Nový byznys: Slevomat se zaměří na dětský segment a rodiny

Slevomat, největší tuzemský portál na inspiraci, si brousí zuby na dětský segment a rodiny s dětmi. Firma k tomu založila speciální facebookový profil, vyladěnou sekci na webu a speciálně sestavené nabídky. Kampaň bude provázet slogan “Rodina a děti: Co teď letí”. Cílem letošního roku je přinést co nejširší nabídku zážitků a zboží určeného pro rodiny s dětmi, aby každý den sekce rodiny inspirovala. Denně chce Slevomat spouštět minimálně 10 nových nabídek pro děti. 

Rodina a děti se stanou jedním z hlavních pilířů Slevomatu. Více k tomu říká ředitelka firmy Marie Chytilová: “Dosavadní prodeje napovídají, že jde o segment se zajímavým potenciálem. Již nyní evidujeme, že služby a zboží zaměřené na rodiny nebo čistě na děti ročně nakoupí v průměru 350 tisíc zákazníků. Věříme, že díky širší nabídce a zážitkům na míru dokážeme zákazníky oslovit častěji a toto číslo brzy zdvojnásobit.” 

Podle interních průzkumů funguje Slevomat pro většinu zákazníků jako inspirační zdroj. Lidé si zvykli chodit na stránky portálu pro inspiraci, jak naložit s volným časem, kam vyrazit za kulturou či na dovolenou. Nejinak je tomu právě i u rodin. Zážitky jako aquaparky a zábavní centra pro celu rodinu patří dlouhodobě mezi největší prodejní trháky. 

“Podle potřeby a odezvy zákazníků upravíme a vylepšíme webovou sekci Rodina a děti. Kromě specializovaných nabídek je snahou vytvořit komunitu. Nechceme pouze prodávat, ale lidi propojovat. Tedy to, aby  například mladé matky mohly trávit čas spolu, inspirovat se, radit se. Tak jako je tomu na jiných menších portálech pro ženy. Plánujeme také na web zařadit i kalendář akcí, který bude mapovat program na menších městech celé ČR tak, aby si každý mohl najít program pro svoji rodinu, ” doplnila Chytilová s tím, že částečnou inspirací pro vytvoření komunity jsou weby jako mimibazar.cz a e-miminka.cz a podobně. 

Pilotní projekt se spouští již nyní, přičemž během prvního čtvrtletí se zanalyzuje zákaznická odezva, která se následně odrazí v úpravách na webu. Kromě klasického zboží půjde zejména o sportovní aktivity či zájezdy pro celou rodinu. “Naší vizí je, aby na Slevomatu našli rodiče program pro celou rodinu, aby se sami zapojovali do aktivit s dítětem. Zkrátka aby rodiny trávili čas spolu. Na nás je, abychom jim dokázali nabídnout program na míru třeba na celý víkend, ” uzavřela ředitelka Slevomatu. 

23. ledna 2017