Aktivní zájezdy

Teplice a dalších 14 poboček

„Jak lezení samotné tak lidský přístup instruktora.“ — Irena, Před 4 měsíci

„Jak lezení samotné tak lidský přístup instruktora.“ — Irena, Před 4 měsíci

O nás

Cestovní a zážitková agentura. Adrenalin a zážitky. Pořádáme výpravy, jednodenní poznávací zájezdy, expedice, prodáváme poukazy.

Aktivní zájezdy
15 poboček (zobrazit na mapě)
TIP: Na jakých pobočkách jde koupený voucher uplatnit se dozvíte vždy na detailu dané nabídky.

Aktivní zájezdy

Táborská 1132/6, Teplice

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy

Aktivní zájezdy

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy

Aktivní zájezdy

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy

Aktivní zájezdy

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy

Aktivní zájezdy

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Zobrazit další (10)
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Jindřiška

Na počátku velké nadšení pro super dárek.

Na konci zklamání, že ke kurzu vůbec nedošlo. Neustále změny termínů a nabídky míst konání téměř na druhém konci republiky místo Prahy. Jedno velké zklamání 😕 Teď mi snad vrátí peníze.

anonym,

Voucher jsem nevyužila, propadl. V nabídce nikde nebylo psáno, že na raft musí být minimálně 5 lidí a ty si máme sami sehnat. Takže jsme měli dva vouchery pro dva lidi, ale neobsadili jsme celý raft, proto vouchery propadly nevyužité. Určitě by to to mělo být v nabídce uvedeno a nebo rovnou kupovat voucher za pětinásobek, pro všech pět lidí, aby bylo jasné. Takto jsem ani původně nepochopila, že voucher je jen pro jednu osobu, nikde to tam není zmíněno, vypadá to jak cena za celý raft. Takže za mě velká nespokojenost.

Marie

Hodnocení podniku Aktivní zájezdy

Hodnocení podniku Aktivní zájezdy

3,7/5 (6 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jindřiška

Na počátku velké nadšení pro super dárek.

Na konci zklamání, že ke kurzu vůbec nedošlo. Neustále změny termínů a nabídky míst konání téměř na druhém konci republiky místo Prahy. Jedno velké zklamání 😕 Teď mi snad vrátí peníze.

1. 8. 2018
anonym,

Voucher jsem nevyužila, propadl. V nabídce nikde nebylo psáno, že na raft musí být minimálně 5 lidí a ty si máme sami sehnat. Takže jsme měli dva vouchery pro dva lidi, ale neobsadili jsme celý raft, proto vouchery propadly nevyužité. Určitě by to to mělo být v nabídce uvedeno a nebo rovnou kupovat voucher za pětinásobek, pro všech pět lidí, aby bylo jasné. Takto jsem ani původně nepochopila, že voucher je jen pro jednu osobu, nikde to tam není zmíněno, vypadá to jak cena za celý raft. Takže za mě velká nespokojenost.

Vyjádření partnera
Aktivní zájezdy Před 3 měsíci

Krásný den, naše sportovní agentura má zájem dodat službu všem zákazníkům, musíme ale postupovat podle rezervačních podmínek.
Rafting je specifický zážitek, jelikož v raftu musí být 6 osob (zákazníků) a guide. Ve vámi stanoveném termínu neměl žádný jiný zákazník chuť zážitek absolvovat.
Rádi vám rafting dodáme, pokud nám Slevomat uhradí za vás zážitek, umíme vám službu dodat v budoucnu nebo vám umíme nabídnout náhradní zážitek a to Rafting na rozvodněné řece Jizera v Jablonci nad Jizerou, který každoročně pořádáme o víkendech v dubnu a květnu.
Vše lze domluvit. Kontaktujte nás na 777640202. Veselý

20. 6. 2018
Marie
27. 5. 2018
Irena

Jak lezení samotné tak lidský přístup instruktora.

Že člověk neměl dostatek energie lézt celý den :D

21. 5. 2018
Jozef
1. 8. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.