Hodnocení podniku  CK Jukej

4,4/5 (7 120 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Eliška

Výlet jako takový byl super, krásné místo, které mohu doporučit.

Nepohodlný autobus, to bylo nejhorší. Vynucené přestávky chápu, ale budit nás ve dvě nebo ve tři ráno, to se mi stalo poprvé, takže nechápu, proč jeli dva řidiči. Průvodkyně byla šikovná a věděla toho hodně zajímavého, ale hnala tak, že se nám ztratila asi po půl hodině.

10. 5. 2020
Bc. Simona

Špatná komunikace s průvodcem CK Jukej, neprofesionální chování, špatné informace o odjezdu. Nespolupráce se skupinou.

13. 1. 2020
Martin

Nebyl ohňostroj, kvůli tomu jsem tam jel.

5. 1. 2020
Markéta

Benátky i ostrov Burano jsou krásné. Je toho hodně co k vidění a člověk určitě má celý den co dělat 😊

Místo Amsterdamu jsme jeli do Benátek, jelikož byla malá obsazenost. To byl až takový problém.

Autobus byl fajn, ale 3 zastávky na WC mi nepřijdou dostatečné. Na zpáteční cestě bylo wc v buse rovnou zamčené, prý proto, že při cestě do Benátek nebyl využíván jen v neodkladných případech. Průvodkyně byla taky fajn řekla nám spoustu informací o Benátkách i o ostrově. Ale v Benátkách skoro utíkala, takže jsme to po 10 minutách vzdali. Přišlo mi, že se chce všech lidí co nejdřív zbavit.

4. 1. 2020

Skvělá průvodkyně ;)

Nebyl ohňostroj…

4. 1. 2020
Martin

1. Prohlídka města
2. S průvodkyní Markétou jsme byli spokojeni

1. Zdlouhavé kupování lístků na metro. Bylo by lepší, kdyby je už měla cestovka koupené předem a byly rovnou započítány v ceně zájezdu. Takto jsme ztratili 45 minut.
2. Nebyl ohňostroj.

3. 1. 2020

Památky

Průvodce nás nechal mrznout celé odpoledne a vše bylo velmi rychlé.

3. 1. 2020

na autobus zpet jsme cekali v mrazu cca 50 min, bez jakekoliv kompenzace

Silvie

Moc rychla pruvodkyne, nestihalo se ani fotit a nikde nenechavala cas na prohlidku nejake pamatky a hned se bezelo dal. Na trhy pak zbytecne 4h casu, kdy jsme v mrazu cekali na autobus 2h, protoze jsme za 2h meli trhy projite.

1. 1. 2020
Jakub

Paní průvodkyně Markéta chodila velice rychle, na což si stěžovala většina lidí a proto se postupně cestující odpojovali a chodili raději sami. Během výkladu kouřila, což je velice neprofesionální.

Václav

Těžko hodnotit. Na výlet jsme nakonec nejeli a vouchery propadly.

Na výlet jsme se s manželkou těšili. Bohužel několik dní před odjezdem onemocněla a tak jsme nemohli odjet. Několik dní trvalo, než jsem z ck vymámil potvrzení o tom, že jsme cestu stornovali bez náhrady, abych si mohl uplatnit storno u své pojišťovny.

28. 12. 2019
Jakub

Krásné malé městečka moc hezké 😉

Městečko Schwarzenbergu moc hezké ale bohužel žádné trhy tam nebyli zkončily už 15.12.

22. 12. 2019
Jakub

výlet na Neuschwanstein krásný, vydařené počasí, cesta v pořádku

málo času na Regensburg. Než jsme se zorientovali ve městě, už jsme museli sledovat čas návratu k autobusu. Čas sotva na jedno svařené víno a toalety, plánovaný odjezd z města před 17h (v Praze jsme byli po 20h) ačkoliv propozice k výletu slibovaly něco jiného (23h). Alespoň o 1h déle v Regensburgu by bylo vhodné a příjemné.

20. 12. 2019
Roman

Doprava dobrá, Organizace dobrá, města Bamberg super. Norimberg moc lidí.

