou, která stojí o 40% více, ale ten den jsem na ne měla akci . Práce byla 100%
Zbrkla? Myslela rychlá? Po 13-ti letech praxe podle mě v poradku .volna místa nepřipadají v úvahu , vždy lepim na úplně všechny volné rasy.
Hezky den
Paní moc nemluvila.🤷♀️ Salón takový domácí.
Paní byla velmi necitlivá k pleti. I mazání masky mi bylo velice nepříjemné. Vše dělala rychle jako by někam spěchala. Takové zvláštní ošetření. Už je to několik dni a na pleti nevidím výsledky. Jen mám pleť poradně vysušenou a velice citlivou.
Dobrý den, u ošetření určitě nemluvim, protože chci, aby si klientka mohla odpočinout .
No mikrojehličkování určitě bezbolestne není , zato určitě účinné, které budete pozorovat během několika dalších dní.
Pracovat se u toho rychle musí, protože by Vám to bylo nepříjemné ještě více.
Vše, co jsem dělala, jsem Vám komentovala , aby jste měla přehled ,co Vás čeká a jaký to má účinek.
Určitě jsem nikam nespěchala, protože každá procedura ma svůj určený čas, který byl dodřžený.
Jinak škoda, že jste mi to neřekla na místě a píšete to tady.
I tak děkuji za návštěvu a uvidíte, že během pár dní změníte názor, v jakém stavu bude pleť vypadat po zahojení.
Krásný den kosmetika
Paní je velká profesionálka, sympatická, prostředí příjemné
Vše OK
Paní pracuje rychle a profesionálně. Poradí vhodný druh řas, vše vysvětlí. Řasy jsou lehounké a vypadají pěkně (žáden umělý kartáč). Doplnila i barvení obočí, vše pěkně vyměří. Vhodná barva. Spokojenost. Prostředí salónu čisté a pěkné.
Jako bych na žádném tetování nebyla. Nezbyla, bohužel, ani čárka.
Dobrý den pokud pigment nechytnul po první návštěvě , není nic lehčího , než se ozvat a doladila bych to zdarma
Každá kůže reaguje jinak a proto to není nic nového
Takže než tady psát , zvedněte telefon a ozvěte se
Určitě bych Vás nenechala jen tak
S nedokončenou prací
Kosmetika
Nic
Po prvním nadšení nás přepadla nejistota. Napřed uvedené místo není na uvedeném místě, což ještě dokáží pochopit. Paní asi rozumí tomu co dělá, ale sehnat jí a domluvit si termín něco heroického. Když koupíte ženě voucher skoro za 4000,– čekáte profesionální přístup a ne přístup nakvašené okurky, že ještě někoho skoro musíte prosit kdy přijít. Voucher jsem koupil na doporučení známých, a již znovu tady neudělám. Momentálně se snažíme sehnat již znovu 14 dní Paní, aby provedla korekci a asi se budeme muset poohlédnout jinde, .protože číslo je nedostupné. Bohužel nemohu doporučit a 2 hvězdy jsou jen opravdu za dodání voucheru že strany slevomatu v krásném balení k narozeninám. Ondřej Jakubek
Dobrý den , nikdy se nestalo, aby byl telefon nedostupný, jen ho neberu z důvodu pracovního zaneprázdnění .
Vždy ale po práci nebo druhy den volám zpět .
Všechny maily a sms mám vyřízené , tak nevím, kde se stala chyba.
Určit se ozvěte, a korekci určitě ràda udělám.
Jen poprosím napsat sms, kde uvedete , co potrebujete a Termíny , kdy pani bude moct.
Omlouvám se za nedorozumění a budu se těšit .
Hezký den kosmetika
Příjemná paní pěkně odvedená práce
Ervina Tenglera 986/5, Ostrava – Slezská Ostrava
Ve státní svátky je zavřeno.
| pondělí | 09:00–19:00 | |
|---|---|---|
| úterý | 09:00–19:00 | |
| středa | 09:00–19:00 | |
| čtvrtek | 09:00–19:00 | |
| pátek | 09:00–19:00 | |
| sobota | Zavřeno | |
| neděle | Zavřeno | |