Dne 6. 10. 2017 jsem si objednala polštář donut. Dorazil dříve než bylo avizované, ale jiný. Na moje 2 emaily o reklamaci nikdo neodpověděl, na uvedené telefonní číslo se nelze dovolat. Až na můj dotaz (cca po týdnu po prvním emailu) na www stránkách v chatu: zeptejte se, či jak je nazvaný, mi přišel reklamační formulář. To bylo ve čtvrtek. Následující pondělí (23. 10. 2017) jsem řádně vyplněný reklamační formulář i s donutem (doporučeně, dá se dohledat) zaslala na uvedenou adresu. Do formuláře jsem uvedla, že zboží reklamuji z důvodu zaslání jiného, chci ho vyměnit za to, co jsem si objednala. Do dne 2. 11. 2017 opět žádná reakce. Měl to být dárek pro mého muže k svátku (začátkem listopadu). Jsem opravdu zklamaná. Kolem 20. 11. 2017 řeseno slevomatem, nic nevyřešeno. Donut nemám, peníze nevráceny.
NEDOPORUČUJI !!!!
Pokud máte touhu od tohoto prodejce něco koupit, raději peníze pošlete na nějakou charitu…