Norimberg moc lidí.

17. 12. 2019
blanka

Vše bylo skvělé :-)
Pan průvodce a pan řidič vše v pohodě :-)

Počasí a silnice :-(
No přeci prosinec :-)

16. 12. 2019
Jana

jednání cestovky, voucher nebyl využít z vážných rodinných důvodů.

nemám co uvést

16. 12. 2019
K

Příjemný průvodce… a zahrada je opravdu hezká.

Ráno pozdní příjezd autobusu..

5. 12. 2019
Verpet11

Cesta, řidiči, průvodce.

Chování na zámku, mašinérie, neochota.

2. 12. 2019
Iveta

Průvodce jednal korektně, výklad byl zajímavý.

Začalo to pozdním příjezdem autobusu ráno (o půl hodiny) -ráno bylo chladno a posněhávalo. Skončilo to návštěvou Pilnitz, kde bylo předražené vstupné (místo 15 eur chtěli 17 a žádné slevy neposkytovali, ačkoliv vyvěšený ceník říkal něco jiného). Za to jsme viděli dětskou atrakci svítících zvířátek a figurek a mohli si dojít na špatně fungující toalety (při spláchnutí ve vedlejší kabině jsem měla z toalety bidet). K tomu ke koupi svařák za 4 Euro (to předčilo i ceny v Drážďanech!). Cestovní kancelář nás tam poslala jako pokusné králíky, namísto aby zjistila pravý stav věcí. Průvodce zde byl poprvé a musel se ptát, jak se z parkoviště dostane k zámku, CK ho nevybavila žádnými pokyny.

30. 11. 2019
Matouš

Krásné místo

Cestování nepohodlným autobusem s málem místa

23. 10. 2019
Jaroslava

přijemní řidiči, znalý průvodce, zajímavá místa

nepohodlí v autobuse, špatně rozvržené časy v jednotlivých místec

17. 9. 2019
Iuliia

Od 20 do 23 v Benátkách nevíte co dělat většina obchodu už zavřeny a tma.
Sedačky v autobuse vůbec nekomfortni.

12. 9. 2019
Kellka

čas na památky i pro vlastní procházky, nic nebylo uspěchané ani povinné, jeden den úplně stačil – stihli jsme vše :)

Vše OK

11. 9. 2019
Jiřina

Moc se mi nelíbilo že všechny prohlídky byli v pokusu spíš bych uvítala jako hlavní vstup orlí hnízdo a pokud je špatně počasí výlet po jezeře a solné doly bohužel i v dolech pruvodkyne selhala pak ještě řeči že chceme vše vidět no pokud to cestovka nabízí pak to zákazník chce videt

8. 9. 2019

Benátky

záchody, moře

4. 9. 2019
Andreaheinzova

Umění řidičů zvládnout i ty nejužší uličky, pohodlný autobus s klimatizací. Chamonix – kouzelný místo a výjezd na Mont Blanc – prostě paráda, určitě se ještě jednou vrátíme.

Dojem ze zájezdu zničila paní průvodkyně Marcela, která přijede o hodinu později a nechá na odjezdovém místě cca 10 lidí, pro které jsme se vraceli zpět. Neřekne možnosti výletu, které jsme si mohli doplatit. Např. lanovkou z Francie do Itálie a zpět nebo návštěvu Ledové jeskyně (tu tedy zmínila, ale bylo nám řečeno, že se návštěva musí objednat cca měsíc dopředu, což nebyla pravda, jak jsme později zjistili). Mrzí mě představa, co všechno jsme mohli vidět. Nebýt této paní, tak byl výlet úžasný.

