- nebylo uvedeno, že mě bude stříhat “juniorka”
– byla jsem špatně ostříhaná,
– měla jsem slíbenou od majitelky kompenzaci ve formě nové návštěvy, která byla zrušená z důvodu koronaviru. Očekávala jsem, že mě bude nabídnut nový termín. Nebyl.
Dobrý den.
Personál na provozovně byl ochotný. Provozovna je pěkně upravená, čistá. Příjemné prostředí.
Slečna kadeřnice nemá asi velké zkušenosti. Chtěla jsem sice vlasy na krátko, ale odcházela jsem jako oškubaná slepice a to doslova. Slečna se mi omlouvala, ale stejně už se nedaly vlasy vrátit. Nějakou dobu jsem se styděla vyjít ven, ale uklidňovalo mě, že já sama se nevidím. Naopak v době Covid 19 jsem byla spokojená, protože jsem nemusela smutit, že kadeřnictví jsou zavřená. Od 19. 2. mám teprve teď po třech měsících vlasy té délky a tvaru, jak jsem původně chtěla.