Velmi dobrá komunikace a vstřícnost při řešení problému v objednávce, omylem nahlášen jiný typ mobilu.
V zásilce chybí faktura!!!Žádám o urychlené zaslání alespoň jako přílohu mailu. Nechápu, jak je možné zasílat předem zaplacené zboží bez faktury, když ji potřebuji jako doklad při reklamaci, při zadání do celoročních nákladů, při event. dalším prodeji atd. Je vůbec tento způsob prodeje povolen??
Malý, lehký přístroj pouze se základními funkcemi, s logickým a příjemným ovládáním. Výhoda dvou SIM a současně i SD karty.
Dodaný telefon byl bez možnosti nastavit češtinu. Kontaktovaná podpora vyjádřila pouze politování a doporučení přistroj vrátit k výměně. Ovšem bez dalších údajů o adrese přijemce a způsobu odeslání. Na stránkách dodavatele jsou údaje velmi chaotické a rozporuplné.
Podobně zavádělljící bylo objednání a jeho potvrzení, kdy dodání na adresu příjemce bylo ve skutečnosti do Zásilkovny 10km vzdálené a ještě s chybným údajem o otvírací době, což mělo za následek jednu marnou návštěvu.
Zvažuji proto nabízenou výměnu z obavy, abych ve výsledku nepřišel o přístroj i peníze. Neobdržel jsem ani dodací list a účtenku.
Nebyl nainstalován jazyk – čeština, poslali jsme zpět, čekáme na vyřízení, zda dostaneme zboží s češtinou. Ruština, polština, angličtina je pro seniory k ničemu.
Dost tristní obsah manuálu, podle něhož prakticky nelze úspěšně vložit SIM karty. Nepomohl ani odkaz na stránky Pellit. Takže ke zprovoznění přístroje budu muset navštívit odbornou prodejnu, odkud mně nejspíš vykáží, nebo riskovat ztrátu záruky poškozením přístroje…Takže spíš minus, než plus.