30. 8. 2019
Jaroslav

Zájezd byl super

Skrytý poplatek 20€ na osobu za lodní dopravu o kterém jsme se dověděli až po uplatnění voucheru

Procházka Benátky byl spíše bech přes Benátky a průvodkyně nic o tom neřekla protože neměla licenci na komentování a provádění turistů
Na nikoho se nečekalo takže zmizela už po 300 m když jsme potřebovaly na WC které tam ovšem večer žádné není jen v restauraci a to pod podmínkou že si koupíte jídlo

Vyjádření partnera
CK Jukej Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za hodnocení, nejedná se o žádný skrytý příplatek, Slevomat ho má dost jasně a čitelně v záložce příplatky, na stránkách CK je pak uveden přímo v textu na hlavní straně. Jinak se lze jen těžko domnívat, že za 1349 Kč dojedete k italské pláži a poté lodí do jednoho z nejnavštěvovanějších a nejdražších měst Evropy. Průvodci mají za povinnost doprovodit zájemce z přístavu od mola k mostu Ponte de Rialto, což nemáme informace, že by některý z nich neučinil. Děkujeme!

28. 8. 2019
Kata

Výhledy z Aiguille du Midi je dechberoucí, měli jsme i štěstí na počasí. Uvítali jsme možnost sestupu dolů do Chamonix po svých, bylo dostatek času na individualní volno.
Město Annecy mě velmi mile překvapilo. Je vskutku nádherné, možná opravdu nejkrásnější v celé Francii.

Trochu mě zaskočilo vedro v autobuse, když přijel. Teplota byla srovnatelná s teplotou v sauně, nicméně během několika minut se rozjela klimatizace, pak už nebyl problém, naopak večer trochu zima :D Zklamalo nás, že páni řidiči nám nemohli udělat ranní kávu nebo čaj.

27. 8. 2019
Jitka

Zajímavé setkání s lidma, krajina.

Negativně naladěný průvodce, svou práci zvládal v pořádku, ale nenadchnul výkladem, nenavnadil na výlet.
Místo výletu do velmi vzdálené vesnice Šumice, kam dorazíte po několika hodinách v buse bych volila bližší cíl.

27. 8. 2019
Karolína

Místo

Průvodce!!!

20. 8. 2019
Anonym

Líbilo se mi koupání u more, plaz , Benatky a plavba lodí krásný i když malo času pořádně poznat takové krásné město.

Nelíbila se mi cesta autobusem, příliš dlouhé autobus na takové cesty nepříliš přizpůsobeny sedacky prilis tvrde chybi občerstvení(možnost kávy, čaje atd.), televize atd.

20. 8. 2019
David

Mraky lidí, ještě více komárů pro odjezdu autobusem

13. 8. 2019

Autobus, přestávky.

7. 8. 2019
L

Slečna zastupující CK příjemná, stejně jako oba páni řidiči. Autobus zastavuje přímo před ZOO, lístky kupuje zástupce CK. Ve městě dostatek času na odpočinek.

Bohužel nevyšlo počasí a proto jsme toho v ZOO moc neviděli (zvířata schovaná, jedno vystoupení delfínů zrušeno kvůli počasí úplně, z druhého viděna jen větší část – pro jistotu, abychom se stihli vrátit k autobusu včas). I tak mi přišel čas na ZOO docela krátký. Zastávka navíc na vystoupení při návratu nebyla hlášena úplně nejlepším způsobem (ten, kdo není z Prahy než zjistil, jestli by pro něj nebyla tato zastávka pro vystoupení výhodnější… už bylo pozdě).

5. 8. 2019
Zdenekchochola

Amsterdam

Málo místa v autobuse na nohy, zcela nevhodný autobus na tak dlouhou trasu. Průvodkyně letěla městem jako na závodech. I i přes upozornění. Nebyl čas na nic.

3. 8. 2019

Klimatizovaný autobus
Spousta času na koupání a prohlídku města

Použití wc v autobuse jen v krajních případech

1. 8. 2019
Luboš

Zájezd byl ze dvou částí:
1) ZOO 2) Město Norimberk
Vzhledem k tomu, že ZOO je malá a představení s delfíny a lachtany jsme měli možnost vidět i 2–3×, byla procházka městem s výkladem vhodná a pěkná.

