Opravdu velké vyžití pro děti i dospělé. 😊 I ti nejmenší prcci se tam fakt vyřádí. Je to tam velké, hodně atrakcí, čisté. Dobré jídlo a „normální“ ceny, nic předraženého. Dokonce manžel si mimo jiné chválil, že tam myslí i na kuřáky a dá se jít ven se „vyvětrat“. 😅 Tím, že je to v nákupním centru, tak je i velká výhoda super parkování a možnost spojit s nákupy. Herna jako taková je díky atrakcím nejlepší hernou, co jsme v ČR navštívili. A to máme opravdu velkou možnost srovnání. 😁
Bohužel, skvělý zážitek zkazil pouze personál. Konkrétně mladá slečna a její starší ráznější kolegyně v bufetu. Byli jsme tam ve všední den dopoledne, takže jsme tam byli sami. Byli jsme já, manžel a náš malinký syn. Objednali jsme si pití a manžel si odskočil, já s malým jsme si sedli na židli zády k bufetu a zatím jsem ho krmila. Po chvíli na mě doslova zařvala starší kolegyně té holčiny z bufetu:"Paní, máte tady to pití. Kolegyně už vás 5× upomínala, tak si tam laskavě dojděte! 5× vás upomínala!! " Omluvila jsem se, že jsem ji neslyšela a až dokrmím malého, přijdu si pro to. Jako doslova tam na mě křičela jak na malé dítě. Myslím si, že nějaká slušnost a úcta by byla na místě. Já osobně být v jejich situaci, tak bych to jedno kafe donesla těch pár kroků, když tam byla úplně prázdná restaurace (a slečna tam jen stála za pultem znuděná a byla na mobilu) a viděla bych, že tam maminka sedí sama s malým dítětem a krmí ho na klíně. Ale je to samozřejmě o lidskosti a přístupu. To, že se na nás nikdo neusmál a sám od sebe nikdo z personálu ani nepozdravil, je další věc. Za mě je personál jediným a bohužel velkým mínusem celé herny. Necítili jsme se tam vítáni, naopak. Přišlo mi, že tam všechny jen obtěžujeme, že musí něco dělat. Je to škoda, protože jinak to tam bylo fakt super a těšíme se, že přijdeme zase. Budu doufat, že narazíme na třeba na druhou, příjemnější směnu. 😁
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den, velmi mě mrzí Vaše zkušenost s personálem, ale děkuji za zpětnou vazbu. Určitě situaci prověřím a budou se snažit eliminovat takové chování. Věřím, že i přes takové zkušenost na nás nezanevřete a budeme se těšit na nápravu Vaší zkušenosti. Za Cirkus Park, Eva Růžičková - ředitelka