Hodnocení podniku CK Jukej

4,3/5 (4 381 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
David

Cena zájezdu byla bez povinných příplatků! Služby delegáta nedostačující. Omezené možnosti využití toalet! Dokonce ani v autobusu nefunkční Wc. Nedoporučuji návštěvu v tomto období.

3. 2. 2019
Anonym

Benátky

Průvodkyně stala úplně za ho**o! Nepohodlny autobus

1. 1. 2019
Kateřina

Duomomoc hezke

Nabídka exkurzi vubec neodpovídala.
Průvodkyně nic neřekla a vse jsme si museli zaridit sami

30. 9. 2018
Eva Machalová

Pohodlna jizda autobusem, hodně mista. Jinak by to byl celkove krásný výlet, ale rozhodně ne s CK JUKEJ!!!!! Zbytek si budu muset doprohlidnout soukromě, protože jsem se na Orli hnizdo opravdu těšila.

Arogantni a neprofesionalni chování pani přímo z ck, se kterou jsem mluvila po telefonu, zavrsila naprosto neprofesionalni a dezinformovana paní , , průvodkyně, , , která neovladala tak zásadní věc, kterou by měl umet snad každý pruvodce a delegát…mistni jazyk nebo alespoň angličtinu, se kterou se domluvite snad vsude na světě. Díky této barieře, jsme přišli o hlavní bod celého výletu, kvůli kterému tam všichni účastníci jeli. Orli hnízdo bylo bohužel to ráno z technickych důvodů uzavreno. Všechny ostatní zajezdy s jejich průvodci začali toto po zjištění okamžitě řešit. U našeho zájezdu se nedělo nic. Takže jsme 4 hodiny!!! stravili na parkovišti mezi autobusy. Měla jsem ten den shodou okolností na témže výletě, ale s jinou ck moji kolegyni z prace. Dokonce jsme se tam rannich hodinach setkali na temze parkovišti pod Orlim hnizdem. Jejich delegatka je po zjištění problemu zahnala zpět do autobusu a preorganizovala cely výlet. Vstupenky vystornovala a jeli nejprve do solnych dolů. Poté se vrátili, kdy uz Orli hnizdo fungovalo. Jak to zajistila netuším. Ale zřejmě tak, ze se dokazala domluvit na pokladně a začala celou situaci co nehrychleji řešit, aby cestujici o nic nepřišli, kdyz uz jsou tam. Přišlo nam všem, že naši pani pruvodkyni bylo všechno jedno. Misto, aby se danou situaci snažila nejak vyřešit, nechala nas 4 hodiny nečinně čekat na nic. Cestovní kancelář naprosto nedoporučuji. Je to ostuda a totalni trapas.

10. 9. 2018
Jakub

Pohodlný autobus, příjemní a zábavní řidiči a úžasná pláž v Jesolu…

Organizace, kterou měla na starost paní průvodkyně, která podle mého názoru v Benátkách v životě nebyla… Už tak bylo na prohlídku Benátek málo času a paní průvodkyně nás svou neznalostí i o tak málo času ‚okradla‘ se slovy, že se špatně orientuje ve tmě, což je podle mě naprosto nepřípustné, nehledě na to, že se celou dobu po Benátkách alespoň částečně orientovala pouze díky navigaci.

10. 9. 2018
Hana

Výlet byl celkově asi naplánován dobře. Hezké místa, hodně času na prohlídky všeho co mělo být.

Absolutně neschopná paní průvodkyně. Výtah na Orlí hnízdo nejel (za to samozřejmě nemůže), ale měl být místo toho navržen náhradní program. Doporučila ná místní bunkry, které byly dlouhodobě v rekonstrukci (to mohla mít zjištěné). Takže toho jsme 2 hodiny čekali na parkovišti, protože jsme se prý údajně rozprchli a paní průvodkyně nás přece nebude nahánět telefonem. Neměla přehled, nedoporučila nám zajímavá místa po cestě kam bychm mohli zajít.

9. 9. 2018
Pavel

To je moje soukromá věc ! Prosím se dále neptat. Děkuji za ochotu !!!

18. 8. 2018
Zdeňka

Za mě osobně mi vyhovovalo pouze místo, to bylo nádherné, ale za to bohužel nemohu vděčit právě cestovní agentuře.