Jednodenní nebo i třídenní zájezdy jsou vedeny přes Plzeň jen minimálně, přestože tento zájezd byl snad z 25 % obsazen až z Plzně. Odjezd od Plzně je z okraje města, kam v čas odjezdu jezdí MHD jen minimálně nebo vůbec. Doporučuji odjezdy z centra nebo alespoň z konečných tramvají.

29. 7. 2019
Lucka Svobodová

Chválím vhodny výběr míst a organizaci času. Lido di Jesolo ideální místo k slunění i nákupům a nádherné Benátky v podvečer. Na obou místech dostatečne zvolena doba.

Autobus: Naprosto nevhodne zvolený autobus na dálkovou cestu! Nahoře ztisneny prostor v uličce, na sedačce, nedostatečné úložné prostory, já se 175 cm jsem se musela hrbit, pokud jsem chtěla projít. Několikrát jsem se bouchla do hlavy o úložný prostor nad hlavami. 1 plný malý koš už po pár hodinách cesty, uzamčene toalety. Po zastávce na 1. Na benzince nás řidic nechal všechny nápoje v kelímku vyhodit (kafe, nápoje z mcdonaldu) bez předchozího upozornění je toto chování naprosto neprijatelne, abychom nechali ležet pití v hodnotě skoro 200Kc na benzince. V 1. Části cesty nebyla zapnuta klimatizace, naprosto nedychatelno a neuvěřitelne vedro. Az po upozornění řidiče, zapnul klimatizací.
Delegatka: Průměrné odvedena práce. O důležitých věcech, např. Kde platit lehátka jsme informováni nebyli. Nebyla schopna mluvit souvisle, text očividně pouze četla. Pusteny film v 11 v noci, kdy jsme všichni chtěli spát. A naprosto nevhodne zvolena hlasitost, i v případě hlášení do mikrofonu. Průvodkyně by se měla starat především o pohodlí klientů a působila spíše jako bachař při hlídání s čím, kdo jde do autobusu, zdali má zaplaceno 40 euro a v kolik má přijít.

1. 7. 2019
Vlad Uher

Líbila se mi Vídeň, její centrum, atmosfera koncertu, …pro kvalitnější poslech doporučuji přední část zahrady, příští rok pojedu určitě znovu, ale svým vozem.

stísněné podmínky v autobuse, absolutní neprofesionalita průvodce který by si měl rychle najít rozhodně jiné zaměstnání, takové, kde by uplatnil svoje přednosti …kdo tam byl, ví o čem je řeč…

22. 6. 2019
Milena

Atmosféra koncert byla úžasná.

Do Vídně jsme díky zacpam dorazili dost pozdě a nebylo tedy mnoho času na její prohlídku.
I průvodce už jsme zažili lepší.

22. 6. 2019
Tomáš

Hezké klidné a upravené místo, ideální na odpočinek.

Strašně dlouhá a nepohodlná cesta busem

17. 6. 2019
Jiřina

Bohuzel mi přehodili termín na září.

ZMĚNA TERMÍNU.

17. 6. 2019
Alena

Jednání s cestovkou hodně super

Výlet jsem bohužel ze zdravotních důvodů nedala.

14. 6. 2019
Jana

Navštívená lokalita byla naprosto úžasná a toto místo opravdu stojí zato navštívit.

