Čištění Čecháček

Ostrava - Hrabová a další 2 pobočky

"interier vylesten , provoněny . sedacky vycisteny tak jak maji byt :) pan ,mily a ochotny ." — Kerez, Před rokem

"interier vylesten , provoněny . sedacky vycisteny tak jak maji byt :) pan ,mily a ochotny ." — Kerez, Před rokem

Čištění Čecháček
3 pobočky  (zobrazit na mapě)
TIP: Seznam poboček, ve kterých můžete svůj voucher uplatnit, najdete v konkrétní nabídce.

Čištění Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Dnes otevřeno 7:00–21:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma

Čištění Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Dnes otevřeno 7:00–21:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma

Čištění automobilů Čecháček

Hasičská 466/47, Ostrava - Hrabová

Dnes otevřeno 8:00–16:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Mapa poboček

Hodnocení podniku

3,9/5 (68 hodnocení)
Petra

Nic moc, lépe bych si to udělala sama

Andy

Nelíbil se mi přístup pana majitele. Tentou voucher jsem zakoupila jako dárek pro svého přítele, kdy dvakrát si objednal termín a pokaždé mu byl zrušen. Poprvé 10min před zahájením služby a druhé zrušení z důvodu „úpalu“, přičemž předchozí den si ještě ověřoval, zda je přítel opravdu objednaný. Pan majitel vyjádřil pochopení k refundaci voucheru a když jsme na tuto možnost chtěli přistoupit, vykrucoval se a jeho přístup byl arogantní. Nehledě na to, že náš voucher byl uplatněn a žádnou službu jsme nevyužili. Věřím, že kdyby tato služba byla zaplacena v plné ceně, chování by třeba bylo jiné, ale zkušenost přes slevomat určitě nedoporočuju, takový člověk tady nemá co dělat.

Kateřina

Bohužel máme hroznou zkušenost a nikomu tak strašný přístup a aroganci nemohu doporučit.
Zakoupili jsme službu, kde bylo v ceně:
– předmytí, mytí nano šamponem, umytí kol, impregnace pneumatik, důkladné sušení, vysátí vozu, očištění lemů dveří, vyleštění oken, aplikace nano vosku.

Polovinu z uvedených věcí pan Čecháček neprovedl, obhájil se tím, že je ve voucheru nevidí, a že se na to podívá později a případně se domluví další termín. To se ale nestalo. Druhý den jsme si i všimli, že je vozidlo na místech, kde se část ze služeb prováděla zcela poškrábáno. Vozidlo je nové z 10/2019, tudíž jsme byli velmi rozhořčeni. Kontaktovali jsme ho několikrát na telefon a po celou dobu bez jediné reakce. Poslali jsme tedy email s reklamací – arogantní přístup a výsměch, že jsme to měli řešit na místě při předání vozu. Bohužel jsme si toho všimli až na druhý den, což je samozřejmě naše chyba, ale slušné chování a komunikace tady opět chyběla. Možná, že kdyby byl pan Čecháček ochotný zvednout telefon, nebo odepsat na zprávy, tak se to mohlo řešit již dříve. 4.6. jsme poslali reklamaci přes email, následně i skrze poštu písemně a stále čekáme na nějakou odezvu – na kterou samozřejmě máte 30 dní, ale ani s podporou Slevomatu není ochoten nějak normálně komunikovat, což svědčí asi už o všem. :)

Shrnutí:

1) Nekompletní provedení služby
2) Zničené nové auto
3) Komunikace na bodu mrazu a arogance.