Byli jsme velmi zmateni a rozhořčeni hlavně komunikací a vystupováním průvodce.

1. V první chvíli, kdy paní mohla, tak svedla její neschopnost na cestovní agenturu, se kterou jsme jeli. Toto se v průběhu dne ještě několikrát opakovalo – bylo pro mě opravdu důležité, že průvodkyně je zvyklá na něco jiného.
2. Průvodkyně neznala základní věci – hnala nás na špatné molo, neuměla nás ani spočítat. Jako třešinka byla, že si pletla časy.
3. Nevěděla, kde máme vystoupit a nevyznala se v Benátkách – prakticky přiznala, že to tam nezná – perfektní zjištění na průvodce. Místo jasné cesty, jsme tak bloudili po městě různými uličkami.
4. Srazy kvůli tomu, abychom si mohli upřesnit, kde bude další sraz mi přišel největší vrchol. Nemohli jsme pořádně na žádnou památku, projít se nikde dál, protože jsme nevěděli, kde se při odjezdu sejdeme – katastrofa! I po několika urgencích, kdy jsme se již chtěli odklonit nám průvodkyně nedokázala říct, kde se sejdeme a poslouchat informace o tom, jak je to tam drahé a jak budeme muset někde stát fronty a zvážit tak, kam jít (a to mohu rovnou říct, že prakticky nikam, protože s těmito „srazy“ jsme nestíhali prakticky nic).

Takže za mě, ano, Benátky jsou moc krásné, ale budu muset jet znovu abych viděla to, co jsem nemohla běhm neustálého hledání…

Bohužel mě mrzí vynaložená částka, jelo nás hodně, takže nebyla zrovna malá.

7. 8. 2018
Lukáš

Zájezd byl uskutečněn, i když se vědělo, že plavba lodí nebude.

22. 7. 2018
Jiří

Koupani v Jesolu

Vylet do Benatek byla katastrofa. Jednani a pristup delegatky Evy.

21. 7. 2018
Romana

-sluzby delagata a CK
Puvodni odjezd 20:30 byl predusnut na 18:30, coz nam zkomplikovalo vylet jeste pred odjezdem
– plaz v jesolu byla siroka piacita, ale co 100m molo, coz kazilo vzhled. Celkove jsme se shodli, ze to byla asi nejslabsi plaz, jakou jsme navstivili. Ale na jednodenni valeni u more asi oknavic kazdy ma jiny vkus
– dobrovolny vylet do benatek, jak v informacich stoji, byl nakonec povinny, protoze jina moznost vyzvednuti nebyla.
-provadeni delegatkou benatkami bylo zmatene, nekolikrat jsme se ztratili, ani jeji navigace k miatu setkani nebyla stastna, protoze nekolik lidi miato vubec nenaslo, takze jsme na ne 90 minut cekali na lodi
-puvodni navrat v dopolednich hodinach se protahl az na 16.00, s tim, ze jsme zastavovali jeste na dalsich mistech v praze, kde jsme vysazovali ostatni pasazery vcetne delegatky
-v hustem prazskem provozu se nas ridicka zeptala, zda by nam nemohla zastavit nekde jinde, aby nemusela zajizdet az na ulici na florenci
-CK bych rozhodně nedoporucila

20. 7. 2018
Nicola

+Komunikace se zákaznickým centrem
+Čisté, teplé moře
+Benátky jako vzdy úchvatné

-neschopný průvodce, velmi amatérský výklad cestou, kdo byl v Benátkách poprvé, tak byl ztracen, naštěstí to nebyl náš případ
-tragický autobus, nahoře téměř nefungovala klimatizace, takže když jsme přišli z pláže do neskutečně přehřátého autobusu nikoho to nezajímalo a jelo se v tom vedru, kde bylo přes 40 stupňů
-nedodržování pauz během zpáteční cesty a omlouvání tohoto diskomfortu tím, že se chvátá, protože máme zpoždění, měli by dodržovat dohodu AETR, kde jsou jasně stanovené přestávky,
-doporučení řidičů místo pauzy na wc, používat wc v buse s 80 lidmi je víc než nechutné
-ztratil se jeden cestující v Benátkách a odjezd do ČR se konal bez něho
-kamarádka měla výstupní místo Tábor a průvodce po ní chtěl, aby vystoupila už v ČB a do Tábora jela vlakem/busem, že ji CK proplatí lístek a oni si zkrátí cestu, protože jsme měli velké zpoždění, to mi přijde neskutečně drzé.
-organizace, personální a vozové zajištění tragické

15. 7. 2018
Pavla

Komunikace se zakaznickym servicem CK byla bez problemu.

