UVÍTÁNÍ PERSONÁLEM, REZERVACE V KLIDNÉ MÍSTNOSTI, APERITIV A PŘEDKRM – ŠNECI – VYNIKAJÍCÍ. OBSLUHA VIDĚLA, ŽE JSME DVĚ ŠPATNĚ MOBILNÍ PANÍ, CHTĚLY JSME SI PŘED JÍDLEM UMÝT RUCE – ALE TO BYLO DALEKO, PŘINESLA VLHČENÉ UBROUSKY.
VELMI MNE ZKLAMAL WIENER SCHNITZEL. MASO ROZKLEPANÉ NA TLOUŠŤKU 0.8 – 1,5 MM, ZATO SMAŽENOU STROUHANKOU SE NEŠETŘILO. VELKÝ TALÍŘ VYPADAL, ŽE JE PLNÝ TŘECH OBROVSKÝCH ŘÍZKŮ, ALE V PODSTATĚ TO BYL STROUHANKOU OSMAŽENÝ VZDUCH. DÁMA, 88 LETÁ, KTEROU JSEM POZVALA NA OSLAVU BYLA ZCELA KONSTERNOVÁNA NEOMALENÝM CHOVÁNÍM A HULÁKÁNÍM SKUPINY POLSKÝCH TURISTŮ, NECHTĚLA JSEM SITUACI VYHROTIT, PROTO JSEM SE SNAŽILA PŘEDSTÍRAT, ŽE JE VŠE V POŘÁDKU, A UKLIDNIT JI. MIMOCHODEM, DOTYČNÁ PRACOVALA DLOUHO V DIPLOMATICKÝCH SLUŽBÁCH, S TAKOVÝM CHOVÁNÍM SE NESETKALA A VELMI JI TO ROZRUŠILO. VÍM, ŽE SI HOSTY NEVYBÍRÁTE, BUSINESS JE BUSINESS, ALE MOŽNÁ BY SE SLUŠELO TROCHU SKUPINU USMĚRNIT. ALE CO JE NEJPODSTATNĚJŠÍ – INZEROVANÝ A OBJEDNANÝ WIENER SCHNITZEL BYL NAPROSTÝ PASKVIL. CENA ZA PORCI Kč 355 JE ZCELA PŘEMRŠTĚNÁ, NEADEKVÁTNÍ KVALITĚ. JAK JSEM SLEDOVALA OSTATNÍ NÁZORY, NEJSEM V TOMTO NEGATIVNÍM HODNOCENÍ OSAMOCENÁ.
CO ŘÍCI ZÁVĚREM: BYLA JSEM U VÁS POPRVÉ A NAPOSLED.
OD PROVOZOVATELE BYCH UVÍTALA OMLUVU A KOMPENZACI. A DOUFÁM, ŽE PŘÍŠTÍ HOSTÉ SI UŽ NEBUDOU MUSET STĚŽOVAT. ZDRAVÍM.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Velice se omlouváme, to je vše, co vám můžeme nabídnout. Problémy a stížnosti by se měli řešit ihned na místě. Tudíž kompenzace není možná.
S pozdravem
Jaroslav Monček