Paní pedikérka je šikovná, pedikůru provedla dobře.
Nelíbilo se mi jednání paní pedikérky. Na cestě k ní jsem měla zpoždění, zabloudila jsem. Volala jsem jí, že bloudím – včas. Rovnou jsem jí i řekla, že chápu, že možná nestihneme vše. přesto byla dost nepříjemná, ať si pospíším, že má za mnou další klienty apod. Znovu jsem jí řekla, že prostě bloudím a že samozřejmě spěchám co mohu a že netrvám na kompletní procedůře. Nenabídla pomoc, nezeptala se, kde jsem aby poradila. Nic. Jen mě popoháněla. Opravdu jsem velmi utíkala, abych jí nezdržovala. Tak se stalo, že jsem minula to studio. Opět jsem jí volala a opět byla jen nepříjemná. Nepříjemná byla i během procedůry, kdy mi neustále vytýkala můj způsob jakým o nohy pečuji. Řekla jsem jí, že vím, že mi to nejde, proto si platím pedikůru, ale stejně mi ještě několikrát zopakovala, co vše dělám špatně. Já vím, že to dělám špatně. Proto chodím na pedikůru, aby to napravili. Kdybych to uměla sama, nebudu za to přeci platit :-).
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý den,děkuji za Vaše hodnocení.
Moc mě mrzí,že si myslíte ,že jsem byla nepříjemná.ale..
Na voucheru je mapa a název studia..,pokud klientka se na cestu zeptá,vždy jsem ochotně vysvětlila.Volala jste,že budete mít 10-15 min.zpoždění,já pouze upozornila,že mám hned po sobě následující klientky a nechci,aby čekaly,pokud si domluví přesný termín, ..vy jste reagovala,že mám svoji práci odbýt ,že si to “oškrábete doma” a jen potřebujete ošetřit nehty.Navrhla jsem hned jiný termín ,aby jste se pozdním příchodem nestresovala,přestože jsem Vás mohla i odmítnout ,jako profesionál si nemohu dovolit a nechci práci odbývat !!Vždy při ošetření se snažím všem klientům radit s péčí,nebo upozornit na chyby které dělají při domácím ošetření .Pokud si klientka jako vy střihá zrohovatělou kůži nůžkami a udělá si v kůži nevzhledné “vystřihy”, je podle mě nutné zdůraznit ,že si můžete ublížit ,ale i upozornit,že se tvoření kůže bude zvyšovat a zrychlovat.Zdůrazňovala jsem to poté 2x,protože to bylo na obou nohou stejné.