Pruvodkyne a ridici neprofesionalni. Ridici nedodrzuji pravidla silnicniho provozu: jizda na cervenou, prekracovani rychlostnich limitu a pouzivani mobilu ke psani SMS behem jizdy, kdyz vezou 80 lidi. Ridici velice arogantni a neprofesionalni.

9. 7. 2018
Anonym

Nejhorsi pruvodkyne na svete. Zaprve ani jednou nepocitala lidi v autobuse a kvuli tomu jsme skoro zapomneli na pana kdyz jsme odjizdeli z benzinky. Za druhe – kdyz jsme prijeli do Bad Aussee na festival narcisu kolem 11 hodiny rano rikala nam ze mame volny cas do 19:00!!! A byla si jista ze tam jezdi shuttlebus do 19:00 coz bylo spatne a posledni bus jel kolem 15:00 zpatky z mesta do mista naseho setkani s pani pruvodkyni. Kvuli tomu jsme museli jit hledat autobus skupinou 12 lidi pesky 1,5 km a volat p.pruvodkyni aby pro nas konecne prijeli. To byl priserny zajezd a nikomu nedoporucuji jet touhle cestovkou.

Vyjádření partnera
CK Jukej Před 8 měsíci

Dobrý den, organizátoři festivalu bohužel nedodrželi svůj slib, že shuttlebus bude jezdit, dokud v městečku budou návštěvníci. S tím naše CK ani průvodkyně nemohla bohužel nic dělat, vzdálenost 1,5 km snad ale není nesnesitelná. Naopak jsme vyšli vstříc klientům, kteří omylem čekali na špatném parkovišti, a tyto klienty jsme naším autobusem vyzvedli.
Kromě dvou průvodců měla CK na místě navíc i dva zástupce CK, kteří se snažili dohlížet na hladký průběh celého programu.

6. 6. 2018
Adéla

Amsterodam je krásné město, plné života.
Holandsko mě nadchlo a jistě se tam vrátím. Ale rozhodne s jinou společnosti

Po celou cestu nám v autobuse bylo zakázáno používat toaletu!!!jen kvůli tomu že se řidičům nechtělo vynášet a čistit WC. (Někteří na benzinovou pumpu nevydrželi!!!) lži a výmluvy co nám zkoušeli vyprávět, to bylo opravdu hodně pod úroveň!! Stejně jako naše propocená pruvodkyne🤢Řidiči nebyli schopni ani vyhodit koše. 12hodin cestovat s plnými čpícími koši je vázne super!!! Naše průvodkyně nemela ani licenci, mezi lidmi v centru se nám ztrácela, protoze nemela žádné označení ani vlaječku. Nelíbilo se to ani holandské policii a byla na to razantně upozorněna. Ze bez označení tam nemá co dělat. Od te doby nám bylo řečeno ze máme za ni chodit nenápadně 😂 To uz mi přišlo jako výsměch. Poslední kapkou bylo čekání na autobus, který se měl dostavit ve 23:30 a dorazili v 00:30!!! S plnými koši, bez omluvy a jeste se zbytečnými prupovidkami. Něco tak neprofesionální ho jsem snad nikdy pri cestování nezažila… tuto agenturu rozhodne nedoporučuji

8. 5. 2018
Lucie

Znalosti průvodkyně

Už v Praze jsme nabrali zpoždění, jelikož autobus přijel na poslední chvíli. Během cesty jsme dělali až příliš časté a dlouhé pauzy, takže jsme jeli skoro 14 hodin a cesta byla zbytečně vyčerpávající.
Dále se mi nelíbil přístup a komunikace průvodkyně Evy, která byla velice nepříjemná – když mi v autobuse prodávala lístky na plavbu po Seině a vstupenku na vyhlídkovou věž Montparnasse, nebyla mi schopná vrátit správně peníze, s tím, že prý nemá drobné (přitom měla peníze od celého autobusu plného lidí) a mě obvinila z toho, že (cituji): ´´ v tom děláte zmatky´´, takže ještě obvinila mě, že za to můžu já (já snad můžu za to, že někdo neumí počítat?). Přitom šlo o velice jednoduché počty. Když jsem jí slušně řekla, že mi nevrátila správně, tak vyndala ještě jedno euro a beze slova mi ho dala.

