Voucher jsem dostala jako dárek v době, kdy ještě neřádila korona. Nic zlého netuše jsem se objednávala cca. měsíc a půl dopředu na duben a posléze jsem se z důvodu karantény přeobjednávala na květen, což mi bylo následně vyčteno, že jsem volala vícekrát a měnila rezervaci. To, že to bylo z důvodu karantény, tedy v době, kdy ani vláda nevěděla ze dne na den, co se přihodí a kdy budou opatření uvolněna, bylo asi pozapomenuto. Chápu, že kolem přeobjednávání mohla panovat nervozita, to ale nemůže být přenášeno na zákazníky, za to přece nikdo nemohl, důležité je, že se jako lidé domluvíme.
1) Zesvětlené vlasy jsem měla flekaté.
2) Za cenu 1400 bych očekávala lepší servis a služby mnohem lepší kvality
3) Chování paní kadeřnice samotné mne trochu zaskočilo
4) Nebyla nabídnuta káva ani voda, ačkoliv to bylo přímo napsáno v nabídce (pokud paní argumentuje koronou, pak stačilo nalít vodu do jednorázového kelímku, je nepříjemné sedět 3 hodiny ve vysušeném a přechemizovaném prostředí bez jakékoliv tekutiny).
5) v salonu neustále pobíhala vedoucí nebo majitelka salonu, která stále dokola vše dezinfikovala sprejem se silným zápachem, docela se divíme, že koncentrovaným Antcovidem nevzala z jedné vody načisto i samotné zákazníky… Takový ten postřik z hadice, co dělá město na kontejnery by se hodil…:-))