Všechny potřebné podklady, včetně přehledu plateb, vystavených dokladů a vyúčtování jednotlivých akcí, naleznete ve vašem Partnerském rozhraní v sekci Vyúčtování. |
Peníze za uplatněné vouchery nebo doručené zboží jsou odesílány ze našeho účtu 3× měsíčně – 2., 11. a 21. dne v měsíci. V případě, že toto datum vychází na den pracovního volna, peníze budou odeslány první následující pracovní den. |
Vyúčtování za období se vystavuje pouze v případě, že v daném období byly uplatněné nějaké vouchery. Pokud vouchery uplatněny nebyly, tak se vyúčtování v daném období negeneruje. |
V partnerském rozhraní si otevřete záložku Vouchery. Zadejte kód k ověření. V případě, že byl voucher uplatněn, zobrazí se Vám datum uplatnění. Voucher je zahrnut do vyúčtování, které následuje po datu uplatnění (1., 10., nebo 20. dne v měsíci). Teď už stačí otevřít záložku Vyúčtování a stáhnout si odpovídající vyúčtování nebo přehled vyúčtovaných voucherů. Daný voucher naleznete v těchto podkladech. |
Pokud jste plátci DPH, tak odvod DPH za prodané vouchery je ve vaší režii. Pro usnadnění lze využít námi generované Přehledy DPH, které jsou generovány vždy 6. den v měsíci za předchozí měsíc. DPH by mělo být odváděno z celé ceny voucheru v momentě prodeje voucheru. Naopak DPH z našich provizních faktur si můžete dát do nákladů a ponížit si tak svůj celkový odvod. |
Zvláštní odměna poskytovatele je částka za nevyužité vouchery, která připadá Slevomatu. Tato částka se objevuje na poslední provizní faktuře u dané akce nebo varianty a je pro vás nákladem. Částka by se měla započíst s vámi vystavenými doklady za prodané vouchery. |
Nikoliv. Slevomat je pouze zprostředkovatelem nabídek a není prodejcem voucherů nebo zboží. Vy jako poskytovatel služby nebo dodavatel zboží uzavíráte kupní smlouvu s koncovými zákazníky a vystavujete jim doklady. |
Doklady a faktury pro zákazníky vystavujete vy jako poskytovatel služby, se kterým zákazník uzavírá kupní smlouvu. Slevomat nemůže jako pouhý zprostředkovatel vystavovat daňové doklady pro koncové zákazníky, a proto je třeba, abyste tyto doklady vystavili vy. |
Číslo účtu na dokladu pro zákazníka je primárně ve vaší režii. Pokud jde o zaplacenou objednávku, řešením může být neuvádět žádné číslo účtu, pokud to váš účetní systém umožňuje. |
Vy vystavíte doklad na plnou částku, kterou zaplatil zákazník. Po využití je vám na účet odeslána částka po odečtení provize. Na tu je vám ale vystavena provizní faktura. Přijaté peníze a ona provizní faktura se vám tak započtou s vámi vystaveným dokladem pro zákazníka. |
V případě že jste nenalezli odpověď na svou otázku můžete zkusit přímo hlavní článek Vyúčtování nebo nás kontaktovat na e‑mailu partneri@slevomat.cz nebo na tel. +420 776 673 831.