Hodnocení podniku  Wellness hotel Bahenec

4,2/5 (42 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Tomas

Okolí kolem hotelu a atmosféra v hotelu.

Vybavení v pokoji a dlouho trvalo něž tekla teplá voda.

15. 10. 2019
Anonym

Ochotný a příjemný personál, hezké prostředí.

-

28. 8. 2019
Petr

Příjemná obsluha v restauraci
Teplý bazén
Čistý pokoj

Máme velmi smíšené pocity. Účastnili jsme se nekonečného počtu slevomatových „víkendů“ a máme co porovnávat. Do některých hotelů, se vracíme i 4×! Tento to ale nebude. V okolí nic není, s tím počítejte, všude budete muset dojíždět cca hodinu. Že pojedete 7km dlouhou příjezdovou cestou do kopce, v zimě asi dost nepříjemnou, to jste si měli zjistit, ok. Parkování tak tak pro počet hostů, ok, je to zdarma. Obsluha velmi milá a ochotná, tedy jak která. Že dáte za noc něco přes 2000 a romantická večeře při svíčkàch vypadá tak, že vás posadí úplně k cizím lidem ke stolu (stůl pro čtyři), to už je na začátek poměrně silné kafe. Že 4 oslavované chody na Slevomatu, jsou vlastně 3 + salát, to je trochu lákavý chyták. Například hotel TOMMY kde jsme byli, opravdu nabízí 4 chody (tedy i předkrm). Dezert kdyby byl ještě trochu menší, tak jíte vzduch. V jiných hotelech i vířivka, zde malý bazén realisticky tak pro 4lidi. Na“ plavání" zapomeňte . Není zde mobilní signál a wifi padá, na to, že jsme měli pokoj u routeru, v podstatě nejela. Chudáci ti co byly dál jak 2 metry od routeru. Vstup do welness ve sklepě přes zvonek. Tedy pokud na něj někdo reaguje, obvykle se potkáte ve více lidech čekat před dveřmi. Ve středu v den odjezdu jsme se chtěli jít ještě „okoupat“ ale po 10 minutách zvonění za námi došla obsluha, že prý paní kuchařka slyší neustále zvonek a že v řádu na pokoji je napsané, že je dnes sanitární den. Šel jsem na pokoj a ejhle, sanitární den v řádu je uveden v pondělí. Sice „omluva“ ale nám k ničemu. Takže klasický chyták schválně nastavený na dny odjezdů, abyste tam už neotravovaly. Ručník ve welness není, musíte si vzít ten jeden co dostanete na pokoji do koupelny. V posteli jsem se moc dobře nevyspal. Na chodbě jsem našel kompletní rozpis pokojů se jmény a inicialy hostů a informacemi přes jaký portál, či cestovní kancelář se od kdy do kdy ubytovaly, na který pokoj – co by na to GDPR? By byla pěkná pokutka. 3* za obsluhu a částečně za jídlo a poměrně slušný pokoj. Víckrát už nás určitě nečekejte. Pěkný výhled to určitě nezachrání.

Vyjádření partnera
Wellness hotel Bahenec Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Jen trochu poznámek z naší strany. Váš začátek je již hodně zkreslený. Od našeho wellness hotelu jste autem za 35 min v polské Wisle a Ustroni. Je to nejdno z největších lázeňských míst v polsku. Ale blíže je 20min Dolní lomná , 10min město Jablunkov atd. Ano jsme na samotě v horách , ale to máme všude uvedeno. Možná pávě proto jste byli zklamaní. Píšete o příjezdu v zimě a byli jste u nás v létě. No nevím. K jídlu mluvíte o chytáku ale opět trošičku nemluvíte pravdu. Není to salát ale salát bar. Nabízí minimálně 3druhy salátů.
Malý bazén dle vás . Ano mohl by být větší ale zase si stěžujete jen na něco. Již nenapíšete že to není plavecký bazén ale relaxační s teplou vodou 33oC. Tak k čemu vířivka?
No wifi je u nás na horách trošičku problém. I my s tímto stále bojujeme, ale žádný operátor na hranicích neumí zabezpečit supr signál a wifi.
Ale rozumím že každý člověk očekává něco jiného.
Proto je nám velice líto. že se vám u nás nelíbilo , ale máme klienty kteří k nám jezdí 3 x do roka mnoho let po sobě a i recenze , které máme jak v naší knize hostů a na portále jsou recenze pochvalující a tak tady jsme pro ty, kteří hledají klid a líbí se jim u nás.
Děkujeme vám za vaší návštěvu a přejeme vám poklidný podzim a krásnou zimu.
Vedení wellness hotelu

