Hodnocení podniku  Restaurace Borek

4,3/5 (55 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Michal

Já ten voucher vůbec neuplatnil a Slevomat mi ho sám od sebe dal jako uplatněný a to den kdy jsem nikde nebyl. Hrozná drzost Slevomatu a neschopnost podniku dodat do podmínek že chtějí voucher předem hlásit.
Chci vrátit peníze, ale Slevomat se vůbec neobtěžuje odepisovat na emaily a to jsem jich poslal 7. Uvažuji, že už si nic nekoupím a končím u nich!!!

Vyjádření partnera
Restaurace Borek Před 4 měsíci

Vážený pane,
nemohu Vás oslovit jménem, neboť jste se u recenze nepodepsal.
Sice jste nikde nebyl, ale rezervaci jste si vytvořil. Pokud se nedostavíte a rezervaci jste si vytvořil, tudíž pro Vás byla připravena, považuje se za uplatněnou. Čísla voucherů od zákazníků předem nevybíráme, ale pokud nám někdo volá ze skrytého čísla a nechce svoje číslo "odtajnit", už v tu chvíli lze očekávat jeho nevěrohodnost. Pokud se zákazníkovi termín rezervace z nějakého důvodu nehodí, vždy se domluvíme na jiném řešení, ale musí alespoň zavolat. V zájmu zákazníků, kteří mají skutečný zájem o službu či zboží, bude lepší pro obě strany, pokud už nic přes Slevomat nanakoupíte. I my jsme celou záležitost se Slevomatem řešili, vč. SMS korespondence a na základě toho zřejmě Slevomat celou situaci posoudil. S pozdravem Daniela Lískovcová

Vyjádření Slevomat.cz
Před 4 měsíci

Dobrý den,
na vaše emaily jsme celkem 7x odpověděli a ani jednou jsme od vás nedostali odpověď na naší zprávu. Situaci jsme s podnikem prověřovali a rezervace skutečně vytvořená byla.
Přejeme krásný den.

29. 11. 2019
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.