Tento podnik ohodnotilo už 68 zákazníků

Petra
26. 7. 2020
1/5

Nic moc, lépe bych si to udělala sama

Andy
25. 7. 2020
1/5

Nelíbil se mi přístup pana majitele. Tentou voucher jsem zakoupila jako dárek pro svého přítele, kdy dvakrát si objednal termín a pokaždé mu byl zrušen. Poprvé 10min před zahájením služby a druhé zrušení z důvodu „úpalu“, přičemž předchozí den si ještě ověřoval, zda je přítel opravdu objednaný. Pan majitel vyjádřil pochopení k refundaci voucheru a když jsme na tuto možnost chtěli přistoupit, vykrucoval se a jeho přístup byl arogantní. Nehledě na to, že náš voucher byl uplatněn a žádnou službu jsme nevyužili. Věřím, že kdyby tato služba byla zaplacena v plné ceně, chování by třeba bylo jiné, ale zkušenost přes slevomat určitě nedoporočuju, takový člověk tady nemá co dělat.

Kateřina
9. 7. 2020
1/5

Bohužel máme hroznou zkušenost a nikomu tak strašný přístup a aroganci nemohu doporučit.
Zakoupili jsme službu, kde bylo v ceně:
– předmytí, mytí nano šamponem, umytí kol, impregnace pneumatik, důkladné sušení, vysátí vozu, očištění lemů dveří, vyleštění oken, aplikace nano vosku.

Polovinu z uvedených věcí pan Čecháček neprovedl, obhájil se tím, že je ve voucheru nevidí, a že se na to podívá později a případně se domluví další termín. To se ale nestalo. Druhý den jsme si i všimli, že je vozidlo na místech, kde se část ze služeb prováděla zcela poškrábáno. Vozidlo je nové z 10/2019, tudíž jsme byli velmi rozhořčeni. Kontaktovali jsme ho několikrát na telefon a po celou dobu bez jediné reakce. Poslali jsme tedy email s reklamací – arogantní přístup a výsměch, že jsme to měli řešit na místě při předání vozu. Bohužel jsme si toho všimli až na druhý den, což je samozřejmě naše chyba, ale slušné chování a komunikace tady opět chyběla. Možná, že kdyby byl pan Čecháček ochotný zvednout telefon, nebo odepsat na zprávy, tak se to mohlo řešit již dříve. 4.6. jsme poslali reklamaci přes email, následně i skrze poštu písemně a stále čekáme na nějakou odezvu – na kterou samozřejmě máte 30 dní, ale ani s podporou Slevomatu není ochoten nějak normálně komunikovat, což svědčí asi už o všem. :)

Shrnutí:

1) Nekompletní provedení služby
2) Zničené nové auto
3) Komunikace na bodu mrazu a arogance.

Čištění Čecháček

3 pobočky (mapa)

Seznam poboček, ve kterých můžete svůj voucher uplatnit, najdete v konkrétní nabídce.

Čištění Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Vybavení a služby

Parkování zdarma

Čištění Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Vybavení a služby

Parkování zdarma

Čištění automobilů Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Vybavení a služby

Parkování zdarma
Zobrazit na mapě 3 pobočky