Rychlost doručení
Poměr cena/výkon
Ochota personálu
Na jedné z objednaných pizz chyběly černé olivy, kvůli kterým jsme pizzu objednali. Po kontaktování provozovny telefonicky a nahlášení problémů nám bylo nabídnuta náprava v podobě nové pizzy. Toto řešení jsem odmítl a zeptal se zda by nebyla možná kompenzace v podobě bodů na věrnostní účet pro např. pro další objednávku (připadalo mi to výhodnější pro obě strany). Bylo mi řečeno, že provozní s tímto nic neudělá, ale ať kontaktuju podporu přes e‑mail, což jsem udělal, avšak doposud se mi nedostalo odpovědi.
Pizza přišla bez kukuřice. Po zavolání na provozovnu se mě slečna zeptala, zda mi stačí jen dovézt ta chybějící kukuřice. Námitla jsem, že to bych mezi tím měla pizzu úplně studenou a že chci teda novou. Dovezli mi ji za více než 30 minut, manžel mezi tím tu svou snědl. Takže společná večeře se nekonala
pizza vynikající, můžu doporučit s čistým svědomím
trošku mě mrzí, že nebyl dodržený čas dodání /zdržení cca 40 min/, ale chápu, že to bylo v sobotu a zřejmě v době kdy byli časově hodně vytížení. Ale stejně bych ocenila SMS s informací o časovém skluzu, abych neměla obavy, že na mě zapomněli /bohužel ten den jsem byla i já v časovém presu, tak se to tak hloupě sešlo/. Protože minulá objednávka byla doručena na minutu přesně.