Obaly, ve kterých bylo jídlo zabaleno. Vše velmi pečlivě zabaleno.
Bylo naši chybou, že jsme si jídlo nemohli dát v restauraci. Věřím, že by to bylo mnohem lepší.
Zpoždění bylo obrovské. Čekali jsme skoro dvě hodiny. Jídlo nepřijelo moc teplé, tedy to podle toho vypadalo. Dost bychom přemýšleli, zda si znova objednat.
Doslova restaurační tragédie. Na 28. 9. 21 objednaný telefonicky voucher na řízky. Putyka zavřená. Na klepání na dveře otevře asi majitel o voucheru nic neví. U stolu pokuřující asi kuchařka se otráveně zvedne a prý že za půl hodinky budou hotové. Asi majitel navrhne běžte se projít. Tak jdeme všichni čtyři do Los capolitos(mexické bistro) tam vše ok. Po 45 minutách návrat pro řízky. Otevře asi uklízečka s jedním zubem a jednou ponožkou. Asi majitel předá řízky a jedem domů . Po návratu a ochutnávky řízků při ranním odchodu do práce letí vše do kontejneru. Nejlepší byly kozí rohy. Nikdy vic.
Problém při rezervací. Volal jsem poprvé a paní mi řekla, ať pošlu sms, která zůstala bez odezvy. Volal jsem za dva dny znovu a paní mi řekla, ať znovu pošlu sms, která zůstala bez odezvy. Volal jsem další den znovu a celý den mi paní pokládala telefon. Další den už jsem se dovolal a jídlo mi nakonec bylo dovezeno.