PODVOD. Jako u ostatních – nejspíše vymyšlený důvod zrušení masáže, voucher na Slevomatu se statusem „uplatněn“, neochota cokoliv řešit. Peníze na účet samozřejmě nedorazily…
V den masáže mi SMS zprávou masérka zrušila masáž a nabídla vrácení peněz. Nedočkala jsem se jich ani po měsíci. Telefon mi nebere, na SMS zprávy a e‑mail nereaguje!
Voucher jsem vůbec nevyužila. Měla jsem zermíny od 6. 11. , asi 10× zrušeno a posunuto (ne z mé strany), důvody – nemoc dítěte, nemoc… to bych pochopila. Na mou lednovou žádost o nový termín nebo navrácení peněz mi nepřišla žádná odezva!!
Den před termínem mi paní masáž zrušila s tím, že se ozve – neozvala se, nekomunikuje. Kupon si uplatnila hned ten den, kdy jsem se objednala. Vzhledem k tomu, že podobné zkušenosti mají i ostatní, trošku mi to zavání podvodem.
Jsou to již skoro 3 týdny, co mi paní masérka zrušila termín masáže pro nemoc. Chápu, to se může stát. Nicméně slib, že mi druhý den nabídne volné termíny nesplnila, a od té doby mi nebere telefon a neodpovídá na zprávy, přičemž voucher na slevomatu je již dávno uplatněný. Vážně nevím, co si o tom myslet. Chápu, že před Vánoci a po nemoci jeden neví, kde mu hlava stojí, ale toto mi už přijde jako sprostý podvod. Ráda bych dostala své peníze zpět. Monika