Na čepku jsem čekala 14 dní. Po tu dobu jsem se 2× dotazovala, jak to vypadá, nedali mi ani vědět přímo. Když dorazilo zboží, tak bylo bohužel v hrozné kvalitě. Dřevěný kšilt z části oťuklý, z čepky se táhly nitky. Kvalita vůbec neodpovídala nabízenému produktu. Napsala jsem email prodejci, jak budeme tuto situaci řešit, zda mi dodají nové zboží nebo peníze nebo co navrhují. Na email nikdo nereagoval. Druhý den jsem do prodejny volala během dne asi 5×, než mi to někdo vzal. Naprostá neochota ze strany dotyčného se nějak pobavit o tom, jak postupovat. Odkazoval se, že mi napíší email, že si nepamatuje řešení a podobně. Poté mi nějak v noci téhož dne došel strohý email, že pokud chci vrátit peníze, ať tak učiním na jejich adresu a na poště zvolím nejlevnější službu. :D Žádná omluva, žádný návrh nového zboží nic. To mi tedy rovnou mohl říct, už v tom telefonu. Přístup otřesný. Může se to stát, že dojde zboží poškozeno, ale očekávala bych se k tomu z jejich strany lépe postavit. Opravdu mě to mrzí, na zboží jsem se těšila.
Kšiltovka vypadá skvěle. Je to opravdu pěkný, originální kousek, skvělé jako dárek. A musím ještě pochválit rychlou komunikaci s obchodem ohledně řešení problémů.
Skvělá komunikace s obchodem a rychlost expedice zboží. Objednávala jsem toto zboží jako dárek 14. 12. 2017 přes Zásilkovnu a zboží již mám u sebe :-). Zboží vypadá skvěle a součástí je hezká dřevěná krabička.