Dobrá káva, zajímavé galerijní prostředí.
Komunikace s podnikem – telefon tři dny nikdo nezvedal, na mail jsem dosud nedostala odpověď. Po příchodu, kdy byl obsazen jen jeden stůl ruskými turisty, jsme byli stroze odbyti servírkou, že není místo, že nepřišla pomocná síla na snídani a že má moc práce. Načež zmizela na pět minut. Počkali jsme, ať se alespoň objednáme na nějaký volný termín. To už jsme si mohli sednout, ale museli jsme čekat až kuchař bude mít hotové objednávky před námi. Pak nám bylo oznámeno, že limonáda z voucheru nebude, protože mají nová omezení. Po 45 minutovém čekání, kdy se nám číšnice omluvila, že se čeká na pečivo, jsme obdrželi snídani. Ve zdravé snídani Lučina nahrazena máslem, omeleta bez hrášku. Francouzská snídaně bez oné slibované bagety i croissantu, takže veškeré pečivo byl košík chleba, dva rohlíky a tvrdší celozrnná kaiserka. Ovoce bylo maličké jablko na kostky a měsíček pomeranče. Mladý pár který přišel v průběhu naší návštěvy, také zápasil s rezervací, kterou měli potvrzenou. Dostali snídani dříve než my, ale oba shodně u své anglické vytýkali nahrazení bílé klobásy obyčejným párkem.
Nevadilo by nám, kdyby nabídka byla užší, máme pochopení i pro unavený personál, ale prezentace na Slevomatu je oproti realitě KLAMAVÁ REKLAMA.