Průvodkyně nám v autobuse dala pokyny k cestě, které opět nekorespondovaly ani s voucherem, ani s pokyny, které mi byly od CK zaslány 4 dny před zájezdem. Neodpovídali jak časově, tak tam byly úplně nesmyslné částky vstupného (9 euro za vstup na věž v pokynech, přitom to stojí 16 euro a další informace, které nebyly pravda), takže jsme vůbec nevěděli, kolik nás veškeré vstupné bude stát.

Během prohlídek města průvodkyně nečekala na všechny lidi ze skupiny a šla si svým tempem, přestože by informace o památkách měli slyšet všichni. Dokonce u Notre – Damu udělala to, že nečekala na smluveném místě u šedivé budky. Místo toho opět se svou skupinkou byla úplně někde jinde. Když jsme byli naštvaní, kde je, tak jí jedna slečna zavolala a ona jí řekla, že máme čekat u křižovatky u semaforů. Prostě to co řekla, neplatilo. Během zájezdu jsme se o tom přesvědčili několikrát, čas ani místo v mnoha případech nedodržovala, což mi přišlo silně neprofesionální.

Nejhorší zážitek byl asi v hotelu, v kterém jsme byli ubytováni. Ano, byl to hotel, který měl 2 hvězdičky, takže jsem nečekala nic super úžasného, ale přesto si myslím, že určité standarty by měly být dodrženy. Pokoj by studený, nevytopený, všude prach, místnost o velikosti 2,5×1,5 m, takže hrůza. Koupelna byla jako v karavanu, navíc ve sprše byla plíseň (viz foto) a umyvadlo bez mýdla. V postelích bylo roztržené povlečení z obou stran, dále nebylo možné se v pokoji zamknout, protože byl rozbitý řetízek a i zámek, který se zasekával, takže jsme se bály, jestli se ráno vůbec dostaneme ven. Všechny tyhle problémy nebylo možné ani s nikým řešit, protože jsme dostali karty od pokojů po 22. hodině ani ráno, když jsme vracely karty, tak na recepci nikdo nebyl. Ani pokojskou jsme nezahlédly. Od okna tak táhlo, že nám byla zima i v noci. Vůbec nejhorší byla snídaně, kde jsme si vzaly tác a nikde nebyl ani jeden talíř, takže jsme všechno dávaly velice nehygienicky na tác (Umíte si představit, že byste snídali bez talíře? :( )
Jedním slovem tragédie. Reklamaci ani CK Jukej ani Slevomat nechtějí uznat, přestože jsem všechny podmínky spokojenosti splnila a poslala jim i fotky.
Nejspíše ani jeden z nich neví, že spokojený člověk to řekne 2 lidem a nespokojený 8 lidem.

Vyjádření partnera
CK Jukej Před 10 měsíci

Dobrý den, to že Vám ani CK ani jinak velmi vstřícný Slevomat reklamaci neuznaly, má své opodstatnění. Obsah Vaší stížnosti totiž obě firmy nezávisle na sobě vyhodnotily jako naprosto scestný a nepravdivý. Děkujeme za pochopení. CK Jukej

25. 4. 2018
Jana

Nastínění krásy Nizozemska, Zahrada nádhera a vlastně vše co se nespojovalo s cestovkou a její trapnou organizací a hektickému spěchání a naprostou neprofesionalitou vše krásné.
Rozhodně se do Holandska vrátím, ale už určitě né s CK jukej. Poprvé a naposled :-)…

-Tak tahle cestovka už nikdy.
-Oraganizace od první chvíle děs.
-Řidič pochybný těžký kuřák který měl tzv všechno na
salámu…
-Naopak paní/slečna řidička sympaticka pohodová ženská :)
-Průvodce Michal bohužel vystresovaný od první chvíle (jakoby už
věděl jak je takhle cestovka funguje), ale celkově se snažil
vždy udělat pro všechny to nejlepší a s úsměvem vše
zachraňoval.

