Startuje inspirační kampaň. Naše proměna začala
Proč je teď Slevomat vidět na každém rohu i monitoru? Měníme se k lepšímu a chceme, abyste to vi(ě)děli.
Dlouho jsme naslouchali vašim přáním, takže když jsme získali dojem, že pro většinu už nejsou slevy na prvním místě, začali jsme se více orientovat na inspiraci. I dlouhodobé průzkumy ukázaly, že k nám pro ni chodíte nejčastěji. Více inspirace samozřejmě neznamená definitivní konec slev.
Jde nám ale o to, abychom v každé kategorii (jako jsou cestování, jídlo, zábava atd.) měli tu vždy tu nejširší a nejzajímavější nabídku zážitků. A hlavně si přejeme, abyste k nám pro novou inspiraci chodili každý den.
Proto jsme spustili kampaň s mottem “Ať se každý den počítá!” která má za cíl oslovit milióny zákazníků. Objeví se v tisku, v ulicích velkých měst i v televizi. Chybět nebude třeba ani na Stream.cz či YouTube.
Hlavním vizuálním prvkem je obří písmeno S vytvářející cestu složenou z nejrůznějších zážitků – od sportovních, kulturních, cestovních či gurmánských. Slevomat mění zároveň svůj claim (motto), který zní nově Cesta k zážitkům.
Například tahle vypadá vizuál, který bude umístěn v Brně.
Jak se vám článek líbil?