Kategorie

Restaurant Amaryla - Hotel Amarilis

3,7 / 5 (30 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Součástí vířivky jsou dvě sauny parní a infra, což je bezvadné“

Dnes otevřeno: 11:30–21:00 Zobrazit všechny dny

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Jídlo a pití, Degustační menu

Hodnocení podniku Restaurant Amaryla - Hotel Amarilis

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
3,7/5 dle 30 hodnocení
Alena

Obsluha v restauraci.

Wellnes byl uspokojivý, ale ta večeře už byla horší. Paštika celkem v pořadku. Hlavní jídlo, krůtí steak, nic moc, brambory tvrdé. Dezert, hruška – tvrdá. Jediné co bylo na výbornou byla obsluha.

23. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lukas

Vse :)

Vyjádření partnera
Restaurant Amaryla - Hotel Amarilis Před 4 dny

Dobrý den, milí hosté, moc děkujeme za úžasné hodnocení, velice si vážíme toho, že jste si zakoupili naše služby, že se Vám líbilo a chutnalo je naše největší odměna. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem a přáním hezkých jarních dnů za celý tým Kamila Filípková, ředitelka hotelu

22. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tomáš
15. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Soňa

Součástí vířivky jsou dvě sauny parní a infra, což je bezvadné

Vyjádření partnera
Restaurant Amaryla - Hotel Amarilis Před 18 dny

Milí hosté, děkujeme za Vaše Ano, moc nás potěšilo, že se Vám u nás líbilo a budeme rádi za další návštěvu. Přejeme krásné jarní dny, za tým hotelu Amarilis Kamila Filípková, hotel manager

27. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tomas

Restaurace a p. servirka na vybornou…👍
Menu vyborne…👍

Uvitani na recepci …👎
Kdyz romanticky wellness tak by bylo dobre zapalit nove svicky a nenechat nam tam stare vyhorele kališky......👎

Vyjádření partnera
Restaurant Amaryla - Hotel Amarilis Před 18 dny

Dobrý den, vážení hosté, velice děkujeme za Vaše hodnocení, vážíme si toho, že jste si vybrali naše služby. Máme radost z úžasného komentáře na restauraci a výborné menu. Díky Vaší zpětné vazbě dohlédneme na kvalitu svíček na wellness a jelikož se věnujeme pravidelně trénování uvítání na recepci, věřím, že se jednalo o nedopatření. Přeji hezké jarní dny a doufáme, že Vás budeme v budoucnu moci přivítat v našem hotelu. Kamila Filípková, hotel manager

14. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (6)

Podobné podniky