22. 4. 2018
Dagmar

Holandsko jsem navštívila již podruhé. Návštěva farmy zabývající se výrobou dřeváků a sýrů byla velmi zajímavá. Keukenhof včetně květinového korza je neuvěřitelný zážitek pro všechny milovníky květin.

Již nikdy nevyužiji nabídky CK Jukej. Naprosto nedoporučuji ani ostatním! Jeli jsme bohužel autobusem č 1, Katastrofa! Naprosto neprofesionální a arogantní přístup delegátky Ivany. Čekání na příjezd náhradního autobusu č. 3 trval až do 23,15 hod.! Takže jsme zůstali 4 hodiny před branami uzavřené zahrady. Do Amsterodamu jsme přijeli v cca 24,30 hod. Prohlídka města se scvrkla na 30 minut… Naprosto pokažený celkový dojem, promrzlí a nespokojení klienti, kteří svými dotazy byly arogantně odbýváni zcela lichými odpověďmi „průvodkyně“. Ačkoliv byly vypraveny 3 autobusy, pouze nám nebylo splněno to, co CK nabízela a co jsme uhradili. Viděla a zažila jsem již hodně poznávacích a pobytových destinací, ale toto mě naprosto šokovalo a urazilo.
Co dodat…

22. 4. 2018
Iwanka

Holandsko je krásné

Určitě nedoporučuji jet s touto cestovní kanceláří! Katastrofa

22. 4. 2018
Bohuslava Lišková

Nepršelo a dojeli jsme domů.

Vůbec jsme nedostali pokyny k cestě. Až v autobuse jsme se dozvěděli, že řidiči budou mít v Keukenhofu 9 hod. přestávku. Ta se protáhla až do noci, zůstali jsme jediní v noci na parkovišti v Keukenhofu, velká zima, vše zavřeno, i WC. Na Amsterodam jsme měli cca 20 minut kolem půlnoci, plavba lodí zrušena. Nevím, proč CK nabízela muzeum Anny Frankové, když předem věděla, že v Amsterodamu nebude čas. Totální selhání organizátora, fatálně neprofesionální přístup přítomného personálu, velké zklamání, promarněný víkend. S CKJukej už nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22. 4. 2018
Jakub

Naprosto neprofesionální přístup průvodkyně, naprostý nezájem paní průvodkyně, když jsme dvě hodiny čekali na odjezd z Paříže a paní průvodkyně pokládala a následně už ani nebrala telefony, když jsme se všichni z obou autobusů chtěli dozvědět, kdy už teda pojedeme domů. Po dvou hodinách čekání přijeli autobusy, a na moji větu „že už chceme rychle do tepla do autobusu“ nám bylo naprosto arogantně řečeno, že mužem být rádi, že to trvalo jen dvě hodiny. Dále neinformovanost a průběhu prohlídky (99% návštěvníků při návštěvě Paříže chce navštívit Eiffelovu věž, a nám bylo sděleno hodinu před jejim zavřením, že jsme si tam měli dojít ve volnu)… celkový dojem ze zájezdu kazí opravdu spíše přístup průvodkyně, a neinformovansot…

15. 1. 2018
Jitka

V podmínkách bylo napsáno, že se voucher má uplatnit do 24 hod od zakoupení , nejpozději do 8.12.2017. Když jsem volala na cestovku asi někdy 4.12.2017, Tak mi bylo sděleno, že termín je už plný. že mohu jet někdy v pozdějším termínu nebo si mohu zažádat o vrácení peněz. Když jsem později volala jestli ty pozdější temíny jsou volné. tak mi bylo sděleno , že už jsou také obsazené, ale že jsem poukazy neuplatnila a na vrácení peněz také nemám nárok. Tak mi to přijde nesolidní. Nevím, kdo za mě ty poukazy uplatnil a za mé peníze byl na výletě.

