Slevomat má licenci na provozování cestovky, spustil CK Zanzo

Největší inspirační portál českého internetu rozšiřuje své aktivity v oblasti cestování. Slevomat je aktuální jedničkou na trhu v prodeji tuzemských dovolených a pobytů, nejnověji firma spustila vlastní cestovní kancelář. CK Zanzo se zaměří na dovolené v exotických destinacích s kvalitou na úrovni německých cestovek. 

“Slevomat se stal dominantním prodejcem lokálního cestování. Rozšíření našeho působení bylo logickým krokem. Od října máme licenci na provozování cestovní kanceláře a samozřejmě pojištění proti úpadku. V horizontu tří let by se CK Zanzo měla dostat na obrat kolem jedné miliardy korun, ” přibližuje novinku z obchodního hlediska Adam Bartnicki, interim CEO Slevomatu. Je nutné dodat, že cestovní kancelář bude fungovat nezávisle na Slevomatu se zcela odlišnou a unikátní nabídkou. Tomu odpovídá i fakt, že v prodeji se neobjeví last minute zájezdy. Bartnicki k tomu vysvětluje: “Cesta do exotiky není věc, kterou chce zákazník vybrat během 24 hodin. Rozhodovací proces je dlouhodobý.” 

CK Zanzo bude fungovat samostatně, tedy bez spolupráce s dalšími cestovkami nebo agenturami, jak bývá na trhu obvyklé. Může si to dovolit díky zázemí Slevomatu, který denně osloví v průměru až 300 000 zákazníků. 

V praxi bude CK fungovat tak, že ubytovací kapacity budou vybírány a nakupovány ve spolupráci s německými cestovními kancelářemi. K tomu Zanzo nakoupí letenky od renomovaných leteckých společností, které do daných destinací létají pravidelně. Odlet bude z Prahy, případně z letišť okolních zemí, pokud si to klient bude přát. Přímo v destinaci je pak zajištěn privátní transfer. 

“Německé cestovky mají výborné jméno ve světě a jsou zárukou vysoké kvality. Proto jsme se domluvili na spolupráci právě s nimi. To například znamená, že pokud je uvedeno, že zákazníci budou mít výhled na moře, tak adekvátní výhled skutečně garantujeme. To samé platí pro příjezd do destinace. Každý zákazník bude mít privátní transfer a nečekají jej tedy žádné hromadné a nekonečně dlouhé rozvozy autobusem, ” upřesňuje Bartnicki. 

Aktuální nabídka se zaměřuje na Srí Lanku, Zanzibar a Thajsko, kde jsou v nabídce nejen pobyty, ale i poznávací zájezdy s českým průvodcem. Do konce roku chce mít CK Zanzo celkem deset destinací, do budoucna půjde o pokrytí nabídky zemí z oblastí nejen Asie, ale i Afriky či Karibiku. Bartnicki k tomu dodává: “Půjde vždy o nejlepší tří, čtyř a pětihvězdičkové hotely s nejvyšším hodnocením v dané oblasti. V každé destinaci bude možné vybírat cca z deseti nabídek, které předem prověříme. Širší nabídka bývá matoucí a náročná pro klienty, proto se chceme soustředit na užší, ale o to kvalitnější výběr.” 

Jak online platforma CK Zanzo funguje? Přibližuje Ondřej Mirtes, jedne z předních vývojářů Slevomatu: “Technologicky CK Zanzo zaštiťuje interní vývojářský tým Slevomatu. Potrpí si na osvědčené, ale i moderní technologie jako je PHP či React. Největší předností je ovšem rapidní tempo inovací, které je tým schopný nasazovat a udržovat. Leckdy se stane, že nápady, které ráno vzniknou, se ještě ten samý den naimplementují a nasazují pro zákazníky na webu, což ani zdaleka není samozřejmost ve všech firmách.”  

V čem se CK Zanzo odlišuje od zbytku trhu:

  • kvalita servisu a ubytování na úrovni německých CK
  • cestovní pojištění v ceně s nejvyšším plněním na trhu (krytí do výše 15 milionů Kč)
  • nabídka soustředěná na omezený počet top předvybraných hotelů (3, 4 a 5hvězdičkových)
  • privátní transfery z letiště do hotelu a zpět
  • žádné last minute zájezdy 

 

Slevomat a cestovní trh:

Slevomat se během osmiletého působení posunul od slevového trhu k inspiračnímu portálu a s obratem dosahujícím 2,5 miliardy korun se řadí mezi největší hráče tuzemské ecommerce. Denně ve spolupráci s partnery spouští více než 200 nabídek, na které kouká v průměru až 300 tisíc zákazníků. Celkově na Slevomatu nakoupilo již více než 1,6 milionu lidí.

Slevomat je jedním z největších specialistů na cestování. Jen v roce 2017 se mu podařilo prodat více než čtvrt milionu zájezdů a pobytů v ČR, což dělá z portálu nejvýznamnějšího hráče se zaměřením na tuzemsko. V oblasti cestování nadále expanduje, v čemž mu pomáhá spojení s britskou skupinou Secret Escapes, která Slevomat v roce 2017 koupila. Celá skupina je tak přítomná ve více než dvaceti zemích celého světa.

11. listopadu 2018