Organizace zájezdu od této cestovní kanceláře byla vysloveně katastrofa… v autobuse nebylo vůbec místo, celá cesta byla velmi nepohodlná..a o tom, že by se dalo jen malinko položit sedadlo či natáhnout nohy se nám mohlo jen zdát.
Byly nám přiděleny dvě průvodkyně, jedna svým zjevem působila opravdu velmi prapodivně a druhá , sice velmi milá, ale nějakými znalostmi neoplývala a informací bylo od obou jako šafránu. První informace, které se nám dostalo byla, že nefunguje toaleta, další info bylo, že víc se dozvíme, až nastoupí zbytek cestujících v Plzni.
Což se také stalo, dozvěděli jsme se, že jedeme do Švýcarska, že tam budeme ráno a popřály nám dobrou noc.
Řidiči autobusu neměli ani žádné občerstvení a na naši žádost o pití a kávu koukali, jak když chceme nemožné.
Ráno jsme se od milých průvodkyň dozvěděli něco málo o Švýcarsku, ale pouze nějaké informace vyčtené z průvodce…
Po příjezdu do destinace nebylo ani kde se umýt, převléknout nebo dát kávu, vše zavřené…jediná otevřenou toaletu bránil vlastním tělem pracovník úklidu…
další program bylo v rámci , , dělejte si co chcete..
Přesun do Luzernu v pohodě, ale jakékoli informace o tomto městě byly asi v tom smyslu, , tady je krásný most, přejdeme ho a je tam další…pak už jsme ani jednu neviděly…
Další informace, která chyběla byla ta, že po šesté hodině večer si už nikde nic nekoupíte, krom restaurací…
Takže jsme neměly ani koupené pití ani jídlo..
Jediné, co průvodkyně zajistily, byla zastávka u pumpy, kde jsme si mohli něco nakoupit.
Odjezd z města byl velmi brzy, už v 19 hod…bylo krásně, určitě by stálo za to, si město prohlédnout víc.
A cesta domů další utrpení…opět nacpaní jak sardinky v nepohodlném autobuse.
A ještě maličkost…v informacích z Ck byl hodina návratu v dopoledních hodinách, slečna průvodkyně nám upřesnila dobu mezi 8–9hod…a návrat???
Byli jsme zpátky v Praze v půl páté ráno…
Takže si myslím, že pokud se někdo chce vypravit na tento zájezd, tak lokalitu můžu jen doporučit, ale zvolte jiného dopravce.
Zájezd není nijak levný a určitě za to každý očekává nějakou službu…já už určitě služby této CK nevyužiji.

10. 6. 2019
Martina

Cíl zájezdu
Rezervace bez problémů
Dostatečně vymezený čas k prohlídkám
Pohodlný autobus

Průvodkyně nebyla připravená (přijít včas, nedostatek drobných eur a map, aktualizace informací)
Ostudné mapy
Poplatek mimo voucher za prohlídku městem s průvodcem

5. 6. 2019
L

Památky v Paříži, kvůli kterým jsem cestu podnikla.

Málo prostoru v autobusu, nevhodný výklad průvodce.

4. 6. 2019
michaela

krásné muzeum swarowski, staré město Innsbruck, průvodce

málo času na prohlídku areálu swarowski, problém s dopravou při zpáteční cestě,

4. 6. 2019
Karolina

Stolová hora je opravdu jedinečné místo a vyšlo nám počasí:) Kudowa Zdroj je příjemné městečko. Pan průvodce byl milý a ochotný – v jednom případě až příliš – viz nevýhody.

Raději bychom strávili více času v přírodě – v městečku bylo zbytečně moc času. U nabídky byly zavádějící fotografie z míst, kam se ve skutečnosti nejelo – skanzen u Kudowy Zdroje a Bludné skály – těšila jsem se, že uvidím i toto a byla zklamaná. Při zpáteční cestě, jsme ze skal zbytečně spěchali a pak čekali skoro hodinu v autobuse – pan průvodce chtěl uspíšit odjezd (což bychom přivítali), ale nepodařilo se mu o tom informovat všechny účastníky. Jako alergikům nám též vadil pes v autobuse.

3. 6. 2019
Lucie

Na doporučení průvodkyně, j sme si šli prohlédnot nejdříve centrum a poté na hřbitov, který již byl v 17h bohužel zavřený. V Miláně zrovna probíhala nějaká protestace, tudíž jsme se nemohli podívat ani do Dómu. Na dotaz více lidí, zda je zde nějaká prodejna s potravinami, aby jsme si mohli koupit domů alespoň víno atd nám bylo odpovězeno, že tady žádné supermarkety atd nejsou. Samozřejmě to chce googlit a člověk najde vše a nemusí se informovat od průvodkyně, která moc informací nemá ani o otevíracích dobách. Celkový dojem z výletu byl velice špatný.

30. 5. 2019
Sedina

prostředí alp

nedostali jsme se na orlí hnízdo, malí prostor v autobuse