5. 1. 2018
Lenka

Napíšu to pouze ve zkratce a troufám si tvrdit, že mluvím za většinu spolucestujících na poznávací zájezd do Paříže.
Delegátka, která nám byla zprostředkovana, absolutně nevyhovovala ani těm nejnižším kritériím cestovních kanceláří, které Jsem doposud poznal.
Nebýt naší vlastní iniciativy a pohotovosti, myslím si že bychom z Paříže museli odjet na vlastní pěst a náklady. Navíc se nebyla ani schopna představit, takže pouze vím, že křestní jméno je Jana.
Takže jak já, má přítelkyně a drtivá většina spolucestujících, Jsem upřímně zklamáni.
Bohužel

1. 1. 2018
Anna

Špatně zorganizovaný zájezd. Voucher sliboval prohlídku zámku a poté adventní trhy. Proběhlo to přesně naopak s tím, že ráno byly trhy zavřené městečko téměř prázdné, tudíž z adventních trhů nebylo nic. Člověk ani neměl šanci si někde dát oběd, protože v momentě, kdy začínaly trhy a měly se otevírat restaurace, byl už naplánovaný odjezd k zámku. Navíc paní, která zájezd odjela i týden předem, neměla vůbec přehled o ceně lístku na zámek.

18. 12. 2017
Robert

špatná organizace zájezdu, návštěva adventních trhů se uskutečnila v době, kdy bylo zavřeno… příšerný výklad průvodkyně.

17. 12. 2017
Šárka

Zájezd mě opravdu zklamal. Špatná organizace nám zajistila 3 hodiny ve městě, kde kromě několika běžných obchodů nebylo otevřené zhola nic a adventní trhy začínaly ve chvíli, kdy jsme se přesunovali na zámek, tudíž o nějakém vánočním zážitku nemohla být ani řeč. Mohli jsme si prohlédnout leda zavřené domky adventních trhů. Paní průvodkyně nám sice v autobuse řekla pár informací, ale jinak se o nás absolutně nezajímala.
Další věc, která mi přišla přinejmenším podivná, byla situace při vybírání peněz za vstupné na zámek. Ve voucheru bylo uvedeno 13 euro, paní průvodkyně po nás chtěla 15, potom se omlouvala, ze došlo k omylu (budiž, to se může stát, peníze se vybíraly vprostřed noci, mohla být unavená), ale na vstupence bylo psáno 12 euro a jediným vysvětlením pro tuto situaci bylo – , , Ale já jsem prostě platila 13 euro", Asi za 20 minut mezi nás přiběhla s papírem, kde mělo být údajně napsáno, že se platilo 1 euro poplatek na osobu za rezervaci lístků.
Třetí věc, která mě zklamala, byl celkový přístup paní průvodkyně. Měla jsem za to, že se nějak rozumně domluvíme na tom, kdo bude chtít po městě doprovod například s nějakým vyprávěním a ukazováním zajímavých míst. Místo toho nám paní průvodkyně v autobuse řekla – , , Ani na mě nečekejte, můžete jít na adventní trhy podle šipek" a pak se sama odebrala kdo ví kam,
Takže za mě velké zklamání. Časová organizace nepromyšlená, omluva za zpackaný časový harmonogram taky žádná spíš naopak. S touhle cestovkou už opravdu nikam!

17. 12. 2017
Veronika

Nejhorší organizace a laxni přístup, který jsem kdy zažila! Všechno začalo už tím, že se nám nikdo neobtěžoval zaslat info o odjezdu. To se stává, říkáte si… Když průvodkyně v noci začala vybírat 15€ za vstupné, které mělo stát 13 a vymluvila se na únavu, ještě stále jsem zůstávala v klidu. Ráno jsme v autobuse dostali základní info o oblasti a k mému naprostému úžasu jsem zjistila, že tímto práce průvodkyně skončila. Bez předchozí domluvy nám byl změněn program, kdy se prohlídka zámku přesunula az na odpoledne. Tím pádem jsme ale byli ráno v 8, vysazeni ve vylidněnem městě, kde byla otevřena jediná preplnena kavárna. Odjezd v 11:15, začátek trhu v 11!!! Či-li jsme o celé trhy přišli! Komedie pokračovala na zámku, který byl obestavěn lešením a na vstupence se skvěl nápis „price 12€“! Jako bonus byla slíbena vyhlídka na zámek uzavřena po celé zimní období a byl na ni možný vstup pouze po překonání několika plotu a zátaras s nápisy na vlastní nebezpečí. Sami Němci se divili, že ji někdo v tomto období, zvlášte agentura, která je poměrů znala, nabízí! Čili abych to shrnula… Zničený den, vyhozené peníze, kterých budu minimálně část žádat zpět, včetně účtenky za zámek.

