Green Inn Hotel****

4,5 / 5 (11 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Byli jsme v resortu už podruhé a moc se nám líbilo, čisté příjemné ubytování, krásné okolí a prvotřídní jídlo. Velmi milý personál a pánové ocení dobré pivo a bohaté snídaně. Doporučuji i rodinám s dětmi.“

Dnešní nabídky Green Inn Hotel****

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Green Inn Hotel****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
4,5/5 (11 hodnocení)
Ivana

Byli jsme v resortu už podruhé a moc se nám líbilo, čisté příjemné ubytování, krásné okolí a prvotřídní jídlo. Velmi milý personál a pánové ocení dobré pivo a bohaté snídaně. Doporučuji i rodinám s dětmi.

Vyjádření partnera
Green Inn Hotel**** Před 6 měsíci

Dobrý den,

děkujeme Vám za hodnocení Jsme rádi, že se Vám u nás i podruhé líbilo a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Petra Huďová (vedoucí rezervací)

13. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Gabrielavinzenzova

Naprostá spokojenost se vším, milý a úžasný personál, skvělé služby, výborná restaurace. A jako bonus krásné prostředí

Vyjádření partnera
Green Inn Hotel**** Před 7 měsíci

Dobrý den,

děkujeme za Vaše milé hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Petra Huďová (vedoucí rezervací)

27. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Markéta

Ubytování se nám moc líbilo, domečky jsou moc hezké a pokoje prostorné a čisté. Na výbornou hodnotíme restauraci, kde jsme si skvěle pochutnali! :-) Celkový dojem byl příjemný a byli jsme spokojeni. :-)

Nevýhodou je, že je ve wellness je málo lehátek a prostoru k odpočinku a jeden den měla vířivka i poměrně studenou vodu.
A v koupelně byl bohužel dost cítit odpad.

Vyjádření partnera
Green Inn Hotel**** Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byli spokojeni. Do budoucna plánujeme rekonstrukci wellness a s tím spojené jeho zvětšení. Odpad v koupelně nás mrzí, v těchto případech doporučujeme kontaktovat okamžitě recepci, která zařídí nápravu, popřípadě stěhování na jiný pokoj. I přesto všechno doufáme, že nás opět poctíte svou návštěvou. S pozdravem a přáním pěkného dne, Ivana Najdková ( hotel manager )

10. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.