23. 8. 2019
Prochazjana

neodvětraná koupelna

Vyjádření partnera
Wellness hotel Bahenec Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Nemůžeme ale souhlasit s vašim říspěvkem " neodvětraná koupelna".
Každá koupelna má odvětrání ventilátorem. Neevidujeme žádnou stížnost, nebo problém z vaší strany při pobytu. Nicméně nám je velice líto, pokud jste měli takový problém. Někdy se stane, že pokud je nízký tlak, tak jelikož jsme na horách, může se tlačit zpět vzduch z čističky.
Přejeme vám pěkný zbytek léta a pěkný podzim
Vedení Wellness hotelu

17. 8. 2019
Goozova

Lokalita nádherná, personál ochotný, vše bylo v pořádku.

Ceny v kolibě jsou poměrně vysoké.

Vyjádření partnera
Wellness hotel Bahenec Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení a že jste k nám zavítali. Jen 3 hvězdičky já dávám tam kde nejsem spokojený.
Nerozumíme jen vaší poznámce " Ceny v kolibě jsou poměrně vysoké"
Nechceme nikoho urazit, ale nejsme prodejna nebo bufet na vesnici. Jsme wellness hotel a jsme přesvědčeni, že naše ceny jsou na nižší úrovni.
Pro příklad uvádím
káva espresso: 45,-Kč
Budvar 12: 45,-Kč
Kofola 0,5l: 40,-Kč
Domácí limonáda 0,5l: 60,-Kč
Rozumíme tomu, že by bylo pěkné mít ceny poloviční, ale to by jsme tady už nepracovali.
Všude okolo nás ať je to polsko, nebo slovensko jsou ceny 0,5l piva od 70 ,- do 90kč. a nealko a jídlo také zřetělně dražší.
Přejeme pěkný zbytek léta
Vedení Wellness hotelu

30. 7. 2019
Bohumil

Lokalitu nehodnotím, ta je dána. Prostředí docela hezké(škoda, že hodně pršelo).S personálem i obsluhou jsem byl spokojen

Jelikož nemám už čich a trpím astmatem i alergií na „umělé vůně“, měl jsem dost velký problém s dýcháním a kašlem. Byly tam asi vonné svíce a nějaké „odpařovače“.Musel jsem hodně používat inhalátor(sprej) k podpoře dýchání.

Vyjádření partnera
Wellness hotel Bahenec Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, ikdyž bychom byli rádi, kdyby jste hodnotili i prostředí ve kterém se nachází náš wellness hotel. V zahraničí je toto jeden z nejdůležitějších faktorů hodnocení. Restaurace a pokoje jsou v každém městě a vesnici. Prostředí hor a přírody je to nejcenější.
Je nám líto že máte zdravotní problémy ale jsme Wellness hotel a k tomu patří i vonné esence. Věřím, že vám toto mohlo vadit, ale můžu vám poradit, pokud budete mít zájem , zavolat si vždy do ubytovacího zařízení kde chcete trávit váš čas, jestli je to pro vás vhodné.
Je našim zájmem poskytnout komfort našim klientům a k tomu patří i popřípadě nedoporučení našeho zařízení, pokud máte takové problémy.
Přejeme pěkný den
Vedení Wellness hotelu

1. 6. 2019
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.