17. 12. 2017
Michaela

Dobry dojem na me udelala pruvodkyne. Snazila se zachranit situaci.

Cas na prohlidku sklepeni v Retzu byl objednan na 9.45. Coz se nedalo stihnout. Dalsi termin byl nahradni na 12.15 a 13.15. Nastalo rozdeleni autobusu na dve skupiny. Museli jsme cekat od 11 do 13.45 na 1. skupinu. coz je 2.45 v miste kde nic nebylo otevrene. Trh zacinal az od 13 hodin. Skladal se z 12 stanku s jidlem. Vse bylo zavrene. I mlyn a podzemi zdarma. Takze jsme s dcerou 4 hodiny mrzli a cekali na zpozdene vypravy. Meli navic pul hodiny zpozdeni. Takze jsme odjizdeli z Retzu v 15.30. Nebylo zde nic k videni. Jeli jsme na zahrady a misto toho jsme chodily 4 hod. po malem namesti s 12 stanky s puncem. K zahradam jsme prijeli v 16.30. Odjezd byl v 18.00. Coz mit 1.5 na tak velke a krasne misto s moznosti zde stravit cas je malo. Kvuli 1,5 jsem bych opravdu nejela.

10. 12. 2017
Iveta

Pravdu povědíc, tak hrozný zájezd jsem již dlouho nezažila. Začalo to hned ráno, kdy bylo velmi těžko v té tmě najít pravý autobus, neboť cestovní kancelář tam měla několik busů a stály za sebou a některé nebyly správně značené. Při příchodu do busu jsme sice dostali číslo místa, ale bohužel v busu žádná čísla nikde nebyla, takže pokud jste nedrželi plánek busu před sebou, tak jste byli totálně zmateni. Průvodce svůj výklad prokládal odkazy na události před rokem 1989, nevím, zda si myslel, že je to vtipné, mně to rozhodně tak nepřišlo. Také neustále kritizoval všechno, co ti „ostatní průvodci“ – ve stylu – jedině já to vím nejlépe, což bylo rovněž otřesné. Vrcholem byla první zastávka před hranicemi na cestě tam. Dostali jsme velmi krátký čas na záchod, kde se opět tvořila fronta, jak najížděly další busy. Jedna paní si tedy v rychlosti koupila kávu v kelímku, upozorňuji, že byl zavřený. Když přišla do busu, aby stihla odjezd, řidič ji odmítal vpustit a nastala slovní rozepře. Paní ukazovala zavřený kelímek, řidič odmítal odjet a zdržoval. Nakonec se do ní urážlivě navážel za přispění zmíneného pana průvodce. Věřte nebo ne, několik z nás se do toho už zapojilo, protože tohle se nedalo vydržet, neboť řidič se nevybíravě zmiňoval i o tom, že paní je jiné národnosti a že tam u nich to možná tak chodí – ale tady ...... Řidič zbytečně odjel o čtvrt hodiny později. Toto hulvátské chování nemělo obdoby! Odpoledne došlo k dalším zajímavostem: pan průvodce nás poučoval, jak nemůže vybrat peníze na exkurzi do pivovaru za jízdy a tak při příjezdu na místo začal vybírat stylem – dejte mi drobné – ne, nedávejte mi drobné. Neměl seznam, peníze se házely do krabice, musela mu pomáhat jedna cestující – pan průvodce byl totálně neschopen vybrat pár peněz (minulý týden to paní průvodkyně na zájezdu zvládla sama, s odškrtaným seznamem a při přejezdu mezi dvěma místy!). Na vstupence bylo, že máme anglickou verzi slovního komentáře, průvodce nám neustále vnucoval, že to bude v němčině. Když se nás velké množství ohradilo a téměř došlo „na nože“, nakonec se podvolil, jenže se ukázalo, že pan průvodce anglicky neumí (namísto toho, aby to přiznal, že není tak zběhlý, aby tlumočil), překládal bláboly, nesmysly a když jsme ho „chytili“, tak vykládal, že neumí termíny z pivovarnictví – jenže, těch nebylo mnoho a ty přeložil správně, zato mu nešly číslovky a jiné věci. – Opět to bylo celé neprofesionální a on ani na minutu nepřestával tvrdit, že je to tím, že nezná pivovarnické termíny. Vrcholem „povedeného“ zájezdu bylo to, že když jsme vyjeli (mnozí z nás samozřejmě posilněni pivem, které bylo ceně prohlídky s ochutnávkou), tak po nějaké době se chtělo lidem na toaletu. Řidič odmítl toaletu otevřít a průvodce cosi vykládal o „psychosomatických“ problémech. Takže ostentativně oba dva odmítali možnost, že potřeba lidí je opravdu akutní. Nejprve nás odkazovali, že za půl hodiny dojedeme do Čech, a tam … To ovšem nebylo řešení situace, takže na neustálý nátlak těch, co si opravdu potřebovali ulevit, tedy zastavili, vyhrožujíce, že se tam musí platit, aby si to lidé rozmysleli. Nakonec se samozřejmě ukázalo, že toalety byly zdarma – to však v případě, že váš močový měchýř je v kritické situaci určitě pro nikoho nehraje roli, že????
Nakonec naopak tam, kde poté stavěli v Čechách, se vyžadovalo placení – to jen tak na okraj, že?! Na závěr zájezdu si pan průvodce ještě notoval, jak jsmě měli hezký zájezd ..... Nemám k tomu dále co dodat. Doufám, že i ostatní napíší něco podobného jako já – ale pro mne tento zájezd byl i zadarmo drahý!

Vyjádření partnera
CK Jukej Před rokem

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení zájezdu do Regensburgu. Na tento zájezd jel průvodce, kterého si velmi vážíme - v první řadě pro jeho maximální kvalifikaci uměleckého historika. Jeho kvality oceňují naši klienti v poměrně dostatečném množství. Jsme tedy nepříjemně překvapeni Vaší stížností a body v ní jsme s průvodcem i dopravcem probrali. Děkujeme.

24. 9. 2017
Milan

Naprosto amatérský pan řidič, kdy jsme asi hodinu bloudili Norimberkem sem a tam, načež paní průvodkyně nám sdělila, že řidič to jede poprvé a místo někoho. . .
Ale když dělal hodinovou pauzu a vykuřoval, tak se na „to“ mohl podívat a trochu dopředu připravit. . .
Další věc, chápu a znám AETR , ale dělat hodinovou pauzu po 2 hodinách jízdy mi příjde trochu luxus.
Takže jsme ztratili celkem zbytečně 2 hodiny času, už tak nervózního zájezdu. . .
A korunou všeho návrat do Plzně, kdy nikdo ani pořádně nevěděl kde zastavit .
Naprostý „amatérismus“ a radši s těmito lidmi NIKDY více !

Vyjádření partnera
CK Jukej Před rokem

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho zájezdu do Norimberka. Na zájezdu nastaly komplikace, za které se Vám omlouváme a které jsme probrali s dopravcem a věříme, že se již nebudou opakovat.

26. 8. 2017
Markéta

Destinace

Absolutně špatná organizace, v samotném San Marinu jsme strávili jen něco přes hodinu. Za to v autobuse celé dny neustálým čekáním na nekoho, dokonce i na p. pruvodkyni. A po mnohdy i pulhodinovem čekání jsme se nikdy ani nedovedeli, proc jsme vlastne čekali. V autobuse jsme se celou cestu třepali zimou i přesto, že venku byly tropy. V podstatě můžu říct že průvodce byl v tomto případě uplne zbytečný, protože pokud Jsme se nezeptali, nedozvedeli by jsme se za celou dobu z organizacnich informaci nic. A když uz, tak je nikdo nedodrzoval. Nemluvě o tom ze obě cesty měly zpozdeni jen kvuli spatne organizaci, což je při výletu na jeden den dost nepříjemné.

Vyjádření partnera
CK Jukej Před rokem

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení zájezdu do San Marina. S průvodkyní jsme vše důkladně probrali, Vaše poznámky jsou pro nás důležité. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s navštívenou destinací!

12. 8. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.